... všetko o BMW ...

Moderátori: Hugino, jararak

reklamne predmety bmwklub.sk
 
Užívateľov profilový obrázok
Maco
Príspevky: 4541
Registrovaný: 5.11.2008
Auto: visavytena pajta
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Bratislava

Re: Dekarbonizácia motora: benzín aj diesel

Utorok, 6. Novembra 2012, 18:55

Ale dvojrocnu zaruku ze sa motoru nic nestane urcite nedavas :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
bmwcoding.sk

BMWHJTRKLB
 
Užívateľov profilový obrázok
Kissiakos/Dekarbo.sk
Príspevky: 27
Registrovaný: 3.11.2012
Auto: Seat leon 1M
Kraj: Prešovský

Re: Dekarbonizácia motora: benzín aj diesel

Utorok, 6. Novembra 2012, 19:26

za dva roky sa motoru moze hocico stat .. aj bez dekarba .. nemyslis?? ja predsa nie som zodpovedny za motor .. ja ti viem akurat dat zaruku na to ze to budes mat ciste ... a mam uz za sebou s kolegom asi 200 aut a 3 roky praxe ... ziadne auto sa este nepokazilo ani nerozpadlo .. cize to svedci o vsetkom .. :thumbup:
 
rooc
Príspevky: 48
Registrovaný: 29.10.2012
Auto: BMW E61
Kraj: Zahraničie

Re: Dekarbonizácia motora: benzín aj diesel

Utorok, 6. Novembra 2012, 23:28

no a co takovej servis stojí..?
 
Užívateľov profilový obrázok
Kissiakos/Dekarbo.sk
Príspevky: 27
Registrovaný: 3.11.2012
Auto: Seat leon 1M
Kraj: Prešovský

Re: Dekarbonizácia motora: benzín aj diesel

Utorok, 6. Novembra 2012, 23:33

posielam ti SS
 
Jao
Príspevky: 195
Registrovaný: 21.4.2011
Auto: BMW E39 525d
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Bratislava

Re: Dekarbonizácia motora: benzín aj diesel

Streda, 7. Novembra 2012, 00:24

Tak podla informacii z autobazaroveho fora by si mal mat 4. rocne skusenosti a podla vyjadrovania si sa uz poducil v komunikacii s potencionalnymi zakaznikmi.
Tak ako niekto pisal na tom fore, ze najlepsie je to cele rozhodit, mechanicky vycistit a zlozit.
To ale nieco stoji a niesu to len peniaze. Ty ponukas riesenie, ktore moze zcasti urobit to iste, ale bez rozoberania.
Napriek tomu mam nedoveru v pouzivani roznych vodiciek do motorov a to nemyslim len tie,
ktore zastupujes. Kedysi som sa dal nachytat na MLM s vodickou do oleja a bol som na prednaskach
a roznych ohurovacich testov super mazania. Po niekolkych rokoch tak ako bombasticky firma vznikla,
tak isto bombasticky zmizla z trhu aj s ich vodickami do olejov a nechala po sebe mnozstvo mrtvych motorov.
Netvrdim, ze "Tvoja" chemia je nieco podobne.
Ale kazde auto je ine, kazdy mame svoj sposob riadenia vozidla. Niekto meni olej pravidelne a niekto az vtedy,
ked sa olej sype a nie leje. Podla toho na nejaky motor to moze mat dobry vplyv a niektory motor to moze zabit.
Aj ked tvrdis, ze sa ten karbon pomaly rozpusta, ale aj tak nezabranis vacsim castiam usadeneho karbonu, aby sa odtrhli a leteli cez motor do turba a dalej do vyfuku. Male ciastocky zhoria, ale velke sa len este viac zapecu a potom je to ako kobercovy nalet na lopatky turba. A to je ten problem, ze karbon sa rozpadne na prach az pri niekolko tisic stupnoch.
Ak by to fungovalo ako termit, ktory by ten karbon kompletne spalil, potom by sa turbu nic nestalo.
Ale to by sa zas roztopil EGR, sanie, hlavu ... :-)
Prajem Ti len spokojnych zakaznikov, nech sa Ti v tom co robis dari, ale mna to moc nenadchlo.
A ten test by si mohol urobit na potvrdenie toho, co tvrdis. Ak to urobis s fotkami pred a po bolo by to potom jasne. A myslim si, ze sa Ti da doverovat, ze nebudes podvadzat. Tak teda zobrat zakarbonovany diel, ponorit ho zcasti do vodicky, nechat ho tam dva dni bez mechanickeho pohybu a vybrat ho. Ci ?
BMW E39 525d touring exclusive
 
Užívateľov profilový obrázok
Kissiakos/Dekarbo.sk
Príspevky: 27
Registrovaný: 3.11.2012
Auto: Seat leon 1M
Kraj: Prešovský

Re: Dekarbonizácia motora: benzín aj diesel

Streda, 7. Novembra 2012, 00:44

napisal si to pekne, vidim ze si nespal a pohladal si si na nete viac o tom. Zrejme si cital aj kolegove prispevky. :mrgreen:
som rad za kazdy prispevok a kazdy nazor, je pravda ze kazdy meni olej ako sa mu chce a nie ako by mal. Cest vynimkam. Ja napr. menim kazdych 8000km. :D Nasa chemia je urcena hlavne na prevenciu, sustredujeme sa hlavne na aditiva , oleje a cistiace aditiva do paliv. najradsej by som bol keby boli svetky motory ciste a nase pripravky a produkty by sa naozaj pouzivali preventivne. jasne ze ked je motor v dezolatnom stave netreba cakat ze ja urobim dekarbonizaciu a motor pojde odomna ako novy. To nie, raz ked je mechanicky opotrebovany ja s tym nic neurobim. #-o Co sa tyka testu, viem pozriet napr. hodnoty vstrekov pred aplikaciou a po vycistenie .. mohlo by to niekoho zaujimat. Dalej samozrejme viem urobit aj nieco podobne ako si pisal... a aj nieco vyskusam. Ale najradsej by som bol ak by sme sa zohnali viaceri a urobili test nazivo aby to bolo adekvatne mojmu prispevku a mojim "kecom" :mrgreen: . skoda ze tu na klube sa to este nikomu nerobili aby vedel sam povedat co na aute spozoroval a co sa zmenilo.

ak by bol niekto ochotny ist na dekarbonizaciu vedeli by sme to velmi dopodrovna nafotit a zdokumentovat a sam majitel by potvrdil co vsetko to obnasa.

cize tolko z mojej strany ..
 
Užívateľov profilový obrázok
j.matrix
Príspevky: 940
Registrovaný: 31.1.2012
Auto: BMW 320d E46
Kraj: Žilinský
Bydlisko: RK & BA

Re: Dekarbonizácia motora: benzín aj diesel

Streda, 7. Novembra 2012, 11:24

to podopretie kapoty sa mi paci :smile:
 
Užívateľov profilový obrázok
Kissiakos/Dekarbo.sk
Príspevky: 27
Registrovaný: 3.11.2012
Auto: Seat leon 1M
Kraj: Prešovský

Re: Dekarbonizácia motora: benzín aj diesel

Streda, 7. Novembra 2012, 11:45

ved je jedno cis to podoprie.. [-o<
 
Užívateľov profilový obrázok
j.matrix
Príspevky: 940
Registrovaný: 31.1.2012
Auto: BMW 320d E46
Kraj: Žilinský
Bydlisko: RK & BA

Re: Dekarbonizácia motora: benzín aj diesel

Streda, 7. Novembra 2012, 11:51

keby ta videli karosari v mnichove tak .... \:D/
 
Užívateľov profilový obrázok
Kissiakos/Dekarbo.sk
Príspevky: 27
Registrovaný: 3.11.2012
Auto: Seat leon 1M
Kraj: Prešovský

Re: Dekarbonizácia motora: benzín aj diesel

Streda, 7. Novembra 2012, 11:55

:-"
 
a3anko
Príspevky: 9
Registrovaný: 20.12.2009
Kraj: Žilinský

Re: Dekarbonizácia motora: benzín aj diesel

Streda, 7. Novembra 2012, 12:41

Ahoj pani BMW-ckari, takze ten clovek co s tym ma 4-rocne skusenosti som ja, moje meno je Adrián Budaj a zastupujem firmu DEKARBO, ako vyhradneho dodavatela autochemie BG pre Slovensku republiku, komunikujem s autoservismi ktore prevadzali dekarbonizaciu nejakych cca 10 rokov dozadu, kym som sa k tomuto sposobu cistenia alebo to nazvyme specialnej starostlivosti o motory nedostal ja a zatial ma ich pozitivne reakcie utvrdzuju v tom, ze robime spravnu vec a ze coskoro bude tato sluzba dostupna aspon v 1 kvalitnom autoservise v kazdom okresnom meste. Cielom vyrobcu autochemie BG, BG Produstc Inc. Kansas, www.bgprod.com je hlavne preventivna ochrana vsetkych casti automobilu, kde je nejaka napln a kde vznika mechanicke opotrebenie (klimatizacie, servoriadenie, automaticka prevodovka, manualna prevodovka, motor, diferencialy a rozvodovky, brzdova sustava, chladiaca sustava + dalsie doplnkove sluzby).

Doplnkova starostlivost je v sucasnej dobe vysokych emisinych noriem (ak sa bavime o ochrane motora) velmi dolezita, kedze sucasny stav paliv v SR a ČR je zly a teda prave kvalita paliva ma najvacsizu zasluhu na tom, ze vznikaju usadeniny v motore a na vstrekovacoch, v sacom systeme, koli nedokonalemu spalovaniu nasledna tvorba a zvyseny prietok vzduchu cez EGR na znovuspalenie atd. atd. kazdy trosku znaly clovek problematiky vie o com hovorim. Cize zakladnym kamenom je osetrenie a vylepsienie paliv na uroven kvality vyspelejsich krajin, kde musia paliva splnat prisne normy

Dalsim sposobom je uz vyssie spominana dekarbonizacia motora, kedze kazdy z vas ma na vicku od oleja vyrazenu znacku CASTROL, ktory mimochodom v oficialnom teste TFOUT teste mazacej schopnosti dopadol najhorsie spomedzi vsetkych znaciek (testoval sa EGDE 5W-40) ma vyraznu mieru na sucasnom stave vasich motorov co sa tyka usadenin v motorovom priestore, zapekanie oleja na oske turboduchadla atd. Ale aj tak sucasny stav a vykonnost olejov ma vplyv hlavne na mazaciu schopnost, cize ako JAO spominal nejake "kladne usadeniny" proste v motore nemaju co robit a nemecki konstrukteri sotva s nimi pri konstruovani motora ratali, cize vytesnenie motora karbonom je blud z cias socializmu, kedy sme poznali len MADIT M6AD a PP06..
 
a3anko
Príspevky: 9
Registrovaný: 20.12.2009
Kraj: Žilinský

Re: Dekarbonizácia motora: benzín aj diesel

Streda, 7. Novembra 2012, 12:43

keby karosari v mnichove navrhli vzpery na otvaranie kapoty, co unesu 1,5kg navyse, nemuseli by sme to takto podkladat :D ale to bol napad samotneho majitela auta.. :)
 
Jok3er
Príspevky: 553
Registrovaný: 17.12.2010
Auto: malotraktor
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: BA

Re: Dekarbonizácia motora: benzín aj diesel

Utorok, 26. Marca 2013, 18:01

tipujem ze karosari v Mnichove to navrhovali tak aby tie vzpery udrzali kapotu a aby sa dala zatvorit bez toho aby ju k zemi tahali 2ja a nie na to aby sa na otvorenu kapotu vesali vselijake teleshoppingove super hyper parostroje a infuzky... :bmwball:
urcite to je lepsie ako ked niektore este dnes vyrabane auta maju na to urcenu tyc (napr. KIA Cee'D) vsak... ](*,)
inak na tych fotkach som nenasiel nic ine len ako sa to cistenie robi...pises tu navod pre dalsich potencialnych majstrov alebo tam maju byt vidno nejake vysledky po?? :lol:
 
starynovy
Príspevky: 8950
Registrovaný: 10.6.2012
Kraj: Zahraničie

Re: Dekarbonizácia motora: benzín aj diesel

Utorok, 26. Marca 2013, 20:51

Cistenie motorov tymito vodickami je cista lenivost, nic viac, a sam by som to nikdy nerobil pretoze u motorov s vysokym duty-cycle pre EGR to sanie zarastie do 2/3 povodneho priemeru, tie fotky z BMW su proti koncernu este cistucke. Po 2h som zo sania 1.9TDI vypalil za plne priehrstie cisteho karbonu, a to mam akoze pustit rozpustene do motora? to si kruzky, turbo, KAT, ev. DPF pochutnaju. Spravna metoda je to co najlepsie mechanicky vycistit, a az potom aplikovat chemicku dekarbonizaciu aby ocistila miesta kde sa proste clovek nedostane, a taktiez ventily. Ale chapem ze reklamu to ma dobru, a auto po ociste urcite ide zivsie, a majitelia dnesnych aut uz vedia hovno, bez manualu ani nedoplnia vodu do ostrekovacov.
 
Užívateľov profilový obrázok
Kissiakos/Dekarbo.sk
Príspevky: 27
Registrovaný: 3.11.2012
Auto: Seat leon 1M
Kraj: Prešovský

Re: Dekarbonizácia motora: benzín aj diesel

Utorok, 26. Marca 2013, 21:08

ved tak sa to aj robi, najskor mechanicky vycistit .. a potom aplikovat na docistenie chemiu, nikto tu nevravel ze sa to cisti len chemiu.

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 18 neregistrovaných