Piatok, 4. Februára 2011, 20:05
Treba to dať na lepšiu diagnostiku.
Povedal by som, že to bude regulačná lambdasonda, keby si ich nemal 2, že?
To by však bola veľká náhoda, aby sa obe lambdy pokazili naraz, takže to bude inde.
Ale lambda je v hre, to je jasné, odtiaľ má RJ info, je to spätná väzba.
Otázka: kedy je zmes chudobná?
Odpoveď: keď nie je zachovaný stechiometrický pomer kyslík/palivo cca 14,5:1, čo značí lambda 1 (Volt).
U Teba je zrejme lambda >1.
Príliš mnoho kyslíka na jednotku paliva.
Takže máme dve možnosti:
1. menej paliva, ako má byť.
2. viac kyslíka, ako má byť.
Ak možnosť 1:
- chybný môže byť prívod benzínu, od nádrže po vstreky. Všetko, čo je v ceste. +RJ, vedenie k vstrekom...
Vanos a ventily vylučujem, predpokladám dobrý mechanický stav motora.
Ak možnosť 2:
- chybná škrtiaca klapka, váha vzduchu, senzor klopania, RJ...
Ja by som začal kontrolou tlaku paliva a vôbec prívodu.
Až potom premýšlať ďalej.
A tú lepšiu diagnostiku.
Ak máš otázku ohľadne klímy, napíš, ak budem vedieť, poradím.