Nedeľa, 14. Júna 2020, 19:30
No začnem od začiatku takáto téma tu ešte nebola, takže pre všetkých tých ktorý sa s týmto chybovým kódom ešťe nestretli, no jedná sa o P1620 bmw - map cooling thermostat control circuit signal high. Toto mi vypísala diagnostika, znamená to že môj termostat nepracuje správňe. Termostat má zvrchu ohrev ktorý napájame káblom a zospodu je malá tyčinka (valček), tento valček elekricky reguluje otváranie a zatváranie za pomoci riadiacej jednotky (ECU) , ona spúšťa (otvára termostat) kolobeh miešania studenej s teplou vodou akonáhle voda dosiahne požadovanú teplotu (záleži od výrobcu akú teplotu udal) niekde je to 83°C, 85°C, ale norma je 97°C. U mňa je to 100°C až 101°C {😳😤😖😡😱💀. Mám v aute druhý termostat značky WUHLER. Neviem ako dlho sa to takto s.....e prejavuje, ale zatial to auto ide, motorček nevyhodilo a ani nevyhodí maximálne upozorní v nemeckom jazyku na zvýšenú teplotu (ale to je ešte teplotne ďaleko). Ručičku teploty mám v strede.
No takto, to čo som prečítal na google je že treba skontrolovať kabeláž k termostatu (odpor a či niesú poškodené piny alebo poskodený ohrev termostatu). No ešte ma napadlo že môžem mať aj zavzdušnený systém, pretože sa kontroloval vanos a menilo tesnenie hlavy ventylov. Je možné že ho buď neodvzdušnily, alebo len čiastočne odvzdušnili. Samozrejme mám ďaľší termostat, keď už ho buďem musieť meniť.
Rok a pól dávam ružovú G12, ale tým to nieje. Niekdo dáva zelenú, zeleno-modrú alebo žltú a má rovnaký problém.
Naposledy upravil/-a
Jarino@1 v Nedeľa, 14. Júna 2020, 19:50, upravené celkom 2 krát.