Nedeľa, 8. Decembra 2013, 15:50
nomm pozeram ze odkedy si to auto zobral tak s nim mas stale nejaky problem ...
Takze takto nejak postupne, to ze sa ti zda ze je na dotyk kapota horuca je podla mna hlavne tym ze tam neni ta "deka" na nej, keby sa to prehrievalo tak to uvidis na teplote vody velmi rychlo ...
Ta spotreba je relativne vysoka na m30 no ja by som hladal chyby asi v takomto poradi:
- lambda + vaha vzduchu, kedze to auto jazdilo podla toho jak vyzera na podtlakovy LPG tak tieto dve veci maju velku pravdepodobnost ze budu vo vselijakom stave, lambdu tam mozes nakablovat nejaky univerzal nad tym som rozmyslal aj ja kym som to auto mal no nejak na to neostal cas ani chut. Pripadne este skusit odpojit cidlo (alebo cidla, neviem ci su tam 2) teploty ci sa vobec zmeni nejak chod motora, niekde na nete mozno najdes ake hodnoty ma davat to cidlo pri nejakej normalnej teplote tak by si to vedel multimetrom skontrolovat...
- vykuchane katy, tie by som na tvojom mieste nahradil aspon trubkami lebo ten dement co to robil to spravil uplne zle kedze ich zrejme len vybral a nechal tam prazdne obaly (ak si dobre pamatam tak rovnako na tom vyzerali aj stredove tlmice cize tie tiez bud dat prec a dat tam trubku alebo kupit normalny stredovy diel)
- kedze to bolo robene z automatu na manual je tam asi 3.91ka diff z automatu cize to toci dost vysoke otacky, aj to ti moze dvihat spotrebu
No a v neposlednom rade ak ten motor ma za sebou tolko km ako pise palubak bez nejakej GO co neviem ci na tom niekto aspon hlavu robil + bohvie ako dlho to chodilo na plyn co tej hlave na zivotnosti tiez nepridalo tak tlaky uz asi tiez nebude mat zrovna ako za nova tak bohvie ci to este pali ako ma ...
A k tej diagnostike neviem ci ti na takom veteranovi ako m30 nieco pomoze, skor by som asi siel cestou skusit vymenit lambdu a vahu vzduchu a to cidlo teploty...