Pondelok, 3. Apríla 2017, 14:48
Tak to potom niesu praskajuce zvody na M57-ckach, na nich boli este liatinove.
To je potom M57D30N tam boli nerezove zvody ktore praskaju, u nich to je aj viac zname.
A ku rozvodom, mne chcipol motor po 415K Km 2,5-ka prdli kruzky na prvom valci a na druhom boli uz tiez na odchode, stena valca mala tri zvysle "ryhy".
Napinak na tom motore bol vysunuty cca na jednu tretinu a retaz by toho tiez este vydrzala.
Vodiaca lista mala malicke vysuchane drazky, hlbku odhadujem na 0,1 - 0,2 mm, takze rozvody na tom motore vydrzia hodne.
BMW E39 525d |
BMW E39 540it 6q |
Honda Accord (CH1) TypeR 2.2 VTEC |
JEEP Cherokee XJ 4.0 |
Mercedes Benz S204 200CDI