Nechapem tej otazke. Cut-off napetie sa dohladat vo WDS no nejak sa mi to nedari znova najst, ale bolo to tusim okolo 11.5V. A monitorovane to je klimapanelom alebo budikami.
BMW E39 525d | BMW E39 540it 6q | Honda Accord (CH1) TypeR 2.2 VTEC | JEEP Cherokee XJ 4.0 | Mercedes Benz S204 200CDI
No mňa už z toho kúrenia porazí zmenil som ten parameter ako si mi povedal a pri 15km jazde auto bolo zohriaté behom 5km na 88°C a nekurilo vôbec.... Až pred cieľom na semaforoch keď som stál tak zrazu začalo a voda hneď klesla na 81°C
Pocuj, pozri sa na zadne sedacky pod zadne prave operadlo, to co je medzi dverami a normalny chrbtovy operadlom ci tam nahodou nemas telestart modul. mas asi zle pozapajane hadice vo vodnom okruhu alebo fakt neviem. Ale skontroluj tie vodne ventily jak som uz pisal.
BMW E39 525d | BMW E39 540it 6q | Honda Accord (CH1) TypeR 2.2 VTEC | JEEP Cherokee XJ 4.0 | Mercedes Benz S204 200CDI
V stredu som objednaný do servisu.... Dobré referencie, origo BMW diag. a pod. tak snáď sa s tým kúrením popasujú.... ak sa ukáže, že zasa štrajkuje rj webasta tak ide na reklamáciu ale nech pozrú celé to kúrenie aby to šlapalo
Vodne ventily podla mna. Teraz cez vikend som menil motor a odvzdusnil som ho uplne bez problemu. Nalial chladiacu, isiel som sa previest aby som zahrial motor na prevadzkovu teplotu, potom kurenie na max 32°C fukar na max a potom otvorit odvzdusnovaky a hotovo, popripade este doliat chladiacu.
BMW E39 525d | BMW E39 540it 6q | Honda Accord (CH1) TypeR 2.2 VTEC | JEEP Cherokee XJ 4.0 | Mercedes Benz S204 200CDI
Len ma napadlo, že či nemôže fučať hlava... Servisak splietal niečo o správnom pomere chladiacej ( aj keď si myslím, že by to malo byť ok) a radiatore kúrenia