Pondelok, 18. Mája 2020, 17:20
Uz je na tebe ake brzdy zvolis, mas dve alternativy.
- zostanes u seriovych strmenov a das tam lepsie kotuce a oblozenie
- das si tam nejake ine brzdy na ktore si musis vyrobit adapter
A k tym modom pre vykon, turbo je relativne casto diskutovana tema ale na tom motore to nieje najslabsia cast.
Ked uz ho chces menit tak ho vymen za elektronicky ovladane a nie zase podtlakove, ziskas tym lepsiu odozvu.
O vymene sania pocujem prvykrat, to ma priniest co konkretne? lebo okrem inych drziakov pre kryt motora a MAP senzora je takmer rovnake.
Ak to je koly vymene MAP senzora tak aky boost tam ocakavas? cez 2 bary to neda tak ci tak, a nato staci snimac z E53 ktory pasuje aj do povodneho sania, absolutny tlak 315KPa.
Spravny postup je vymenit CR cerpadlo za CP3 + vstreky + cidlo v sani + cidlo v raily (to vlastne menis s celym railom), potom vies prekonat hranicu 170 KW resp. 230k a 500 NM co sa da nacipovat na seriovom motore.
A az potom ma zmysel riesit turbo.
Ja mam iba vymene cidlo v raily a v sani, odbrzdeny spickovy vykon je 173KW a 512NM, tie cidla nepridali vykon, iba sa cca o 400 otacok predlzil vykonovy kopcek krutaku.
Dalsi krok by bol vymenit uz spominane CR cerpadlo a vstreky.
BMW E39 525d |
BMW E39 540it 6q |
Honda Accord (CH1) TypeR 2.2 VTEC |
JEEP Cherokee XJ 4.0 |
Mercedes Benz S204 200CDI