... všetko o BMW ...

Moderátori: voMacK, alfi666

reklamne predmety bmwklub.sk
 
Užívateľov profilový obrázok
imhotep73
Príspevky: 62
Registrovaný: 26.9.2012
Auto: E60 530D / r.v.2008
Kraj: Košický
Bydlisko: Košice

Re: Carly - iViNi app parametre

Štvrtok, 16. Marca 2017, 17:45

Tak konečne som sa nezabudol pozrieť na parameter interrupted regeneration a mam hodnotu tiez 65 ;-)
 
Užívateľov profilový obrázok
Prody
Autor témy
Príspevky: 192
Registrovaný: 17.4.2014
Auto: E61 LCI 530D xd 11/7
Kraj: Košický

Re: Carly - iViNi app parametre

Piatok, 17. Marca 2017, 22:36

imhotep73 napísal:
Tak konečne som sa nezabudol pozrieť na parameter interrupted regeneration a mam hodnotu tiez 65 ;-)
Sranda, tak ta hodnota je bud blud alebo je to velmi dobra zhoda okolnosti :)
Aku mas spotrebu pri takto upchatom filtri,tiez aku mas motorizaciu,4x4,automat/manual
 
Užívateľov profilový obrázok
imhotep73
Príspevky: 62
Registrovaný: 26.9.2012
Auto: E60 530D / r.v.2008
Kraj: Košický
Bydlisko: Košice

Re: Carly - iViNi app parametre

Sobota, 18. Marca 2017, 09:34

530D, 173kw, zadokolka, automat. Spotreba mimo mesta okolo 6,5 l a v meste podľa toho ako sa ponáhľam :-) cca 9 - 10,5 l. Takže žiadny extrem.
 
Užívateľov profilový obrázok
Prody
Autor témy
Príspevky: 192
Registrovaný: 17.4.2014
Auto: E61 LCI 530D xd 11/7
Kraj: Košický

Re: Carly - iViNi app parametre

Piatok, 31. Marca 2017, 14:10

a aka bola cena dpf a kde si kupoval? cislo dielu?
 
Užívateľov profilový obrázok
mitocross
Príspevky: 1043
Registrovaný: 10.2.2011
Auto: X5 40d 2013 MCB
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: doma

Re: Carly - iViNi app parametre

Piatok, 31. Marca 2017, 16:29

Interrupted regeneration - dalsia nie velmi dolezita funkcia v Carly. V podstate je vacsinou hodnota 0 alebo 65. Hodnota 65 neurcuje pocet ale len aktualny "stav" - tzn. ze teraz si v situacii kedy posledna regeneracia neprebehla uplne "do nuly", ale bola prerusena z nejakeho dovodu (napr. vypnutie motora, vyprsanie max casu na regeneraciu - obvykle cca 20min, nevhodne podmienky - pomala jazda,cuvas,.....atd.)
Lahko si to overis, ked si das funkciu vzdialenost (v carly ukazuje metre) od poslednej regeneracie a po skonceni tej ciastocnej (prerusenej) sa pocitadlo nevynuluje, ale pripocitava vzdialenost dalej az kym nedojde k dalsej uplnej regen.
... too old to be alternative, too alternative to be old ...
PRINCÍP FUNGOVANIA DPF: https://youtu.be/DMA3MsgjRy4
PREČO SÚ V SANÍ KLAPKY A PREČO SÚ DÔLEŽITÉ:
https://www.auto.cz/klapky-v-sani-proc- ... otor-96035
 
vladoslavo
Príspevky: 747
Registrovaný: 8.11.2012
Auto: E61, 525 d, LCI
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: BA

Re: Carly - iViNi app parametre

Piatok, 31. Marca 2017, 19:24

Pani, trochu sa stracam. Ta apka, to je mobilna aplikacia alebo je to nejaky soft co bezi na PC?
 
Užívateľov profilový obrázok
Prody
Autor témy
Príspevky: 192
Registrovaný: 17.4.2014
Auto: E61 LCI 530D xd 11/7
Kraj: Košický

Re: Carly - iViNi app parametre

Piatok, 31. Marca 2017, 20:29

 
Užívateľov profilový obrázok
Prody
Autor témy
Príspevky: 192
Registrovaný: 17.4.2014
Auto: E61 LCI 530D xd 11/7
Kraj: Košický

Re: Carly - iViNi app parametre

Piatok, 14. Apríla 2017, 10:02

DPF som dal vycistit nakoniec.
Hodnoty pred cistenim z Ivini
Ash mass - 38,8
Differential pressure across particulate filter
volnobeh - 10 mbar
plny plyn - 100mbar
Pred cistenim z merania - protokol:
pressure - 53 mbar
flow rate - 389 m3/h

Po cisteni:
Ash mass - O
Pressure - 23 mbar
Flowrate - 409 m3/h
 
Užívateľov profilový obrázok
mitocross
Príspevky: 1043
Registrovaný: 10.2.2011
Auto: X5 40d 2013 MCB
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: doma

Re: Carly - iViNi app parametre

Piatok, 14. Apríla 2017, 14:49

Ash mass sa ti vynuluje, ked v Rheingolde pouzijes funkciu nainstalovanie noveho DPF, a aj v pripade, ze by si s nim fyzicky vobec nic neurobil. Potom to dokaze sposobit v systeme riadny gulas...Takze to az tak smerodatne nie je.
Tych 23mbar je pri akych otackach?
... too old to be alternative, too alternative to be old ...
PRINCÍP FUNGOVANIA DPF: https://youtu.be/DMA3MsgjRy4
PREČO SÚ V SANÍ KLAPKY A PREČO SÚ DÔLEŽITÉ:
https://www.auto.cz/klapky-v-sani-proc- ... otor-96035
 
Užívateľov profilový obrázok
Prody
Autor témy
Príspevky: 192
Registrovaný: 17.4.2014
Auto: E61 LCI 530D xd 11/7
Kraj: Košický

Re: Carly - iViNi app parametre

Piatok, 14. Apríla 2017, 17:56

jasne ze to smerodatne nie je ale, ked som pisal hodnoty pred tak som napisal aj po.
A ta 23 hodnota je merana na masine ktora to cistila (nejaky test protitlakom, pred cistenim 53), cize nie ked DPF je na aute.
Aktualne hodnoty na aute som este nepozeral.
 
Užívateľov profilový obrázok
Prody
Autor témy
Príspevky: 192
Registrovaný: 17.4.2014
Auto: E61 LCI 530D xd 11/7
Kraj: Košický

Re: Carly - iViNi app parametre

Streda, 3. Mája 2017, 17:46

Viete mi niekto povedat ze v zhruba akych intervaloch stupa ash mass? priblizne, jasne ze to rasite podla stylu jazdy, ale aspon priblizne. Kedze mam vycisteny DPF tak ma tao celkom zaujima
 
Užívateľov profilový obrázok
imhotep73
Príspevky: 62
Registrovaný: 26.9.2012
Auto: E60 530D / r.v.2008
Kraj: Košický
Bydlisko: Košice

Re: Carly - iViNi app parametre

Štvrtok, 4. Mája 2017, 16:42

Rátal som to čisto matematicky a vychádza mi to na mojom ze sa zvýši hodnota o 1,00 zhruba každých 3600 km. To je priemer. Keď bude filter nový pôjde to asi pomalšie a keď starší zaplnenejsi tak asi rýchlejšie. Odsledovat to nebude jednoduché.
 
Užívateľov profilový obrázok
mitocross
Príspevky: 1043
Registrovaný: 10.2.2011
Auto: X5 40d 2013 MCB
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: doma

Re: Carly - iViNi app parametre

Štvrtok, 4. Mája 2017, 20:05

Na novom filtri mi to vychadza cca 1g za 4000 km. Ale ja mam trojliter motor. Dvojliter by mal teoreticky produkovat o tretinu menej bordelu za cas. Aj z tohto si musite uvedomit,ze ash je len vypocitana velmi priblizna hodnota a nemusi byt vobec presna. Soot je tiez vypocitana z aktualneho diferencialneho tlaku. Ash podla mna pocita z este viac premennych a teoreticku hmotnost vyhodi velmi podobnu pre uplne rozdielne motory...
...okrem toho: zopar klikov v Rheingolde a Ash=0 aj na plnom filtri :-) :-) :-)... takze asi taká je to vypovedna hodnota.
Skor doporucujem naucit sa sledovat tlaky, vzdialenost medzi dvoma regen, teploty DPF pocas jazdy- to su vsetko priame hodnoty, ci a ako dobre prebieha pasivna regeneracia (klesa tlak, aj soot)...
... too old to be alternative, too alternative to be old ...
PRINCÍP FUNGOVANIA DPF: https://youtu.be/DMA3MsgjRy4
PREČO SÚ V SANÍ KLAPKY A PREČO SÚ DÔLEŽITÉ:
https://www.auto.cz/klapky-v-sani-proc- ... otor-96035
 
Užívateľov profilový obrázok
Prody
Autor témy
Príspevky: 192
Registrovaný: 17.4.2014
Auto: E61 LCI 530D xd 11/7
Kraj: Košický

Re: Carly - iViNi app parametre

Sobota, 6. Mája 2017, 09:25

Takze u MNA, 530xd po cisteni Dpf soot 0,21 po 1200km, regen po CCA 360km.
Regen podla mojich sledovani: musi prebehnut do CCA 20 min, neutral, spiatocka prerusi regen. Idealna rychlost 100-120, I ked dokaze zregen aj pri pomalej jazde.
Dakujem za odpovede. Nazori som potrebol vediet any son mal predstavu ci ten Dpf sa zadrbava normalne alebo extreme. Ci je vsetko OK pred dpf
 
Užívateľov profilový obrázok
Prody
Autor témy
Príspevky: 192
Registrovaný: 17.4.2014
Auto: E61 LCI 530D xd 11/7
Kraj: Košický

Re: Carly - iViNi app parametre

Utorok, 23. Mája 2017, 21:49

Takze sledoval som kedy a ako casto sa spusta regeneracia. Po meste som jazdil fakt iba minimum a vyzera to tak ze regener. sa spusta uz po cca 200 km. Zhodou okolnosti sa mi spustila na rovnakej trase (dialnica) a nepreebhla podla mna dokonca, cize na 0 soot mass ale skoncila pri cca 12g.
POtom sa znova spustila pri cca 320 km a prebehla dokonca.
Diagnostigka - carly nic nevypisuje. Chystam sa niekoho navstivit sporiadnou diagnostikou len takeho najprv musim najst.
V com moze byt problem ze u vycisteneho filtra sa mi tak casto sputava regen. resp ani niekedy nedobehne do konca?
Baterka to ma uz zasebou (ale toto to nemoze sposobovat)
Vaha vzduchu - cital som niekde na DE fore ze toto to moze sposobovat.

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Stanley530xd a 44 neregistrovaných