... všetko o BMW ...
fano031 napísal:No ja som zažil niečo podobné pred rokmi na FIATE som dal polosintu miesto minarálu a začalo auto žrať olej. Preberali sme to viacerí a nakoniec som sa dozvedel od kamoša čo zastupuje BP oleje, že na autách čo majú naťahané kilometre nesmieš prejsť z minerálneho oleja na polo alebo plnú sintu, lepšie je ostať pri minerále, lebo sa začne čistiť motor a pri tom sa môžu posrať stieracé krúžky na piestoch, alebo sa môže niečo upchať od usadenín...To sa týka aut čo majú už dáke km za sebou.
fioro napísal:ale ak raz niekto lial mineral (nie jednu vymenu ale viac) tak tam syntu liat nemozem lebo riskujem uvolnenie karbonu...a problemy...a ked je historia neznama...radsej mineral a skratim intervaly....menim sice castejsie ale lacnejsi olej...
RENAULTKILLER napísal:skus tesnenie pod vekami.ja som ich menil a pred vymenou boli posledne sviecky zatopene. bude to tym ze tam je najvacsie teplo a najskor to tesnenie este nebolo menene.