Pondelok, 26. Januára 2009, 22:44
čawes, buď to bude relátko alebo ten Lichtmodul. Ja som asi tri dni dozadu riešil tiež problém s LCM pretože som robil facelift a potreboval som vymeniť modul tiež z faceliftu kvoli zadným svetlám (vypisovalo mi vypálenie zadných žiaroviek).
Poviem ti len tolko že pri výmene lichtmodulu som mal dosť problémy.
Keď máš starší ročník E39 tak tvoj licht modul má na sebe taký hliníkový chladič. To znamená že je to starší typ a neda sa prekódovať do takej miery ako modul po facelifte . Posledné ročníky E39 predfaceliftom a ročníky po facelifte majú novšie lichtmoduly ktoré na sebe nemaju žiadny chladič. Tieto moduly sa daju krásne nakódovať podla vlastnej potreby. Do lichtmodulu sa zapisuje VINčíslo, stav tachometra a dokonca aj typ brzdového systému (Ak máš v aute ASC a v lichtmodule je DSC tak sa ti rozsvietí kontrolka bŕzd). To znamená že je úplne jedno či máš od niekoho LCM zo xenónami alebo bez. Pokial ho neprekóduješ na tvoje VINko a tvoje km tak ti je na nič. A pri kódovani si sám nastaviš či chceš nastavenie na Xénon s automatickýám nastavovaním výšky, Non-Xenon s automatickým nastavovaním, alebo Non-xenon s manuálnym nastavovaním výšky. Čiže nie je žiaden rozdiel v LCM xenon alebo halogén lebo je to len softwerová vec, ktora sa jednoducho kedykoľvek prepíše podľa aktuálnej potreby.
Keď dáš LCM z druhého auta tak sa ti rozsvieti bodka vedla tachometra, nebudú ti fungovať blinkre, diaľkové svetlá a poprípade sa ti rozsvieti aj kontrolka bŕzd až do prepísania a prekódovania informáci v modulei.
BMW F01 730xd
EX.:BMW E65 730d
EX.:BMW E39 528i