... všetko o BMW ...

Moderátori: Hugino, jararak

mmracing.sk
 
Užívateľov profilový obrázok
ViktorDDD
Príspevky: 9787
Registrovaný: 22.2.2009
Auto: BMW E34 525 TDS
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Kr.Chlmec a BA

Re: vyrive klapky (mytus) ?

Streda, 30. Septembra 2015, 11:18

to si mal obrovské štastie, po inšpekcii sania kde by som videl odlomenú klapku by ma vôbec nenapadlo to štartovať ale lampičkou a dlhou pinzetou sa pozrieť do príslušného kanálika
F31 330d estorilblau
R1100S
ex E34 525tds calypsorot
ex E39 540iA dunkelblau
"A rare combination of sportiness and refinement, like two cars in one..."
 
Užívateľov profilový obrázok
DaDoAbraham
Príspevky: 1160
Registrovaný: 25.5.2012
Auto: E39 530dA
Kraj: Prešovský
Bydlisko: Kežmarok

Re: vyrive klapky (mytus) ?

Streda, 30. Septembra 2015, 18:39

No už som to dal von aj pekne zaslepil...a na štvrtom valci jedna vysela už len na vlásku takže dik za radu ;) o starosť menej ;)
E46 318Ci Cabrio '03 - Vietor vo vlasoch
E39 530dA Sedan '01 - EX Príbeh traktora
E36 316i Compact '95 - EX
 
Durii
Príspevky: 182
Registrovaný: 27.8.2012
Kraj: Trenčiansky

Re: vyrive klapky (mytus) ?

Pondelok, 5. Októbra 2015, 12:22

no mna zase nenapadlo hladat klapku zo 4 valca v kanaliku co smeruje do 6 valca nakolko odlomena bola kllapka zo 4 ale vyletela zo 6 :D .. cista zahada .. scooby doo sa moze schovat... no nastastie pribeh skoncil happy endom a auto odvtedy nabehalo 10 tis ak nie viac bez jedineho zakaslania 8)
...:::: Diagnostika (US DRL,autolock ... ) Prievidza ::::...
Ex BMW e46 330d touring
 
Užívateľov profilový obrázok
esigies
Príspevky: 302
Registrovaný: 14.10.2014
Auto: e39 530d touring
Kraj: Trenčiansky
Bydlisko: Kocurany

Re: vyrive klapky (mytus) ?

Pondelok, 5. Októbra 2015, 15:40

Tak to je dobry pripad veru...
_________________
Človek nepotrebuje hviezdu, blesk ani 4 kruhy pre svoj život. Človek potrebuje pre život 2 ľadviny
 
Užívateľov profilový obrázok
DonKorleon
Príspevky: 688
Registrovaný: 2.9.2012
Kraj: Bratislavský

Re: vyrive klapky (mytus) ?

Štvrtok, 28. Januára 2016, 17:11

čaute chalani má to aj 135kw? ak hej zajtra idem dotoho
 
Užívateľov profilový obrázok
esigies
Príspevky: 302
Registrovaný: 14.10.2014
Auto: e39 530d touring
Kraj: Trenčiansky
Bydlisko: Kocurany

Re: vyrive klapky (mytus) ?

Štvrtok, 28. Januára 2016, 20:18

Pozri pod sanie je to tam vidno...ak ich mas
_________________
Človek nepotrebuje hviezdu, blesk ani 4 kruhy pre svoj život. Človek potrebuje pre život 2 ľadviny
 
Užívateľov profilový obrázok
ViktorDDD
Príspevky: 9787
Registrovaný: 22.2.2009
Auto: BMW E34 525 TDS
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Kr.Chlmec a BA

Re: vyrive klapky (mytus) ?

Štvrtok, 28. Januára 2016, 20:27

pri 135kW skor nie ako ano, ale treba sa pozriet
mas manual alebo automat? mavali to tam skor automatove
F31 330d estorilblau
R1100S
ex E34 525tds calypsorot
ex E39 540iA dunkelblau
"A rare combination of sportiness and refinement, like two cars in one..."
 
Užívateľov profilový obrázok
DonKorleon
Príspevky: 688
Registrovaný: 2.9.2012
Kraj: Bratislavský

Re: vyrive klapky (mytus) ?

Piatok, 29. Januára 2016, 08:43

mám automat a podla tohoto by tam mali byť, pozrem to ak tam budú vyberem ich a dám vedieť, aký priemer prosím vás má tá oska? aby som vedel aké šróby a závitník si mám nachystať :-)
Gabo10 napísal:
Engine: M57/M57D30

M57D30, also called M57D29, was introduced in 1998.

Applications:

* 184 PS (135 kW; 181 hp)@4000, 390 N·m (290 lb·ft)@1750-3200 models:
o E39 530d *Vehicles With Automatic Transmission ONLY*
o E46 330d/330xd *Vehicles With Automatic Transmission ONLY*
* 184 PS (135 kW; 181 hp)@4000, 410 N·m (300 lb·ft)@2000-3000 models:
o E38 730d *Vehicles With Automatic Transmission ONLY*
o E53 X5 3.0d
* 193 PS (142 kW; 190 hp)@4000, 410 N·m (300 lb·ft)@1750-3000 models:
o E38 730d
o E39 530d

 
Jao
Príspevky: 195
Registrovaný: 21.4.2011
Auto: BMW E39 525d
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Bratislava

Re: vyrive klapky (mytus) ?

Piatok, 29. Januára 2016, 09:18

BMW E39 525d touring exclusive
 
Užívateľov profilový obrázok
DonKorleon
Príspevky: 688
Registrovaný: 2.9.2012
Kraj: Bratislavský

Re: vyrive klapky (mytus) ?

Sobota, 30. Januára 2016, 08:32

mal som to dole nikdy tam klapky neboli... :-)
 
ivanuso
Príspevky: 9
Registrovaný: 2.2.2016
Auto: omega 2.5
Kraj: Nitriansky

Re: vyrive klapky (mytus) ?

Streda, 3. Februára 2016, 00:24

Caute majstri,chcem sa len spitat ,lebo aj ked o tejto teme je tu toho dost popisane aj tak mam nezodpovedanu otazku.Takze uz viem ze virive klapky su zle,to je jasne,ale poradte co je lepsie,ci tie zvody zaslepit,alebo ich nehat otvorene.Pride mi sikovnejsie nechat ich otvorene kedze do valca sa nasava viac vzduchu z dvoch stran.Mam motor 2.5 z E39, 6 valec ,chcem tie klapky odstranit a hlavne cele sanie precistit a vymenit tesnenia,tak nech to spravim raz a poriadne,nech sa ku tomu uz nevracam aj ked priznam sa ze len tak zo zvedavosti som to mal uz dva krat zhodene :D
 
Užívateľov profilový obrázok
ViktorDDD
Príspevky: 9787
Registrovaný: 22.2.2009
Auto: BMW E34 525 TDS
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Kr.Chlmec a BA

Re: vyrive klapky (mytus) ?

Streda, 3. Februára 2016, 05:34

až to rozoberieš tak pochopíš ten systém :wink:
záslepky nezaslepujú vedenie vzduchu do sania, ale dieru na ňom po odstránení klapky, keď to len vyberieš a ostane ti 6dier po nich tak budeš mať nulový plniaci tlak
F31 330d estorilblau
R1100S
ex E34 525tds calypsorot
ex E39 540iA dunkelblau
"A rare combination of sportiness and refinement, like two cars in one..."
 
Užívateľov profilový obrázok
esigies
Príspevky: 302
Registrovaný: 14.10.2014
Auto: e39 530d touring
Kraj: Trenčiansky
Bydlisko: Kocurany

Re: vyrive klapky (mytus) ?

Streda, 3. Februára 2016, 07:13

ivanuso napísal:
Caute majstri,chcem sa len spitat ,lebo aj ked o tejto teme je tu toho dost popisane aj tak mam nezodpovedanu otazku.Takze uz viem ze virive klapky su zle,to je jasne,ale poradte co je lepsie,ci tie zvody zaslepit,alebo ich nehat otvorene.Pride mi sikovnejsie nechat ich otvorene kedze do valca sa nasava viac vzduchu z dvoch stran.Mam motor 2.5 z E39, 6 valec ,chcem tie klapky odstranit a hlavne cele sanie precistit a vymenit tesnenia,tak nech to spravim raz a poriadne,nech sa ku tomu uz nevracam aj ked priznam sa ze len tak zo zvedavosti som to mal uz dva krat zhodene :D


Mas dve moznosti:
1: zaslepit klapky
2: vymenit sanie za bezklapkove

uvazuj logicky ked klapky vyberies a nezaslepis ich, tak ti cely tlak ujde siestimi dieramy von. Vykon bude nulovy a dymivost zarucena =;
_________________
Človek nepotrebuje hviezdu, blesk ani 4 kruhy pre svoj život. Človek potrebuje pre život 2 ľadviny
 
ivanuso
Príspevky: 9
Registrovaný: 2.2.2016
Auto: omega 2.5
Kraj: Nitriansky

Re: vyrive klapky (mytus) ?

Streda, 3. Februára 2016, 22:58

Tak teraz som este viac zmateny,proste viberiem klapky a samozrejmostou je zapchat tie male dierky po hriadeli kazdej klapky,cize pri 6 valci,12 dierok tusim,no ale ja som to pochopil tak ze sanie je o tom ze sa do valcou vhanna vzduch hlavnymi dierami,cize 6 kruhovych dier po lavej strane motora a potom hranate vedsie diery po pravej strane,tiez 6 ktore zapchavaju klapky,nasiel som obrazok sania tak sa to opitam takto,zapchatiu klapky som porozumel to je jasne a na obrazku je to oznacene zltou,ale ja sa pitam co sa stane,respektyve aky bi bol rozdiel keby zapcham tie nasavacie diery oznacene cervenou ktore robia to samotne virenie vzduchu vo valci,lebo kebi to je zapchate tak sa vzduch nasava iba vo vire do valca,teda ak som to dobre visvetlil,prilkadam aj obrazky na lepsie visvetlenie,takze co je lepsie,nonstop virenie vo valci,alebo natvrdo zvrchu,alebo aspon aky v tom bude rozdiel,ci zasadny,alebo je to vlastne jedno :-k
Prílohy
1011.jpg
1011.jpg (78.44 KiB) 1953 zobrazení
1010+1.jpg
1010+1.jpg (120.92 KiB) 1953 zobrazení
 
Užívateľov profilový obrázok
ViktorDDD
Príspevky: 9787
Registrovaný: 22.2.2009
Auto: BMW E34 525 TDS
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Kr.Chlmec a BA

Re: vyrive klapky (mytus) ?

Štvrtok, 4. Februára 2016, 06:30

tak aby ti to bolo jasné:

klapky v hranatých kanálikoch sania:
Obrázok

záslepky na mieste:
Obrázok

záslepky nezapchávajú celý ten hranatý kanálik
F31 330d estorilblau
R1100S
ex E34 525tds calypsorot
ex E39 540iA dunkelblau
"A rare combination of sportiness and refinement, like two cars in one..."

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 7 neregistrovaných