Streda, 21. Júla 2021, 17:35
netusim preco by malo auto zdochnut. Ked sa odpoji vaha, prepne sa do nudzoveho rezimu a chybajuci signal nahradi kalkulovanou hodnotou podla inych parametrov motora. Test sa da spravit cez diagnostiku, auto zobrazi kalkulovanu hodnotu (solwert) a hodnotu nameranu na vahe, tot vsjo. Robi sa to cez dis alebo ista, inpa ti nezobrazi solwertnu hodnotu, takze mozes vidiet co vaha meria, avsak nevies ci je tato hodnota spravna. Snimac na vahe je urciteho chemickeho zlozenia a tieto materialy casom degraduju, takze vaha moze meriat nieco, co nemusi vykazovat chybu, avsak je to vadna hodnota. Pre vymenu vahy je v diagnostike nejaky konkretny testovaci modul, ktory spravi adaptacie a reset toho co treba. Neviem naco maturovat s citanim roznych debat a dohadov a preco nespravit vec tak ako sa ma spravit podla vyrobcu...