... všetko o BMW ...

Moderátori: Hugino, jararak

banner
 
Užívateľov profilový obrázok
TT-SIMIK
Príspevky: 11021
Registrovaný: 8.9.2007
Auto: BMW 730Ld 370PS
Kraj: Trnavský
Bydlisko: SERVIS BMW Mobil:0917 741480 www.bmwtt.sk

hmmm

Streda, 14. Januára 2009, 18:39

Ak to bude robit stale tak je chyba niekde inde....no uvidíš......
Ak niekto chce radu priamo odomňa,tak klikni na BANNER >> NOVÝ WEB PRE VÁS <<
Obrázok
http://www.bmwtt.sk
Mám v živote dve lásky, SIMONKU a BMW
AJ MÚDRI SÚ OBČAS SPROSTÍ,AJ SPROSTÍ SÚ OBČAS MÚDRI!!!!!
https://www.instagram.com/ttsimik/
 
Užívateľov profilový obrázok
Max-Max
Príspevky: 1506
Registrovaný: 6.11.2007
Auto: niekoľko...
Kraj: Zahraničie

Streda, 14. Januára 2009, 20:18

fano031 napísal:
No ja som zažil niečo podobné pred rokmi na FIATE som dal polosintu miesto minarálu a začalo auto žrať olej. Preberali sme to viacerí a nakoniec som sa dozvedel od kamoša čo zastupuje BP oleje, že na autách čo majú naťahané kilometre nesmieš prejsť z minerálneho oleja na polo alebo plnú sintu, lepšie je ostať pri minerále, lebo sa začne čistiť motor a pri tom sa môžu posrať stieracé krúžky na piestoch, alebo sa môže niečo upchať od usadenín...To sa týka aut čo majú už dáke km za sebou.


to je hrozna kravina. takze ked mam nalietane 400 tak nemozem dat olej aky tam patri, aj ked mal plnu starostlivost?

skor by som povedal, ze specialne taliani svoje motory nastavovali tak, aby samotny olej v mikrometrickej hrubke na stenach vymedzoval volu piestu vo valci, ked das redsi olej, zacne zrat olej a odjebe sa motor. Takto dosiahli lahsi chod motora a vyssie vykony pri dodrzani stanovenej normy oleja.
 
Užívateľov profilový obrázok
Helldiver
Príspevky: 2181
Registrovaný: 10.6.2007
Auto: E90 330d M-paket
Kraj: Bratislavský

Streda, 14. Januára 2009, 23:44

Talianske motory vobec neriesit a neporovnavat s BMW, napriklad 16V twinsparky alfy sa zadieraju a vylagrovavaju kludne po 80tkm :roll: .
EX E30 325i limo 89' Deplhingrau
EX E34 535i 92' Schwarz
EX E34 535iA 91' Diamantschwarz
EX E46 328ci 2000' Silber
E90 330d 2007' M-paket
 
Užívateľov profilový obrázok
fioro
Príspevky: 847
Registrovaný: 11.10.2007
Auto: 156 1,9JTD
Kraj: Košický
Bydlisko: KOSICE

Štvrtok, 15. Januára 2009, 00:33

ale ak raz niekto lial mineral (nie jednu vymenu ale viac) tak tam syntu liat nemozem lebo riskujem uvolnenie karbonu...a problemy...a ked je historia neznama...radsej mineral a skratim intervaly....menim sice castejsie ale lacnejsi olej...
...... Obrázok......
.............Moje sadzomety...........
BMW e34 525tds EX
Ford Transit 2,5 td EX
Opel Campo 2,5td 4x4 EX
Alfa 156 1,9 JTD
 
Užívateľov profilový obrázok
fano031
Príspevky: 611
Registrovaný: 1.4.2008
Bydlisko: Košice

Štvrtok, 15. Januára 2009, 08:43

fioro napísal:
ale ak raz niekto lial mineral (nie jednu vymenu ale viac) tak tam syntu liat nemozem lebo riskujem uvolnenie karbonu...a problemy...a ked je historia neznama...radsej mineral a skratim intervaly....menim sice castejsie ale lacnejsi olej...

no o tomto som hovoril, neporovnával som Fiat, Alfu a pod. ide o olej...:D
MERCEDES 126 R5 300 SD automatic ex
BMW E34 R6 524 TD ex
BMW E46 R4 320 D ex
BMW E38 V8 730 iA
BMW E70 xDrive 30d
 
ifojtik
Autor témy
Príspevky: 122
Registrovaný: 1.1.2009
Bydlisko: Levice

Štvrtok, 15. Januára 2009, 09:29

nemyslím že ex tohto motora by niekto dával minerál..
 
MEJOGSI
Príspevky: 766
Registrovaný: 16.3.2008
Kraj: Zahraničie

Štvrtok, 15. Januára 2009, 12:04

ifojtik napísal:
nemyslím že ex tohto motora by niekto dával minerál..


tak potom tam bol predtym polo a ty si dal plnu co je tiez nie velmi dobre.

ak by tam bola najprv plna a ty tam das polo je to v pohode ,vzdy z lepsieho na horsie mozes ist ,ale naopak nie.
///e34
 
ifojtik
Autor témy
Príspevky: 122
Registrovaný: 1.1.2009
Bydlisko: Levice

Štvrtok, 15. Januára 2009, 12:57

takže chýba je niekde inde nie je to vtom že tam bolo veľa oleja. Motor sem tam ide pravidelne sem tam vynechá ale dymi :-(
 
Užívateľov profilový obrázok
Max-Max
Príspevky: 1506
Registrovaný: 6.11.2007
Auto: niekoľko...
Kraj: Zahraničie

Štvrtok, 15. Januára 2009, 15:06

a nie je to modra 535i manual?
 
ifojtik
Autor témy
Príspevky: 122
Registrovaný: 1.1.2009
Bydlisko: Levice

Štvrtok, 15. Januára 2009, 16:16

nie je.
 
MajcoBMW
Príspevky: 197
Registrovaný: 25.9.2008
Auto: e39 530d 135kw
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: pri Piestanoch

skus sa

Štvrtok, 15. Januára 2009, 20:21

skus sa zase pozret na tie sviecky ci su zahadzane ak ano tak to bude dost velky problem
BMW E34 525 TDS r.v.1995
 
ifojtik
Autor témy
Príspevky: 122
Registrovaný: 1.1.2009
Bydlisko: Levice

Štvrtok, 15. Januára 2009, 21:32

boli zahadzane dve. zadna na lavej a pravej strane..
 
MajcoBMW
Príspevky: 197
Registrovaný: 25.9.2008
Auto: e39 530d 135kw
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: pri Piestanoch

Štvrtok, 15. Januára 2009, 22:06

a aj na druhy krat lebo si ich ocistil a potom tiez boli zahadzane ak ano tak to asi mozes rozobrat motor bud tesnenie alebo hlava alebo krusky
BMW E34 525 TDS r.v.1995
 
Užívateľov profilový obrázok
RENAULTKILLER
Príspevky: 234
Registrovaný: 26.5.2008
Auto: BMW E39 540iA
Kraj: Bratislavský

Piatok, 16. Januára 2009, 02:44

skus tesnenie pod vekami.ja som ich menil a pred vymenou boli posledne sviecky zatopene. bude to tym ze tam je najvacsie teplo a najskor to tesnenie este nebolo menene.
 
ifojtik
Autor témy
Príspevky: 122
Registrovaný: 1.1.2009
Bydlisko: Levice

Piatok, 16. Januára 2009, 08:01

RENAULTKILLER napísal:
skus tesnenie pod vekami.ja som ich menil a pred vymenou boli posledne sviecky zatopene. bude to tym ze tam je najvacsie teplo a najskor to tesnenie este nebolo menene.


Neviem ci som to spravne pochopil ale keby to boli tesnenia pod vykom ventilov tak by bol olej aj v priestore okial vykrucam sviecky, nie? a tam nie je..

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 7 neregistrovaných