... všetko o BMW ...

Moderátori: Hugino, jararak

obchodna sekcia
 
Užívateľov profilový obrázok
stegy
Autor témy
Príspevky: 12
Registrovaný: 16.1.2018
Auto: BMW E39 530DA
Kraj: Bratislavský

530DA 7728 Charge-air pressure control or charge-air pressure actuator

Nedeľa, 3. Júna 2018, 20:57

Ahojte,
moje BMW e39 530DA 142kW stratilo chuť akcelerovať. (Myslím, že nad 3500 sa to dajak rozbehne ale tak či tak to neni ono a pri Diesli ťahať stále 3500 je trošku odveci...) Turbo sa správa ako keby vôbec netlačilo no na BC mi žiadnu chybu nevyhodí, ani mi nijak obzvlášť auto nedymí ani nič.... Neviete čo by to mohlo byť?

Teraz som napojil na Diag a:
7728 Charge-air pressure control or charge-air pressure actuator

To vyzerá na ten regulačný ventil? (tzv. N75 z koncernu?) Popríade by to mohla byť váha vzduchu?

Ako som na fôre pozeral túto chybu hodilo asi len dvom ľuďom, ale tak aj podtlakové hadičky som pozeral, možno by to chcelo vymeniť za silikony.... Ale vyzerajú ok...

Pri najhoršom môže byť KO aj turbo že ?

Ďakujem za snáď nejakú pomoc
Naposledy upravil/-a stegy v Pondelok, 4. Júna 2018, 17:20, upravené celkom 1 krát.
*e39 530dA Touring*
VW Passat 1.9TDi 81kW - EX
Opel Astra G 1.4 16V - EX
Škoda Favorit 135LS 43kW => 1st
 
Užívateľov profilový obrázok
ALAS
Príspevky: 1869
Registrovaný: 9.7.2013
Auto: E39 525d
Kraj: Nitriansky

Re: 530DA neťahá

Nedeľa, 3. Júna 2018, 21:19

Poriadne skontrolovat podtlakove hadicky, a ako si spominal najidealnejsie vymenit za silikonove.
BMW E39 525d | BMW E39 540it 6q | Honda Accord (CH1) TypeR 2.2 VTEC | JEEP Cherokee XJ 4.0 | Mercedes Benz S204 200CDI
 
PeterL
Príspevky: 87
Registrovaný: 28.9.2014
Kraj: Zahraničie

Re: 530DA 7728 Charge-air pressure control or charge-air pressure actuator

Pondelok, 4. Júna 2018, 20:03

a skontroluj tu podtlakovu banku na turbe, moze byt zaseknuta alebo mat prasknutu membranu...
 
Užívateľov profilový obrázok
stegy
Autor témy
Príspevky: 12
Registrovaný: 16.1.2018
Auto: BMW E39 530DA
Kraj: Bratislavský

Re: 530DA 7728 Charge-air pressure control or charge-air pressure actuator

Streda, 27. Júna 2018, 07:07

Ahojte, tak nakoniec to boli prasknuté hadičky, obidve čo idú z ventilu regulácie turba, t.j. jedna čo ide do turba a druhá čo ide z podtlakovky do ventilu. Zaujímavé je ale že praskli obidve naraz.

A banka bola ok skúšaná aj pumpou. Každopádne ďakujem ;)
*e39 530dA Touring*
VW Passat 1.9TDi 81kW - EX
Opel Astra G 1.4 16V - EX
Škoda Favorit 135LS 43kW => 1st

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 11 neregistrovaných