... všetko o BMW ...

mmracing.sk
 
noro
Autor témy
Príspevky: 17
Registrovaný: 15.3.2008
Bydlisko: Trnava

NEPOSLUŠNÁ e34

Streda, 21. Mája 2008, 19:30

Chalani zistil som že auto mi ide na sytič,bol som aj u mechanika, neviem čo sa deje,spotrebu mi ukazuje cez 20 litrov na palubnom....
poradte.....
Môže mat nato vplyv nasávanie falošného vzduchu?

BMW e34 520i 12ventil
BMW E34
 
Užívateľov profilový obrázok
Max-Max
Príspevky: 1505
Registrovaný: 6.11.2007
Auto: niekoľko...
Kraj: Zahraničie

Streda, 21. Mája 2008, 21:24

mechanika napadlo ze moze byt na hovno teplotne cidlo?
e23 732iA, e24 635CSiA, e24 628CSi, e30 325i, SV 1000 S
 
Užívateľov profilový obrázok
VLADKY242
Príspevky: 3706
Registrovaný: 11.6.2007
Bydlisko: Bratislava

Streda, 21. Mája 2008, 21:28

JJ asi tak pozrieť teplotne čidlo :wink:
 
Užívateľov profilový obrázok
bymep_e34
Príspevky: 102
Registrovaný: 5.5.2007
Kraj: Banskobystrický
Bydlisko: Banská Bystrica

Štvrtok, 22. Mája 2008, 06:39

Choď na diagnostiku tam ti napíše či máš to čidlo v prdeli alebo nie, inak budeš len hádať a zbytočne vymieňať veci... :roll:
...kto nájde v texte chyby si ich môže nechať :D
 
noro
Autor témy
Príspevky: 17
Registrovaný: 15.3.2008
Bydlisko: Trnava

Štvrtok, 22. Mája 2008, 14:24

teplotné čidlo je ok,je už vymenené tak čo iné by to mohlo byť?
BMW E34
 
Užívateľov profilový obrázok
Max-Max
Príspevky: 1505
Registrovaný: 6.11.2007
Auto: niekoľko...
Kraj: Zahraničie

Štvrtok, 22. Mája 2008, 14:56

vaha vzduchu, kabelaz motora, lambda, konektor na cidle teploty, spinac volnobehu, RJ.... diagnostika ti povie presne co je v prdeli
e23 732iA, e24 635CSiA, e24 628CSi, e30 325i, SV 1000 S
 
noro
Autor témy
Príspevky: 17
Registrovaný: 15.3.2008
Bydlisko: Trnava

Streda, 28. Mája 2008, 18:20

chalani ako ste mi poradili bol asom na diagnostike a nezistli mi tam vlastne nič okrem toho, že nepáli dobre jeden valec a že to asi pravdepodobne bude v rozdelovači....tak som kupil nový aj s palcom a nič...výsledok žiadny auto robí to isté čo predtým, ked je zohriate a odstáte a následne naštartované zle chytá alebo naštartuje až na 2 krát....
a na počítači mi chalan povedal že tieto e34 sa nedaju popozerat tak dôkladne ako nové alebo novšie autá,ja som chcel aby všetko popozeral aj čidlá aj elektriku a že sa to tak dopodrobna nedá...

poradte....
BMW E34
 
Užívateľov profilový obrázok
Max-Max
Príspevky: 1505
Registrovaný: 6.11.2007
Auto: niekoľko...
Kraj: Zahraničie

Streda, 28. Mája 2008, 23:09

noro napísal:
chalani ako ste mi poradili bol asom na diagnostike a nezistli mi tam vlastne nič okrem toho, že nepáli dobre jeden valec a že to asi pravdepodobne bude v rozdelovači....tak som kupil nový aj s palcom a nič...výsledok žiadny auto robí to isté čo predtým, ked je zohriate a odstáte a následne naštartované zle chytá alebo naštartuje až na 2 krát....
a na počítači mi chalan povedal že tieto e34 sa nedaju popozerat tak dôkladne ako nové alebo novšie autá,ja som chcel aby všetko popozeral aj čidlá aj elektriku a že sa to tak dopodrobna nedá...

poradte....


nechcem sa dotknut tvojich mechanikov, ale dost by ma zaujimalo, ako zistil z diagnostiky u M20B20, ze mu nepali jeden valec... ale dobre, vychadzajme z toho, ze elektronika je ok.... tzn chyba je niekde mimo snimanych signalov, najskor mechanicky zadrhel....
co sa stane ked zhodis pri anstartovanom motore vicko oleja na hlave? ako sa ti sprava motor?

skus vymenit na skusku spinac volnobehu na klapke...

poriadne skontroluj konektory, VSETKY
e23 732iA, e24 635CSiA, e24 628CSi, e30 325i, SV 1000 S
 
noro
Autor témy
Príspevky: 17
Registrovaný: 15.3.2008
Bydlisko: Trnava

Štvrtok, 29. Mája 2008, 17:38

ja nemam svojich mechanikov :smile: beham kde mozem a kazdy mi hovori ine vymen toto vymen hento kazdy okolo toho nakeca a tak... no ale to je jedno. ja si myslim ze cez dignostiku u E34 zistis maksimalne otacky teplotu palivo lamdu. Najlepsie by bolo premerat kazde cidlo zvlast. A ktomu olej. vicku ked ho dam dole pri nastartovanom motore tak troska klesnu otacky zo 750-800 o mozno 100-150 ale to je len mojim odhadom je to len taky dvojsekundovy pohup na vratia sa na 750-800. nemoze to byt snimac kluky ? kamarat mal podobny problem a bol to on. A ten spinac skrtiacej klapky by mal byt ok a keby nebol tak co by to malo spolocne s tym ze ked je tepli motor dlho toci jak by mal naskocit lepsie ked by mu davalo vac paliva :? ne? a ked naskoci tak je chvilku citit nespaleny benzin ale to len ked dlho toci
BMW E34
 
Užívateľov profilový obrázok
Helldiver
Príspevky: 2181
Registrovaný: 10.6.2007
Auto: E90 330d M-paket
Kraj: Bratislavský

Štvrtok, 29. Mája 2008, 19:46

ja si myslim ze cez dignostiku u E34 zistis maksimalne otacky teplotu palivo lamdu

Jeden myslel a furik vymyslel -
http://www.verrill.com/car/e30_faultcodes.shtml. Su to kody pre auta s Motronicom 1.3, co by si mal mat.
EX E30 325i limo 89' Deplhingrau
EX E34 535i 92' Schwarz
EX E34 535iA 91' Diamantschwarz
EX E46 328ci 2000' Silber
E90 330d 2007' M-paket
 
Užívateľov profilový obrázok
gojo112
Príspevky: 13
Registrovaný: 20.3.2008
Bydlisko: BA

Re: NEPOSLUŠNÁ e34

Nedeľa, 8. Júna 2008, 08:20

noro napísal:
Chalani zistil som že auto mi ide na sytič,bol som aj u mechanika, neviem čo sa deje,spotrebu mi ukazuje cez 20 litrov na palubnom....
poradte.....
Môže mat nato vplyv nasávanie falošného vzduchu?

BMW e34 520i 12ventil


skus dojst k mam do servisu a pozrieme sa nato co by to mohlo byt. PIT STOP ,TRENCIANSKA 53/B ,BA teda ak to je este aktualne.
E38 730D
E39 540i manual 6 gang /ex
E34 535i /ex
E30 325i /ex
E30 325e mrtvola /VSZ KOSICE
E30 320i /ex
E30 318i /ex
E28 m535i inspektor derrick
 
Užívateľov profilový obrázok
bawor
Príspevky: 224
Registrovaný: 28.12.2006
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Bratislava

Nedeľa, 8. Júna 2008, 12:46

ja mam tiez takyto problem, hlavne tie starty, skusal som vselico vymenit nepomahalo to, tak som zmeral tlaky vo valcoch a prisiel som na to ze tri valce nemaju tlaky :roll:
BMW e34 520i
BMW e30 318is.....obidve diamantschwaz-metallic ©©=00=©©

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 18 neregistrovaných