... všetko o BMW ...
kOcur.tO napísal:ano za 700e automat a je to od kamosa tak zaruka je v tom zahrnuta ak nepojde bereju naspat ale je z auta co malo 60 000km a pasuje kod tak dufam ze to vide ..aj vypada moc zachovalo tak on by ma neklamal. dnes idem do toho jak to prehodim dam vam vediet jak to dopadlo
lubomt napísal:
ze ma prevodovka 60.000km to pocuvam stale. Oblubene kilometre predajcov. Pocitadlo kilometrov nema, uhlikovou metodou vek nezistis, takze zase never reciam. Ale k veci - co je to ze kod sedi? Tj ze ma Tvoja kod 6hp19 a jeho tiez? To nie je kod prevodovky,ale typova rada. Je tiez 6.stupnova? Ale na 99% Ti nepojde, pretoze Tvoja ma prevody stavane na 3.0d a jeho na 2,5d, takze ine prevodove stupne kvoli rozdielnemu vykonu. Riadiaca jednotky zisti ine otacky na snimacoch. Bude Ti to robit blbosti, nebude si rozumiet so zadnym diferakom, bude trhat,hadzat do nudzaku.... Ale vsak uvidis, pretoze si aj tak nedas povedat vo vidine lacnej kupy....
lubomt napísal:
ze ma prevodovka 60.000km to pocuvam stale. Oblubene kilometre predajcov. Pocitadlo kilometrov nema, uhlikovou metodou vek nezistis, takze zase never reciam. Ale k veci - co je to ze kod sedi? Tj ze ma Tvoja kod 6hp19 a jeho tiez? To nie je kod prevodovky,ale typova rada. Je tiez 6.stupnova? Ale na 99% Ti nepojde, pretoze Tvoja ma prevody stavane na 3.0d a jeho na 2,5d, takze ine prevodove stupne kvoli rozdielnemu vykonu. Riadiaca jednotky zisti ine otacky na snimacoch. Bude Ti to robit blbosti, nebude si rozumiet so zadnym diferakom, bude trhat,hadzat do nudzaku.... Ale vsak uvidis, pretoze si aj tak nedas povedat vo vidine lacnej kupy....
lubomt napísal:ee. Nemate pravdu,teda iba ciastocne. Uvediem priklad : moja Audi A6 3,0tdi 176kW/239k r.2009 mi ide pri 130km/h rychlosti na 2000ot/min na 6.prevodovom stupni. Kamaratova Audi Ollroad 3,0tdi 176kW/239k r.2008 mu ide pri 100km/h rychlosti na 2000ot/min takisto na 6.prevodovom stupni. Obe na pohlad identicke automaty. Preco? Ved obe auta su skoro rovnake, vykonostne take iste motory okrem vela drobnosti /on ma Euro 4 a ja Euro 5/, hmotnostne auta skoro to iste, prevodovky su obe 6HP19 od nemeckej ZF, akurat "iba" ine kody /tri pismena na stitku/,tak preco taky velky rozdiel? Vnutrajsok prevodovky inak sprevodovany, soft riadiacej prevodovky iny, ina pridavna prevodovka, iny kardan atd. Ved v jednom roku boli schopni vyrobit podla vykonu motora a este co ja viem coho aj 30 kodov prevodoviek na to iste auto a motorizaciu. Takze duplom nemoze byt prevodovka na 2,5d rovnaka ako 3,0d. Vsak nech si poriadne pozrie oba kody prevodoviek a uvidi. Nie typove oznacenia.
Ako som povedal, nahodi ju, RJ bude pozadovat urcite otacky prevodovych stupnov, ked sa tieto nebudu zhodovat, vyhodi to ako zavadu "PREKLZ PREVODOVEHO STUPNA xy" alebo inu zavadu. takisto konvertor /menic/ je stavany na urcity vykon, od vnutorne ineho rozlozenia lopatiek turbin az po inu spojku menica a niekedy az ine uchytenie konvertora k unasacu /roztec dier, priemer natrubku, hrubka menica/. Ak by mu aj tento sedel, vydrzi menic z 2,5d vsadeny do 3,0d ovela menej kilometrov, pretoze nie je stavany na vyssi krutiaci moment. Atd atd