... všetko o BMW ...
PeterL napísal:Neviem odkial mate vsetci tuto naturu si stale mysliet, ze kazdu chybu elektroniky sposobuje studeny spoj...To nie je televizor color oravan z roku 1985..... Rad by som videl, ako by si postupoval pri hladani studeneho spoja na doske, kde 70% povrchu je pokryteho specialnym izolacnym lakom, takmer neodstranitelnym. Ak by si aj zvolil system ze budes pajkovat 3 hodiny kazdu suciastku po suciastke (su tam dva procesory a kopa inych veci), s tym odstranenim laku by si zabil asi dalsi den. Raz som menil obvod ovladania krokovych motorov lebo vypadaval otackomer, co je len jedna z mnohych sucasti a kym som okolo neho pracne nahrieval ten lak a kus po kusku ho daval dolu, tak som sa skoro priotravil.......Nie je to opraviteľné? javí sa to ako studený spoj, keď mu to aj nabehne naspäť.... a prejav to má ako budíky keď nemajú spojenie s autom, iba napájania...
airbone napísal:Neviem aky mas problem, normalne som sa spytal tak ako sa ludia na forach pytat zvyknu..... a PetoK mi odpovedal a uplne to stacilo... nikdo nespochybnuje tvoje znalosti a skusenosti a neviem kto su vsetci kedze som sa na to pytal iba ja...Neviem odkial mate vsetci tuto naturu si stale mysliet, ze kazdu chybu elektroniky sposobuje studeny spoj...To nie je televizor color oravan z roku 1985..... Rad by som videl, ako by si postupoval pri hladani studeneho spoja na doske, kde 70% povrchu je pokryteho specialnym izolacnym lakom, takmer neodstranitelnym. Ak by si aj zvolil system ze budes pajkovat 3 hodiny kazdu suciastku po suciastke (su tam dva procesory a kopa inych veci), s tym odstranenim laku by si zabil asi dalsi den. Raz som menil obvod ovladania krokovych motorov lebo vypadaval otackomer, co je len jedna z mnohych sucasti a kym som okolo neho pracne nahrieval ten lak a kus po kusku ho daval dolu, tak som sa skoro priotravil.......