... všetko o BMW ...

Moderátori: Hugino, jararak

bmwtt.sk
 
Užívateľov profilový obrázok
jararak
Príspevky: 11355
Registrovaný: 13.5.2008
Auto: skodofka 120l
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Kostoliste

Re: E39 530d ATE POWER DISC a sklamanie.

Pondelok, 3. Decembra 2012, 14:31

e46 330i ma asi o 250kilo menej, cize no nemusi byt az tak vyrazne
btw tiez zvazujem ze pojdu na sustruh moje pd :(
bmwcoding.sk
bmw maps 2023/fsc/carplay/ cz/sk pre cic/nbt
kluce pre bmw/mini, klonovanie riadiacich jednotiek, chiptunning, egr/dpf/scr off
oprava frm, upravy CAS/FEM/BDC, DME/DDE, virgin prevodovky a budikov
 
csuka530d
Autor témy
Príspevky: 2048
Registrovaný: 5.4.2011
Auto: 530d e39 touring2003
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: Nové Zámky

Re: E39 530d ATE POWER DISC a sklamanie.

Pondelok, 3. Decembra 2012, 18:13

no ako vidim ani to nieje niak zriedkavy problem s napicu brzdami.

dnes som bol objednat na 323ci brzdy . kamošovi hned vravím ATE v ziadnom pripade a co som kupil???? ](*,) ](*,) ](*,) ](*,)

ATE ale obycajne ziadne power disc a keramické prkotiny. vraj najmenej reklamacii proste ze budem spokojny no som zvedavy.
tak zajtra dojdu a som ozaj zvedavy .

mal aj ABE a stoja 19 EUR kus :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: ty vole to musi byt asi z hliny
 
Užívateľov profilový obrázok
mys_iak
Príspevky: 3303
Registrovaný: 14.3.2009
Auto: Bmw F31 316d
Kraj: Zahraničie
Bydlisko: SG, Schweiz

Re: E39 530d ATE POWER DISC a sklamanie.

Pondelok, 3. Decembra 2012, 18:47

ja som to mal na e36tke 320 tke a bolo to na hovno... ja ak budem kupovat nabuduce brzdy tak sa pojdem opytat aj do bawarie kolko stoja originaly...

lebo napr. tak je to s cenami ze kazdy predajca mi chcel predat olej do prevodovky za 13-14e tu na klube... a v tempuse bawaria stoji olej 8e takze tak je to tam s cenami
Bmw F31 316dAT
ex: e61 530iA+LPG
e36 320Ci+LPG
e39 530dAT
e46 320dT
e91 320d
 
Užívateľov profilový obrázok
blana
Príspevky: 284
Registrovaný: 18.11.2007
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Bratislava

Re: E39 530d ATE POWER DISC a sklamanie.

Pondelok, 3. Decembra 2012, 21:17

tento rok uz druhe ATE power prve po 2000km vlnovka druhe teraz na aute ale uz citim zase :(
reklamacia pohode u DSauto ze stava sa to a vyrobca uznal reklamaciu cca po troch tyzdnoch...
jak to tu citam tak neviem aku znacku potom 8)
E39 525tds - E39 530i - E65 745i - E61 525d
 
Užívateľov profilový obrázok
serwo
Príspevky: 1345
Registrovaný: 15.7.2009
Auto: E39 528iA
Kraj: Trnavský
Bydlisko: Piešťany

Re: E39 530d ATE POWER DISC a sklamanie.

Pondelok, 3. Decembra 2012, 22:15

Ja som na E66 kupil Zimmerman disky dopredu aj dozadu, dosky uz si nepamatam, ale spokojnost. Ked skolabuju brzdy na E39, idem do Zimmermanov znova.
Nejazdím tak rýchlo, letím tak nízko!

EX - BMW E39 528iA
EX - BMW E66 745Li, '03
EX - BMW E30 324d, '87
 
Užívateľov profilový obrázok
dufusko
Príspevky: 154
Registrovaný: 7.1.2011
Auto: E39 Touring
Kraj: Banskobystrický
Bydlisko: Žiar nad Hronom

Re: E39 530d ATE POWER DISC a sklamanie.

Streda, 5. Decembra 2012, 10:55

Ja som uprednostil BREMBO MAX a vysoká spokojnosť , mal som ich aj na predchádzajúcom aute
 
Užívateľov profilový obrázok
airbrushdoc
Príspevky: 188
Registrovaný: 26.9.2012
Auto: BMW E39 530D
Kraj: Košický
Bydlisko: Košice

Re: E39 530d ATE POWER DISC a sklamanie.

Streda, 5. Decembra 2012, 22:06

caute vsetci. sa cudujete ze sa to vlni, kym niesu zodrate originaly tak ich netreba menit za nove (plastelinove) somariny. Uz nikto nevyraba kvalitne veci, skoncili este v 90ch rokoch. Ak povodne kotuce maju este schopnu hrubku, odniest sustruznikovi nech prebehne do roviny a bude vas to stat 20 ecka (5 za kus) a par rokov este vydrzia. Neviem ale badam trend menit vsetko co sa da za nove (vyrobene v cine, mexiku a pod.). Ja menim len dosticky. Samozrejme ak niekto potrebuje testdrive za kazdym ked sadne do auta tak musi pochopit ze to nieco stoji. Co vam poviem pracujem ako strojny inzinier a robime vyrobne linky pre autovyrobcov, tak do hyundaiu a do ferrari vyrabaju cerpadlo na jednej linke s tym rozdielom ze je tam rozdiel v jednej pruzine, a vacsina snimacov a dielov su rovnake s tym rozdielom ze auta maju uplne ine ceny kde v podstate platite za znacku a 10nasobok poctu koni pod kapotou. zaujimave ze korejci si potrpia na kvalitu vyroby ale taliani nie :) smutne na tom je ze uz ani BMW niesu co byvali...
Môj airbrush blog

Obrázok
 
Britt
Príspevky: 69
Registrovaný: 14.2.2010
Auto: BMW 530 i Touring
Kraj: Bratislavský

Re: E39 530d ATE POWER DISC a sklamanie.

Sobota, 8. Decembra 2012, 12:51

Sklamem vas priatelia ale problem s trasenim volantu je chorobou hlavne E39.
Ja som tiež ako každy majiteľ E39 ktoremu triaslo volantom menil postupne všetko. Kotúče som dal upraviť a urobili to dokonca origo v BMW!!! no nepomohlo. Tak som kúpil Bremba lebo však nebudem šetriť a hlavne chcem to mať konečne v poriadku. No po cca. 500 km Bremba triasli ako šialené. Mám ich v garaži a Bremba už asi nebudem kupovať. Kúpil som práve ATE-čka aj s ATE keramikou (platničkami) a hlavne vymenil som ložiska. Od vtedy je všetko v poriadku. Problem je že ložiska sa často nedaju zistiť či su O.K. alebo K.O. Ja s om ich dal vymeniť aj keď boli O.K. no až keď som tam mal nové zistil som že pôvodne neboli dobré!
No aj keď odstránite problém s trasením volantu tak to nemusí byť na dlhšiu dobu a po cca. 10.000 km sa problém môže objaviť znovu. No to ale musíte zistiť čo je príčinou trasenia teraz. Proste predna náprava na E39 je nešťastím modelu tak ako jeho predné svetlá ](*,)
 
Užívateľov profilový obrázok
Rudo ZM
Príspevky: 1364
Registrovaný: 14.2.2011
Auto: BMW 540iA
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: Zlaté Moravce

Re: E39 530d ATE POWER DISC a sklamanie.

Sobota, 8. Decembra 2012, 14:53

No ja ti neviem,kámo :-k Mal som prednú nápravu vybitú na kašu,s hučiacimi ložiskami a volant mi netriasol.Nápravu som zrobil tak že z pôvodnej ostali len otoče a nápravnica a volant netrasie ani teraz.Jediné čo mi kedy triaslo volantom,boli prehriate brzdy a aj tie sa napravili sami bez mojho zásahu.Moj názor je že predné kotúče predface 530d(296mm) sú na tak velké auto malé a tenké.Tým pádom majú sklony k prehrievaniu a zvlneniu [-( A preto chystám výmenu za 324mm.Sú o dosť hrubšie a ťažšie.Tým pádom sa neprehrejú tak rýchlo...Teda aspon myslím :mrgreen:
A čo máš proti predným svetlám?
E39 530dTour R.I.P.-> E39 540iA
 
csuka530d
Autor témy
Príspevky: 2048
Registrovaný: 5.4.2011
Auto: 530d e39 touring2003
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: Nové Zámky

Re: E39 530d ATE POWER DISC a sklamanie.

Nedeľa, 9. Decembra 2012, 18:20

Britt si ma nasral s tymi ložiskami popis nieco o tom

mne nehucia koleso sa ani nepohne nova predna naprava , uloženia v poriadku kolesa vyvažené , kotuče zosustružené , ale este stale trocha citit najma pri 130Km/h
 
Užívateľov profilový obrázok
j.matrix
Príspevky: 940
Registrovaný: 31.1.2012
Auto: BMW 320d E46
Kraj: Žilinský
Bydlisko: RK & BA

Re: E39 530d ATE POWER DISC a sklamanie.

Nedeľa, 9. Decembra 2012, 19:34

mam sice e46tku, ale s powerdiscami +ker. platnicky som najazdil uz okolo 15tisic a nastastie ziadne trasenie este. Ale moze to byt s tymi loziskami, v samotnom navode na vymenu kotucov je napisane ze loziska treba premerat, pretoze aj mala odchylka sposobi to ze sa kotuc nerovnako opotrebuvava a zacne hadzat. Niekde na foe bol odkaz na nejaky dokunt, tusim to bolo ale od skodovky kde to bolo presne popisane ako dochadza k tomuto javu (neviem to teraz najst).

Druhy problem moze byt ze nebrzdi dostatocne zadna naprava - predne brzdy sa prhrievaju, stalo sa to kamaratovi na e46tke. Dvakrat kupil nove predne kotuce a vydrzali mu mesiac. Potom zistil ze mu zadok nebrzdi, resp. malo.
 
partizan
Príspevky: 134
Registrovaný: 1.6.2010
Auto: E39 530dymivych
Kraj: Košický

Re: E39 530d ATE POWER DISC a sklamanie.

Utorok, 11. Decembra 2012, 22:28

Tiez mam ATE PD cca 2000km ale spolu s kotucmi sa menili aj loziska a zatial som nebadal vobec ziaden problem.
 
Užívateľov profilový obrázok
BlackMW
BMW Waffenschmiede Pressburg
Príspevky: 3509
Registrovaný: 21.5.2007
Auto: E38
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Bratislava

Re: E39 530d ATE POWER DISC a sklamanie.

Streda, 12. Decembra 2012, 21:31

vysvetli mi niekto naco su dobre keramicke platne do beznej premavky ?
(okrem toho aby sa prehriali a zvlnili kotuce)

ATE som dal na kazde auto za poslednych 5 rokov, ci uz Power Disc alebo obyc.,
platne tiez obyc. ATE a nikdy ziaden problem som nemal.
aj ked E39 som nemal..
na mojej V8 ATE PD + obyc ATE platne dostali na <>u aj na okruhu tak ze
sa z nich dymilo alebo parilo a funguju doteraz bez trasenia..

inak dost casto sa podcenuje obrusenie naboja na ktorom narastie hrdza pod kotucom.
pri vymene kefa na vrtacku a babrem sa s kazdym nabojom pol hodinu kym sa neleskne.
same shit, different day..
There's no replacement for displacement..
Aké krásne ticho by bolo na svete, keby ľudia hovorili len to, čo vedia.
Obrázok
 
BMW328i
Príspevky: 349
Registrovaný: 19.1.2009
Auto: 530d E39
Kraj: Trenčiansky

Re: E39 530d ATE POWER DISC a sklamanie.

Streda, 12. Decembra 2012, 21:51

BlackMW napísal:
vysvetli mi niekto naco su dobre keramicke platne do beznej premavky ?
(okrem toho aby sa prehriali a zvlnili kotuce)

ATE som dal na kazde auto za poslednych 5 rokov, ci uz Power Disc alebo obyc.,
platne tiez obyc. ATE a nikdy ziaden problem som nemal.
aj ked E39 som nemal..
na mojej V8 ATE PD + obyc ATE platne dostali na <>u aj na okruhu tak ze
sa z nich dymilo alebo parilo a funguju doteraz bez trasenia..

inak dost casto sa podcenuje obrusenie naboja na ktorom narastie hrdza pod kotucom.
pri vymene kefa na vrtacku a babrem sa s kazdym nabojom pol hodinu kym sa neleskne.


noo stou hrdzou na naboji to idem najblizsie riesit..myslim, ze mechanik to podcenil lebo za 45 minut mal prehodene brzdy na mojom aute a stale to trase...tak idem ich zhodit a poriadne to obrusit a dufam, ze to bude tym a nie zlymi kotucmi..:) treba zacat od najlacnejsej varianty..:)
E39 530d sedan
E30 318i coupe...ex
 
Užívateľov profilový obrázok
j.matrix
Príspevky: 940
Registrovaný: 31.1.2012
Auto: BMW 320d E46
Kraj: Žilinský
Bydlisko: RK & BA

Re: E39 530d ATE POWER DISC a sklamanie.

Streda, 12. Decembra 2012, 22:15

no ono ked ti to uz zacne tirast tak ti cistenie toho naboja nepomoze, pretoze kotuc je uz zrejme nerovnomerne opotrebovany kedze nebol rovno nasadeny(na stotinu ci desatinu mm). Ale skusit to mozes, mozno to pomoze. Ja ked som dal dolu povodny kotuc tak naboj bol ako novy tak som ho len jemne prebehol...

Co sa tyka keramickych platniciek. Su nato aby si nemusel stale disky umyvat od toho prachu z brzdenia. Cize ti usetria cas pri umyvani :thumbup:

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 6 neregistrovaných