Utorok, 29. Septembra 2020, 22:49
Zdravím
Som novým majiteľom auta E34 520i motor M50B20 r.v.1990 a potreboval by som poradiť ohľadom jedného problému ktorý u mňa pretrváva od kúpy auta. Problémom je že mi behom jazdy pri držaní hocijakých otáčok začne motor trhať,strieľať do výfuku a neskutočne cítiť v kabíne nespálený benzín. Začal som riešiť tento problém výmenou snímaču vačkového hriadeľa ( kupoval sa nový značky ERA keďže mi ho všetci odporúčali ).Po výmene snímaču problémy zmizli na cca 10hodín. Vybral som z auta celé sanie, prekontroloval všetky vákuové hadičky či niekde nieje prasknutá hadička a všetko vyzeralo byť v poriadku.Prečistil som aj volnobežný ventil keďže som čítal že sa zvykne zaniesť . Čítal som na zahraničnom fóre že to môže robiť aj snímač kľukového hriadeľa tak som vymenil aj ten ( starý sa pri vyberaní poškodil ) takisto som zvolil značku ERA lenže ani jedna nefungovala a pri odpojenom novom snímači kľuky motor nejako naštartoval avšak logicky bez výkonu a správneho chodu motora. Zašiel som teda do značky NGK a s ním auto naštartovalo hneď, všetko fungovalo správne do takých 15km potom problémy nastali zase. Odpojil som váhu vzduchu a problémy s nestabilným voľnobehom zanikli na cca 10minút normálnej jazdy, motor zase nedržal voľnobeh a pri akcelerácii začal motor jak keby vynechávať t.j. síce do otáčok pomaly išiel avšak spolu so strielaním do výfuku.
Auto som odložil do garáže keďže som už mentálne vyčerpaný z týchto problémov a neviem si rady. Za akúkoľvek radu ďakujem.