... všetko o BMW ...

Moderátori: Hugino, jararak

obchodna sekcia
 
aso
Autor témy
Príspevky: 13
Registrovaný: 23.2.2012
Auto: E39 BMW530D M-paket
Kraj: Trenčiansky

Dekarbonizácia motora: benzín aj diesel

Sobota, 4. Augusta 2012, 21:54

Prosim Vas skusal uz niekto toto ??

Dekarbonizacia vznetoveho motora

co na to hovorite moze to vycistit takto zavalene dieslove sanie ake je tu pofotene na fore ??
BMW 530DA E39 M-Paket
 
capino1
Príspevky: 31
Registrovaný: 7.2.2012
Auto: 525d E39
Kraj: Žilinský
Bydlisko: Čadca

Re: Dekarbonizácia motora: benzín aj diesel

Nedeľa, 5. Augusta 2012, 17:02

Takéto sračky sa do motora neleju....nalej rosype sa ti to a budes plakať
 
Užívateľov profilový obrázok
pelo
Príspevky: 1713
Registrovaný: 2.9.2010
Auto: e39 520i saloon
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Bratislava

Re: Dekarbonizácia motora: benzín aj diesel

Pondelok, 6. Augusta 2012, 09:29

Ten ventil bol 100% cisteny mechanicky...inak mam jednu zasadu - nerypat do funkcnych veci...toto by som bral ako poslednu moznost na motore pred smrtou, aby si si neodpravil inak dobry motor...
BMW -Bayerische Motoren Wergel

Alfa Romeo Spider 1.8TS '99
e39 525i sedan '03 -ex
e39 520i sedan '01 -ex pribeh
e36 316i Compact '97 -ex pribeh
 
aso
Autor témy
Príspevky: 13
Registrovaný: 23.2.2012
Auto: E39 BMW530D M-paket
Kraj: Trenčiansky

Re: Dekarbonizácia motora: benzín aj diesel

Sobota, 11. Augusta 2012, 14:22

jasne vsetci mate pravdu, do motora (do oleja) by som ani ja ziadne aditivum nedaval kedze kvalitny a pravidelne meneny olej (pouzivam Castrol Edge sport 0W40) by mal mat tiez cistiace ucinky...

pytal som sa hlavne na tu cast dekarbonizacie motora co sa tyka vzduchoveho systemu a teda sania a maximalne aditiva do nafty na cistenie vstrekov...
BMW 530DA E39 M-Paket
 
renekovac71
Príspevky: 162
Registrovaný: 18.5.2008
Auto: BMW 525 iX
Kraj: Zahraničie
Bydlisko: Todtmoos,SchwarzWald,Deutschland

Re: Dekarbonizácia motora: benzín aj diesel

Nedeľa, 12. Augusta 2012, 16:31

no som pred casom pisal ze mam problemy z mojim motorom...trhanie auta od 3000 otacok az po uplnu stratu vykonu..kazdy mi radil nieco..na nemeckom forku som cital o aditivach...drbol som do plnej nadrzi ,,Liqui Moly" na vprecistenie spal.sistemov a spokojnost..po 100km motor zacal fungovat normalne skusal som do 6500 ot,min ziaden problem....takze az take sracky to zas nie su.... :thumbup:
BMW 525D,e39,r.v.2002,touring,v el,tiptronik
 
Jao
Príspevky: 195
Registrovaný: 21.4.2011
Auto: BMW E39 525d
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Bratislava

Re: Dekarbonizácia motora: benzín aj diesel

Pondelok, 13. Augusta 2012, 23:26

Po aplikácii takýchto zázračných vodičiek sa z kovu utrhnú iba tie naväčšie časti karbónu, ktoré čerpadlo, trysky, motor a iné aktívne časti môžu nenávratne poškodiť. Karbón v saní nieje až taký problém.
V prevádzke motora je na čistenie čerpadla a trysiek určená len čistá nafta. Ak napríklad chceš pochovať trysku, tak ju daj do benzínu, alebo iného odmastňovača.
Skús si urobiť test. Na vrakáči si vypýtaj zakarbónovaný ventil a strč ho na pár dní do tej vodičky.
Som si istý, že ten ventil vytiahneš presne v tom istom stave, ako keď si ho tam dával.
BMW E39 525d touring exclusive
 
Užívateľov profilový obrázok
Kissiakos/Dekarbo.sk
Príspevky: 27
Registrovaný: 3.11.2012
Auto: Seat leon 1M
Kraj: Prešovský

Re: Dekarbonizácia motora: benzín aj diesel

Pondelok, 5. Novembra 2012, 20:21

Rad sa s vami podelim o nejake poznatky z dekarba. Robili sme nedavno nejake auticka vasej znacky:
BMW 530Xd 170kW + chip uprava HAMANN:
Obrázok

Obrázok

Obrázok
 
Užívateľov profilový obrázok
Kissiakos/Dekarbo.sk
Príspevky: 27
Registrovaný: 3.11.2012
Auto: Seat leon 1M
Kraj: Prešovský

Re: Dekarbonizácia motora: benzín aj diesel

Pondelok, 5. Novembra 2012, 20:25

BMW E46 320d:
Obrázok

Obrázok

Obrázok

Obrázok

Obrázok

Obrázok


takto to prebieha:
[youtube]0V0FLVZmjSw&feature=plcp[/youtube]

[youtube]nYm21CQ6kw0&feature=plcp[/youtube]
 
Užívateľov profilový obrázok
Kissiakos/Dekarbo.sk
Príspevky: 27
Registrovaný: 3.11.2012
Auto: Seat leon 1M
Kraj: Prešovský

Re: Dekarbonizácia motora: benzín aj diesel

Pondelok, 5. Novembra 2012, 20:26

ak by bol zaujem o nejake info pripadne o cistenie ..napiste mi.... :mrgreen:
 
Užívateľov profilový obrázok
Kissiakos/Dekarbo.sk
Príspevky: 27
Registrovaný: 3.11.2012
Auto: Seat leon 1M
Kraj: Prešovský

Re: Dekarbonizácia motora: benzín aj diesel

Pondelok, 5. Novembra 2012, 20:37

Co sa tyka vseobecnosti motorov tu je postup ako sa to robi u nas :

Nieco z diania:

Priprava :
toto vsetko trebalo pouzit ...
Obrázok

1. trebalo vybrat EGR v mojom pripade len nahradu a napojit to na pristroj co pod tlakom v intervaloch vstrekuje do sania BG Care, ktory poskytuje celkom jedinečný servis, ktorý veľmi efektívne odstraňuje všetky usadeniny zo sacieho systému a sacích ventilov pri dieselových motoroch. V sacom systéme je naakumulované obrovské množstvo karbónu, ktorý znižuje prúdenie vzduchu do motora. Sedlá sacích ventilov sú tiež znečistené veľkým množstvom karbónových úsad. Tieto usadeniny obmedzujú výkon motora, zvyšujú spotrebu a emisie.

Obrázok

Obrázok

Obrázok

Obrázok

Obrázok


2. dalsi pristroj, ktory sa pouzival bol na cistenie vstrekov. Prípravok BG Diesel Care je špeciálne zostavený, vysoko výkonný produkt, ktorý rýchlo a bezpečne počas niekoľkých minút odstráni karbónové usadeniny zo vstrekovacieho systému, spaľovacieho a výfukového priestoru (lambda sonda, katalyzátor). Je zostavený pre nové elektronicky riadené systémy (Common rail) využívajúce priame vstrekovanie, aj pre tradičné mechanické vstrekovacie systémy. Je bezpečný pre plastové súčasti moderných vstrekovacích čerpadiel.Vždy tento servis ukončite aplikáciou prípravku BG 44K® do palivového systému!!!
Obrázok

Obrázok

Obrázok

3. v priebehu cistenia:
-zaciatok, je tu krasne vidiet ako v tych intervaloch automaticky system vstrekuje chemie do motora. Prvych 20min sa cistili aj vstreky aj sanie motora.


-tu uz len cistenie sanie, ktore pokracovalo asi este dalsich 40min ale uz bez cistenia vstrekov, tie uz boli hotove.

[youtube]L6pXP-CavAg&feature=plcp&context=C4eae3d9VDvjVQa1PpcFN9ZF391yIM6luMZLWF8tiI5FcEIzDOnN4%3D[/youtube]
4. nasledovala vymena oleja,najskor preplach BG 109 COMPRESSION PERFORMANCE RESTORATION , ktory zaručuje vysoko efektívny a veľmi silný účinok. Veľmi rýchlo odstraňuje všetky húževnaté usadeniny, kaly a laky z piestnych krúžkov a kompletného olejového priestoru v motore. Všetko počas 15 minút. Navracia späť kompresné tlaky, výkon motora, znižuje emisie. Zabraňuje poškodeniu olejovej pumpy a tesnenia. Určený pre zážihové aj vznetové motory. Úplne bezpečný pre všetky kovové aj nekovové súčasti motora. Dalej naliali Petro canada synthetic 5W-40, do ktoreho sme pridali BG 110 MOA®. Unikátne multispektrálne aditívum motorových olejov, ktoré obsahuje komplexný balíček všetkých hlavných aditívnych prvkov. Výrazne predlžuje životnosť motorového oleja a súčastí motora. Excelentný prípravok do mestskej prevádzky alebo pre veľmi náročnú športovo-závodnú jazdu. Vytvára veľmi silný mazací film, ktorý výrazne znižuje trenie a zabraňuje vzniku opotrebenia aj pri veľmi nízkej hladine motorového oleja v motore. Má obrovskú oxidačnú a termálnu stabilitu, ktorá zabraňuje hustnutiu a degradácii motorového oleja. Udržuje motor bez usadenín. Veľmi vysoké TBN ochraňuje súčasti motora pred vznikom korózie. Zvyšuje výkon motorových olejov až o 315%. Doporučený pre všetky typy minerálnych alebo syntetických olejov.


5. nasledne sme pridali do nadrze BG 244 Pre zvýšené nároky najmodernejších vstrekovacích systémov vznetových motorov (Common-Rail, Pumpe Diese, atď.), ktoré sú vystavované vysokému zaťaženiu a zvýšenej tvorbe karbónových usadenín, bol v spolupráci s výrobcom vznetových motorov vyvinutý revolučný prípravok, ktorý veľmi efektívne obnovuje výkon vstrekovacieho systému, odstraňuje najhúževnatejšie usadeniny zo spaľovacieho priestoru, ventilov, lambda sondy, filtra pevných častíc a katalyzátora. Zaručuje zvýšenú efektivitu využitia paliva, znižuje spotrebu paliva, zvyšuje výkon motora a niekoľkonásobne predlžuje životnosť vstrekovacieho systému, filtra pevných častíc, lambda sondy a katalyzátora.Preventívnym používaním prípravku BG 244 udržujete celý spaľovací systém vo vynikajúcom stave, predchádzate opotrebeniu a drahým opravám.Jedno balenie BG 244 (325 ml) každých 10 000 km na jednu palivovú nádrž (50 litrov). Po celú dobu nemusíte používať žiadne ďalšie prípravky. Pokiaľ nie je prípravok používaný preventívne od nového motora, je doporučené pri prvej aplikácii použiť väčšie balenie BG 244 (946 ml) na jednu palivovú nádrž (50-70 litrov) a ďalej potom preventívne jedno balenie (325 ml) každých 10 000 km.


blizsie info na : matus.kissiakos@gmail.com alebo tu na fore .
 
Užívateľov profilový obrázok
Kissiakos/Dekarbo.sk
Príspevky: 27
Registrovaný: 3.11.2012
Auto: Seat leon 1M
Kraj: Prešovský

Re: Dekarbonizácia motora: benzín aj diesel

Pondelok, 5. Novembra 2012, 21:26

Jao napísal:
Po aplikácii takýchto zázračných vodičiek sa z kovu utrhnú iba tie naväčšie časti karbónu, ktoré čerpadlo, trysky, motor a iné aktívne časti môžu nenávratne poškodiť. Karbón v saní nieje až taký problém.
V prevádzke motora je na čistenie čerpadla a trysiek určená len čistá nafta. Ak napríklad chceš pochovať trysku, tak ju daj do benzínu, alebo iného odmastňovača.
Skús si urobiť test. Na vrakáči si vypýtaj zakarbónovaný ventil a strč ho na pár dní do tej vodičky.
Som si istý, že ten ventil vytiahneš presne v tom istom stave, ako keď si ho tam dával.

nic sa nebude odtrhavat, pekne sa to rozpusti ... pomaly ! Tento proces sa nerobi 5 min .. ale viac ako 2h .. cize ziadne riziko nevznika, pises tu uplne hluposti, sam si pri tom nebol ani to v zivote nevidel. Ak chces mozeme ten test urobit .. prid sa pozriet a sam uvidis.. :wink:
 
Jao
Príspevky: 195
Registrovaný: 21.4.2011
Auto: BMW E39 525d
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Bratislava

Re: Dekarbonizácia motora: benzín aj diesel

Utorok, 6. Novembra 2012, 09:29

Ak budes mat skusenosti s diesel motormi a dekarbonizacnou chemiou vac ako 20 rokov, potom mozes tvrdit, ze pisem hluposti. Napises mi nieco o tej chemii a ako to vlastne chemicky pracuje ? Ake latky sa viazu a na co, ake vznikaju po chem. reakcii ? Ake su vedlajsie ucinky zreagovanych latok na ostatne kovy a ine materialy ?
Vies co to robi s gumou plastom a zliatinami po dlhsej dobe ?
Alebo mas informacie, ze po 2 hod. sa to rozpusta a kam treba aku vodicku naliat ?
A vies co sa vlastne rozpusta a kam sa to "stratí" ? A ked uz to ide z výfuku, vies nieco o ekologii ?
Niekedy usetrenie nejakeho deci paliva vyjde poriadne draho. A ja mam svoje auto rad.
Prepac za príspevok, ale najviac ma vie nahnevat, ked ma v peknej restauracii obsluhuje vyuceny maliar natierac.
A na Vasich fotkach ma dostalo to podopretie kapoty tym stekom. :-)

"Pekna" komerčna reklama.
BMW E39 525d touring exclusive
 
Užívateľov profilový obrázok
Maco
Príspevky: 4541
Registrovaný: 5.11.2008
Auto: visavytena pajta
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Bratislava

Re: Dekarbonizácia motora: benzín aj diesel

Utorok, 6. Novembra 2012, 11:24

Urcite nedekarbonizuj motor.... Jedine aditivum co pouzivaj je aditivum do nafty, najlepsie VIF a kvalitny olej. Kazdy mechanik ti povie ze to tam nemas liat lebo uvolnis vole ktore tam su uz a motor ti pojde srat. Taky isty princip ako v zanedbavanom motore v ktorom nebol napriklad 80tis km meneny olej tiez nemozes hned nadrbat kvalitny olej.
bmwcoding.sk

BMWHJTRKLB
 
Užívateľov profilový obrázok
Kissiakos/Dekarbo.sk
Príspevky: 27
Registrovaný: 3.11.2012
Auto: Seat leon 1M
Kraj: Prešovský

Re: Dekarbonizácia motora: benzín aj diesel

Utorok, 6. Novembra 2012, 13:08

Maco napísal:
Urcite nedekarbonizuj motor.... Jedine aditivum co pouzivaj je aditivum do nafty, najlepsie VIF a kvalitny olej. Kazdy mechanik ti povie ze to tam nemas liat lebo uvolnis vole ktore tam su uz a motor ti pojde srat. Taky isty princip ako v zanedbavanom motore v ktorom nebol napriklad 80tis km meneny olej tiez nemozes hned nadrbat kvalitny olej.
s tym olejom dalsia hlupost, preco by si tam nemohol dat kvalitny olej ?? Predsa nalejem preplach do stareho, velejem to von a nalejem aky kolvek chcem... preddsa nebudem to robit na 3X a stale dolievat "lepsi" kym pridem k tomu co tam chcem dat ... =D>
 
Užívateľov profilový obrázok
Kissiakos/Dekarbo.sk
Príspevky: 27
Registrovaný: 3.11.2012
Auto: Seat leon 1M
Kraj: Prešovský

Re: Dekarbonizácia motora: benzín aj diesel

Utorok, 6. Novembra 2012, 13:10

Jao napísal:
Ak budes mat skusenosti s diesel motormi a dekarbonizacnou chemiou vac ako 20 rokov, potom mozes tvrdit, ze pisem hluposti. Napises mi nieco o tej chemii a ako to vlastne chemicky pracuje ? Ake latky sa viazu a na co, ake vznikaju po chem. reakcii ? Ake su vedlajsie ucinky zreagovanych latok na ostatne kovy a ine materialy ?
Vies co to robi s gumou plastom a zliatinami po dlhsej dobe ?
Alebo mas informacie, ze po 2 hod. sa to rozpusta a kam treba aku vodicku naliat ?
A vies co sa vlastne rozpusta a kam sa to "stratí" ? A ked uz to ide z výfuku, vies nieco o ekologii ?
Niekedy usetrenie nejakeho deci paliva vyjde poriadne draho. A ja mam svoje auto rad.
Prepac za príspevok, ale najviac ma vie nahnevat, ked ma v peknej restauracii obsluhuje vyuceny maliar natierac.
A na Vasich fotkach ma dostalo to podopretie kapoty tym stekom. :-)

"Pekna" komerčna reklama.

viem ti vsetko dopodrobna odpovedat, rad sa s tebou stretnem a mozeme si to aj ukazat nazorne .. verim , ze svoj postoj prehodnotis.

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 19 neregistrovaných