diLucca napísal:ked mas KO snimac klepania(na svieckovom kabli), tak ide vsetkych 6 vstrekov naraz, to by vysvetlovalo vyssiu spotrebu.
V USA najdes set origo kablov okolo 80 dolarov. U nas postacia aj Tesla, Starline, Champion, okolo 60 az 100 eur.
Original je BREMI, a po skusenosti s Bosch, uz ine ako origo, by som tam nedal.
Bosch nefunguje, EPS/FACET klakne tiez. Ine nemam vyskusane.
Tak poprve nechcem tu nikoho zjebavat, ale za prve snimac na svieckovom kabli je hallov snmac na identifikaciu valcov, aby vedel ktoru z dvoch vetiev ma kedy pustit, dalej, Bremi je lacna ,,p,,a, robim s nahradnymi dielmi a bosch je original tak ako aj vstrekovanie a ine veci,, to ze siu mohol mat zabalene v kravici bosch polske kable sa mohlo, stat,, Starline je balen cina total lacna kravina,, ak, Facet su taliani a maju najlepsi pomer cena vzdrz,,v aute mam Facet polku veci a pri tom turbe su kusok ine tepla ako atmoska a trsoku vacsia zataz,,,,,prosim ak niekto ma len konspiracne , teorie alebo jednu skusenost za zivot A neni znaly nech nevypisuje hovadiny, S kamaratom stavame 535i turbo ladit to budem ja tak isto aj na niektorych konstrukcnych veciach mam maly podiel, velmi dobre poznam m30 aj motrornic 1,3 ktori ho riadi a ako pracuje,
Dalej, jemny plyn, Lambda tvori spetnu vazbu takze cokolvek by bolo zle ak je lambda dobra , bude drzat pomer paliva vzduchu 14,7 coz je dokonale spalovanie, ,, a ak nemas ucpany kat a je v dobrom stave vyko rozdelovaca palec a poriadne sviecky,s dobrym teplotnym stupnom,,,,,,, jedine co ma uz len na spotrebu vplyv je predzapal ale ten sa pri jemom plyne riadi bahou vzduchu cim viac sa otvara tym viac RJ ubera prdzapal, ale keby si mal daco z vahou tak ti poriadne nejde motor, ani,,,,a to ze je pri motore teplo jak svina je normalne, preboha ved tam je 3,5 ocelblok obrovska krava, natlacena medzi dalsimi komponentami tak sa nediv ze tam je hic, na noriho 535ke ked otvori kapotu mozme opekat pomali, a motor stale krasne drzi 90