Ahoj pani BMW-ckari, takze ten clovek co s tym ma 4-rocne skusenosti som ja, moje meno je Adrián Budaj a zastupujem firmu DEKARBO, ako vyhradneho dodavatela autochemie BG pre Slovensku republiku, komunikujem s autoservismi ktore prevadzali dekarbonizaciu nejakych cca 10 rokov dozadu, kym som sa k tomuto sposobu cistenia alebo to nazvyme specialnej starostlivosti o motory nedostal ja a zatial ma ich pozitivne reakcie utvrdzuju v tom, ze robime spravnu vec a ze coskoro bude tato sluzba dostupna aspon v 1 kvalitnom autoservise v kazdom okresnom meste. Cielom vyrobcu autochemie BG, BG Produstc Inc. Kansas,
www.bgprod.com je hlavne preventivna ochrana vsetkych casti automobilu, kde je nejaka napln a kde vznika mechanicke opotrebenie (klimatizacie, servoriadenie, automaticka prevodovka, manualna prevodovka, motor, diferencialy a rozvodovky, brzdova sustava, chladiaca sustava + dalsie doplnkove sluzby).
Doplnkova starostlivost je v sucasnej dobe vysokych emisinych noriem (ak sa bavime o ochrane motora) velmi dolezita, kedze sucasny stav paliv v SR a ČR je zly a teda prave kvalita paliva ma najvacsizu zasluhu na tom, ze vznikaju usadeniny v motore a na vstrekovacoch, v sacom systeme, koli nedokonalemu spalovaniu nasledna tvorba a zvyseny prietok vzduchu cez EGR na znovuspalenie atd. atd. kazdy trosku znaly clovek problematiky vie o com hovorim. Cize zakladnym kamenom je osetrenie a vylepsienie paliv na uroven kvality vyspelejsich krajin, kde musia paliva splnat prisne normy
Dalsim sposobom je uz vyssie spominana dekarbonizacia motora, kedze kazdy z vas ma na vicku od oleja vyrazenu znacku CASTROL, ktory mimochodom v oficialnom teste TFOUT teste mazacej schopnosti dopadol najhorsie spomedzi vsetkych znaciek (testoval sa EGDE 5W-40) ma vyraznu mieru na sucasnom stave vasich motorov co sa tyka usadenin v motorovom priestore, zapekanie oleja na oske turboduchadla atd. Ale aj tak sucasny stav a vykonnost olejov ma vplyv hlavne na mazaciu schopnost, cize ako JAO spominal nejake "kladne usadeniny" proste v motore nemaju co robit a nemecki konstrukteri sotva s nimi pri konstruovani motora ratali, cize vytesnenie motora karbonom je blud z cias socializmu, kedy sme poznali len MADIT M6AD a PP06..