... všetko o BMW ...

Moderátori: Hugino, jararak

bmwtt.sk
 
Užívateľov profilový obrázok
Glasto
Autor témy
Príspevky: 108
Registrovaný: 31.1.2013
Auto: BMW E36/318tds sedan
Kraj: Košický

E39 530dA - 142kw , rv. 2003 - diagnostika a vibrácie

Sobota, 7. Marca 2015, 10:16

Dobrý deň mám taký problém , na univerzálnej diagnostike som načítal pár chýb , no neviem čo može byť s autom .
Chyby :
1640 - Rídicí modul DDE (pamet EEPROM a konfigurace )
3505 - Rídicí obvod modulu žhavicích svícek
1613 - Kontrolér hladkého provozu , korekce množství príliš vysoká

Motor ma výkon aj štarty sú dobré, pekný zvuk . Spotrebu palubák ukazuje 9litrov .
Jedine čo je dalši problém sú vibrácie motora ( trasenie ) , proste cele auto sa trasie , tak ako sa chveje motor tak isto aj interier v aute , motor rozochveje cele auto . Celé sa to deje len na volnobehu , pri pridaní plynu to prestane .
Vymenili sa tie velké silenty , oba boli KO , je to trochu lepšie ale aj tak to vibruje , neviem čo može byť problém .
Dakujem za každú radu .
 
Užívateľov profilový obrázok
TT-SIMIK
Príspevky: 12242
Registrovaný: 8.9.2007
Auto: BMW
Kraj: Trnavský
Bydlisko: SERVIS BMW Mobil:0917 741480 www.bmwtt.sk

Re: E39 530dA - 142kw , rv. 2003 - diagnostika a vibrácie

Sobota, 7. Marca 2015, 11:01

Klasika:

1. Niekto sa hral zo synchronizaciou cez inpu,tak ti hadze poruchu emprom,videl som to uz na 5tich DDE4

2. Zhaviaca jednotka-relatko kazda jedna E46,E39,E38,E53 kde je DD4,+urcite vymenit zhavice 12Voltove(aj ked tu uz hrozi nebezpecenstvo zalomenia,lebo ludia roky jazdis bez zhavenia,kedze im to startuje)

3. Tie vybracie ti sposobuje tryska/y alebo konektor snimaca tlaku na rampe,alebo kabelaz vstrekov,to uz je na hladanie mechnika)
SERVIS BMW TT-SIMIK
Obrázok
http://www.ttsimik.sk
Mám v živote dve lásky, SIMONKU a BMW
AJ MÚDRI SÚ OBČAS SPROSTÍ,AJ SPROSTÍ SÚ OBČAS MÚDRI!!!!!
https://www.instagram.com/ttsimik/
 
Užívateľov profilový obrázok
Glasto
Autor témy
Príspevky: 108
Registrovaný: 31.1.2013
Auto: BMW E36/318tds sedan
Kraj: Košický

Re: E39 530dA - 142kw , rv. 2003 - diagnostika a vibrácie

Sobota, 7. Marca 2015, 11:40

Dakujem, este k tým vibraciam za tepla to vibruje menej .
Takze pozriet modul alebo relatko , plus vymenit zhavice ?
A tu poruchu EEPROM sa da nejako odstranit ?
Alebo co stým ?
 
Užívateľov profilový obrázok
Glasto
Autor témy
Príspevky: 108
Registrovaný: 31.1.2013
Auto: BMW E36/318tds sedan
Kraj: Košický

Re: E39 530dA - 142kw , rv. 2003 - diagnostika a vibrácie

Nedeľa, 22. Marca 2015, 17:02

Nikto nič ?
Problém pretrvava stále , vymenene všetky zhavice ,tesnenia na sani ,podtlakove hadicky nové , klapky zaslepene a nič žiadna zmena.
Auto strašne trasie ,celý motor sklbe a to sa prenasa na sedadla , nieje to take vybrovanie ,ale také natrasanie .
Problém zmizne keď sa motor zohreje .
 
csuka530d
Príspevky: 2048
Registrovaný: 5.4.2011
Auto: 530d e39 touring2003
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: Nové Zámky

Re: E39 530dA - 142kw , rv. 2003 - diagnostika a vibrácie

Nedeľa, 22. Marca 2015, 18:00

Ved ti bolo napisane ze vstrekovace!
 
Užívateľov profilový obrázok
jurkyLE
Príspevky: 3091
Registrovaný: 17.7.2009
Auto: Volvo XC90 + BMW X5
Kraj: Zahraničie
Bydlisko: Levice

Re: E39 530dA - 142kw , rv. 2003 - diagnostika a vibrácie

Nedeľa, 22. Marca 2015, 18:13

csuka530d napísal:
Ved ti bolo napisane ze vstrekovace!

tak a vymenil by som ich co najskôr, aby nedoslo k prepaleniu piesta/piestov :-#
a vymen vsetky naraz, nie ako tomikadze-kamikadze po jednom, lebo ich budes menit donekonecna :thumbup:
Ex Mercedes CL500
Daily Fabia RS
Mercedes SLK 320
 
tomikadze
Príspevky: 1039
Registrovaný: 10.8.2010
Kraj: Bratislavský

Re: E39 530dA - 142kw , rv. 2003 - diagnostika a vibrácie

Nedeľa, 22. Marca 2015, 18:36

len pre poriadok...
menil som najprv jeden... druhy uz bol taky ze... na povazenie... ten klakol asi tri mesiace po vymene prveho...
ale ten druhy uz som sa nesral..kupil som novy a tak to urobim s kazdym pokial sa bude odporucat.. nebudem riesit repasy
 
Užívateľov profilový obrázok
jurkyLE
Príspevky: 3091
Registrovaný: 17.7.2009
Auto: Volvo XC90 + BMW X5
Kraj: Zahraničie
Bydlisko: Levice

Re: E39 530dA - 142kw , rv. 2003 - diagnostika a vibrácie

Nedeľa, 22. Marca 2015, 18:43

tak tak, vidis a keby si vymenil hned vsetky naraz, tak mas pokoj
Ex Mercedes CL500
Daily Fabia RS
Mercedes SLK 320
 
starML
Príspevky: 772
Registrovaný: 26.7.2007
Kraj: Zahraničie
Bydlisko: Mariánské Lázně, dříve Liptov

Re: E39 530dA - 142kw , rv. 2003 - diagnostika a vibrácie

Nedeľa, 22. Marca 2015, 19:00

Glasto napísal:
Chyby :
1640 - Rídicí modul DDE (pamet EEPROM a konfigurace )
TT-SIMIK napísal:
Niekto sa hral zo synchronizaciou cez inpu.
Chybu 1640 EEPROM a konfigurace odstraníš pomocí GT1/DIS provedením nové kalibrace odběrů proudu řídící jednotky motoru B1361_D4SGD viz. foto v příloze. Pokud takovou diagnostiku nemáš, tak se zastav u TT-Simik, on to určitě zmákne. Ale napřed udělej ty vstřikovače a žhavení. Tahle kalibrace určitě počká, to trávu nežere.
Prílohy
IMG_20150304_163236.jpg
IMG_20150304_161744.jpg
IMG_20150304_161727.jpg
IMG_20150304_161605.jpg
Audi A3 30 gtron automat CNG
Octavia 1,5 TSI automat CNG Ex
Octavia 1,4 TSI manual CNG Ex
E60 530iA Ex
E39 530dA Ex
 
Užívateľov profilový obrázok
Glasto
Autor témy
Príspevky: 108
Registrovaný: 31.1.2013
Auto: BMW E36/318tds sedan
Kraj: Košický

Re: E39 530dA - 142kw , rv. 2003 - diagnostika a vibrácie

Pondelok, 23. Marca 2015, 10:15

Ďakujem za reakcie ,tak ze ostáva uz len origo diagnostika .
Starml : tu chybu odstránim jedine pomocou dis ?
Ešte sa opýtam nové alebo repasovane vstreky treba kodovat ?
 
tomikadze
Príspevky: 1039
Registrovaný: 10.8.2010
Kraj: Bratislavský

Re: E39 530dA - 142kw , rv. 2003 - diagnostika a vibrácie

Pondelok, 23. Marca 2015, 10:36

neviem ci netrepem teraz ale dakde som tu cital ze na e39 netreba...
ale ja som s repasom skoncil... ak mozem poradit..ak sa bude daky vstrek porucat, ide novy... bodka
 
Užívateľov profilový obrázok
jurkyLE
Príspevky: 3091
Registrovaný: 17.7.2009
Auto: Volvo XC90 + BMW X5
Kraj: Zahraničie
Bydlisko: Levice

Re: E39 530dA - 142kw , rv. 2003 - diagnostika a vibrácie

Pondelok, 23. Marca 2015, 10:49

tomikadze napísal:
ak sa bude daky vstrek porucat, ide novy... bodka

nove nie novy, vzdy sa menia vsetky, nie jeden, uz to pochop
bud vsetky nove alebo vsetky na repas
nikdy nie len jeden alebo dva, chapeme sa?
Ex Mercedes CL500
Daily Fabia RS
Mercedes SLK 320
 
tomikadze
Príspevky: 1039
Registrovaný: 10.8.2010
Kraj: Bratislavský

Re: E39 530dA - 142kw , rv. 2003 - diagnostika a vibrácie

Pondelok, 23. Marca 2015, 10:54

no pozri sa.... toto zatial nechape moja penazenka... takze asi takto by som to povedal...
mam aj ine starosti nez menit dalsie funkcne vstreky za nove...
 
Užívateľov profilový obrázok
jurkyLE
Príspevky: 3091
Registrovaný: 17.7.2009
Auto: Volvo XC90 + BMW X5
Kraj: Zahraničie
Bydlisko: Levice

Re: E39 530dA - 142kw , rv. 2003 - diagnostika a vibrácie

Pondelok, 23. Marca 2015, 10:57

tomikadze napísal:
toto zatial nechape moja penazenka... takze asi takto by som to povedal...

presne preto to aj tak vyzera a nie len tu na klube, ludia si kupuju auta, ktore nezvladaju servisovat, nic v zlom :roll:
Ex Mercedes CL500
Daily Fabia RS
Mercedes SLK 320
 
Užívateľov profilový obrázok
EBOLA
Príspevky: 4381
Registrovaný: 3.10.2007
Auto: E46 325xiT, mini 1,6
Kraj: Banskobystrický

Re: E39 530dA - 142kw , rv. 2003 - diagnostika a vibrácie

Pondelok, 23. Marca 2015, 11:31

Ale zase menit dobry vstrek za dobry je blbost. To nieje parova suciastka (xenony, ramena, tycky riadenia etc.) Skor dat vsetky otrstovat, napicu vymenit a dobre dat vycistit.

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 24 neregistrovaných