Utorok, 20. Marca 2012, 15:27
Kolega nema pravdu... Nie kazde auto sa da urobit na plyn a zapisat.
1.Musis si zistit ci pre tvoj motor je vseobecne schvalenie na prestavbu napriklad pre motor M43 atd
2.Ked nie je vseobecne schvalenie pre typ automobilu a pre konkretny typ motoru musis si spravit individualnu zastavbu.
To znamena + dalsich 400eur k montazi,teda vysledna suma ta vide okolo 2000eur,pretoze pre tvoj typ motora neni vseobecne schvalenie podla retrofitu.
3.Vyber splynovaca "Znacka" -Tartarini,Lovtec,GasTech atd.. Kazdy z tychto vyrobcov nema schvalenia pre kazdy typ motora a nie pre kazdu znacku automobilu.
Ak by si chcel urobit plyn do BMW E39 540i,jediny jeden retrofit je schvaleny a to je pre novsi model motora teda s VANOS -M62TUB44 .Pre starsi typ motora M62B44 neni ziadny retrofit,to znamena musis si spravit individualnu zastavbu pre 8 valcove motory.
To znamena ze zapisanie+montaz atd ta vyde ako som spominal 2000e ked nie trosku viac.
Podstatna vec pri cene hraje znacka splynovacu.
Najlepsie co tu mame je Tartarini.