... všetko o BMW ...

Moderátori: Hugino, jararak

reklamne predmety bmwklub.sk
 
msakac33

Re: G11 vs. G12

Pondelok, 30. Decembra 2013, 15:51

bloodyxxl napísal:

presnejsie tesnenie termostatu..samozrejme ze sa termostat ako taky neroztiekol ale okolo neho ;)


:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: no ved preto [-X
 
Užívateľov profilový obrázok
Peters2
Príspevky: 415
Registrovaný: 12.9.2009
Auto: BMW e46 tour 999PS
Kraj: Žilinský
Bydlisko: Martin

Re: G11 vs. G12

Sobota, 4. Januára 2014, 09:28

Takisto mam cervenu uz nejaku tu dobu a nic sa "neroztekava" a to ju mam nariedenu asi na -40... neviem co tam davate vy za cervene "zieraviny" ale koncentrat do chladicov zieravina nie je!!! :roll:
 
ZET-DJ
Príspevky: 47
Registrovaný: 9.7.2012
Auto: BMW 530 D E39
Kraj: Nitriansky

Re: G11 vs. G12

Sobota, 18. Januára 2014, 12:14

Ahojte, chalani.
Neviem, či môj príspevok prispeje do tejto témy nejakou užitočnou informáciou, alebo to bude len vyjadrenie môjho názoru a skúsenosti...Každopádne...počul som už o tom (mechanici vravia), že v aute kde je modrá zmes má byť modrá a miešať sa von koncom nemajú. Ale ako tak kukám, niektorí tu máte červenú a je to v poho. :thumbup:

Počul som od jedného chlapíka, že namiešať to do hlbšieho mínusu, napr. -40°C nie je dobré, lebo to "zožerie trubky a tesnenia". To je hlúposť. Nič to nezožerie ... ja mám v autách na -35°C a v BMW dokonca na -40°C a nemám s tým problém. Ona tá kvapalina je mastná. Pomáha premazávať vodnú pumpu. Ak to namiešate na -40°C nič nepokazíte. A keď systém niekde začne tiecť, nie je to od zmesi. To som zažil len v jednom aute, že po výmene vody začal tiecť systém všade možne. Ale to bolo tým, že po kúpe auta som zistil, že v chladiacom systéme nie je voda, ale "kaša". Niekoľkými výplachmi som systém vyčistil a zbavil špiny a potom sa to začalo... Podrbkané trubky a tesnenia som vymenil a bolo po probléme. :)
 
Užívateľov profilový obrázok
serwo
Príspevky: 1345
Registrovaný: 15.7.2009
Auto: E39 528iA
Kraj: Trnavský
Bydlisko: Piešťany

Re: G11 vs. G12

Sobota, 25. Januára 2014, 21:17

Pouzivam modru Mobil Antifreeze a riedim ju asi tak 1:3, co je tak do -20. Pritom tu je vacsia zima ako na Slovensku, takze nechapem, naco niekto ma namixovane na -40, ale budiz. Podla mojho nazoru, je to predsa len chemikalia a myslim si tiez, ze cisty koncentrat moze byt agresivnejsi v porovnani s riedenkou.

Mixovat cervenu a modru sa nedoporucuje, nakolko spolu tieto kvapaliny vytvaraju sajrat. Ak niekto chce menit jednu za druhu, tak treba spravit preplach motora. Nestaci len vypustit z chladica. Ked som menil chladiacu z dovodu, ze bola uz stara alebo z dovodu vymeny termostatu, tak vzdy som vypustal aj z motora, kde bol este nejaky ten liter...
Nejazdím tak rýchlo, letím tak nízko!

EX - BMW E39 528iA
EX - BMW E66 745Li, '03
EX - BMW E30 324d, '87
 
sineDko
Príspevky: 1802
Registrovaný: 9.6.2013
Kraj: Zahraničie

Re: G11 vs. G12

Nedeľa, 26. Januára 2014, 10:39

custy koncentrat sa urcite nema pouzivat. jednak je to moc agresivne a druha vec je ze to nema spravne vlastnosti co sa tyka tepelnej kapacity, cerpatelnosti atd.

ja osobne mam v bmw cervenu, tak som to uz kupil tak to neriesim. a nema to nikde problem s tecenim
 
Užívateľov profilový obrázok
DJOWSIDE
Príspevky: 350
Registrovaný: 21.1.2012
Auto: BMW E36 M52B28 A/T
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Petržalka

Re: G11 vs. G12

Utorok, 28. Januára 2014, 19:53

Ked som mal prvu e36 vymenil som komplet vodu mal som tam G11 kamos mi doniesol origo skoda G12 lebo jej mal vela system som pred tym preplachol komplet jebol som tam potom g12 v pomere 1:1 a najazdil som stym v pohode nic netieklo ani nic vpohode
EX BMW E32 L6 730i M30B30 (1989) Diamond Schwarz
EX: BMW E36 316i M43B16 (1994) Boston Grün metallic Limo R.I.P.
EX: BMW E36 328i A/T M52B28 (1996) Buston Grün metallic Coupe
Aktual: BMW e39 530d A/T 142kw 2001 Diamond Schwartz

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 4 neregistrovaní