... všetko o BMW ...
lubomt napísal:Na odosielanie mechatronky nebol cas, pretoze on stale tlacil na pilu, ze uz musi ist s autom do Norska. Ignoroval náš nazor, ze je vadna mechatronika.
Necitam moc toto vlakno, neviem , ze sa tu rozoberal aj volič rychlosti, o ňom som ani nepisal. :-)
airbone napísal:ja do nikoho nevrtam, ale sme na fore kde sa riesia technicke veci, tak len pisem.
Reagoval som na tvoj prispevok ze ak je vadna mechatronika, treba vymenit solenoidy. V pripade co sa rozobera ohladne vadneho volica, rozhodne nie. Mne je fuk co a ako kto robi, lebo nasledky si bude musiet vyzrat on sam. A aj ked pravda nemusi byt na strane zakaznika, precita si to spusta ludi a budes mat dost negativnu reputaciu, co by ta malo trosku srat.
Poviem ti ako by som to robil ja - pri oprave prevodovky by som daval na test aj mechatronik a to by bola vstupna zalezitost ktora by povedala co treba opravit. Lebo my si to vysvetlit mozme, ze co je vadne a preco, ale ak pride zakaznik s autom co radi na picu, necha tam 2000eur a auto mu radi rovnako zle, tak to nie je riesenie a jemu to tazko budes vysvetlovat, lebo on vidi len to ze tam nechal balik prachov a problem sa neporiesil. A s tym by si mal pocitat, lebo nie kazdy zakaznik je znaly veci. Jednoducho zmeram, zdiagnostikujem, najdem kde je problem a potom poviem - treba vymenit creva a aj mechatroniku, alebo ju opravit ju, a bude to stat tolko a tolko.... Samozrejme za vstupny test sa zaplati... V com je potom problem? Zakaznik co odmietne dat taku sumu, lebo si bude mysliet ze to je vela, poviem mu nech ide prec. A je vybavene. Inym sposobom to nikdy nebude fungovat 100%
Oprava prevodvky je velka investicia. Ked niekto vyhodi 150eur niekde, vysere sa nato, ale na taketo sumy 2-3 tisic nemozes ocakavat ze ak sa problem nevyriesi, tak zakaznik sa nato jednoduho vyserie.... Takze robit tuto pracu znamena mat aj toto na pamati....
Neviem ako je to u Audi, ale u BMW sa TCU da bez problemov prispsobit. Staci ju naflashovat prislusnym sw a zapisat do nej VIN. Tot vsjo.