... všetko o BMW ...

obchodna sekcia
 
Užívateľov profilový obrázok
Stew
Autor témy
Príspevky: 117
Registrovaný: 13.2.2008
Kraj: Bratislavský

525td e34 voda

Štvrtok, 7. Augusta 2008, 11:51

mam taky problem ze vzdy ked nastartujem auto tak hadica do chladica je velmi tvrda.potom ked otvorim cuflik kde sa dolieva voda doslova sa tam vari a buble.strasne velky tlak je v tej hadici a neviem preco vznika.vcom moze byt problem poradte
BMW e28 520i ex :'(

BMW e34 525td ex :'((

BMW e39 525tds ex :'(((

BMW e46 320i
 
atc
Príspevky: 472
Registrovaný: 13.9.2007
Kraj: Zahraničie

Štvrtok, 7. Augusta 2008, 15:02

Termostat(malo pravdepodobne ale najlacnejsie riesenie),hlava valcov alebo tesnenie pod nou :( .Prehrieva sa :?: Da sa s tym jazdit :?:
 
Užívateľov profilový obrázok
chembos
Príspevky: 1772
Registrovaný: 20.3.2008
Auto: 535i&525D
Kraj: Trenčiansky
Bydlisko: Bánovce nad Bebravou

Štvrtok, 7. Augusta 2008, 15:18

no a ked tak buble je isto horuca?? inak aj ja mam tlak vzdy vo vodnom systeme, ale to je zrejme normalne, aspon si myslim, ked otvaram viecko dolievania tak tiez to sici, cize je tam tlak
Obrázok


>BMW e39 535i
>BMW e36 320i QP ex
>Jeep Cherokee 2,5TD Limited
>BMW e39 525 TDS
 
Užívateľov profilový obrázok
Stew
Autor témy
Príspevky: 117
Registrovaný: 13.2.2008
Kraj: Bratislavský

Piatok, 8. Augusta 2008, 00:22

da sa natom jazdit hej , proste ta para ten vzduch sa nema skade dostat prec , preto mi aj praskol kusok chladiča ale to uz je vyriesene.ale velmi rychlo sa prehrieva motor,takze ked sa prehreje automaticky sa mi vypne turbo na niakych 15-20min,auto ide rychlostou 20,a potom zas nabehne.no uvidime co to bude.a ja musim dolievat 20litrov destilovanej vody, tam dam viac tej vody jak nafty :) nooo bude to ten termostat alebo tesnenie pod hlavou , dufam aj ja ze to bude termostat :| no kazdopadne dam vedet co.
BMW e28 520i ex :'(

BMW e34 525td ex :'((

BMW e39 525tds ex :'(((

BMW e46 320i
 
Užívateľov profilový obrázok
mathesss
Príspevky: 484
Registrovaný: 21.4.2008
Kraj: Trnavský
Bydlisko: Trnava

Piatok, 8. Augusta 2008, 00:39

kebyže to máš prasknuté tesnenie alebo hlavu tak by ti muselo z výfuku pri takej velkej strate vody dymiť ako z dymovnice alebo by si pri kontrolovani oleja videl že máš v oleji zmiešanu vodu. Ked sa voziš, zastaviš tak nemáš pod autom mláku???
Ja mám 523i E39 mal som podobny problém a celé to bolo vo vodnej pumpe. Hadice som mal tak tvrdé že mi tiekol termostat a potom neskor gejzíre z vodnej pumpy. Vymenil som vodnu pumpu a odvtedy ide auto ako hodinky. Ale hovorim videl som že mi tlak vodu vyraža a preto mi mizla. Keď nevidiš že ti ta voda niekde tečie tak to pravdepodobne musí byť niečo s hlavou alebo tesnením
BMW F01 730xd
EX.:BMW E65 730d
EX.:BMW E39 528i
 
Užívateľov profilový obrázok
Stew
Autor témy
Príspevky: 117
Registrovaný: 13.2.2008
Kraj: Bratislavský

Piatok, 8. Augusta 2008, 00:54

ale ano , ide mi z takej pumpy strasne vela pary a vyzera to akokeby mi horel motor ale pritom to je len horuca para , a dymet z vyfuku mi zacina len ftedy ked uz tam vobec neni voda a motor ide na sucho bez nej.ftedy sa dost prehreje motor.preto praskol kusok chladica , ktory som dal spravit , a teraz si to naslo druhu unikovu cestu cez ktoru to ide . taka hadicka sktorej ma vytekat nabytocna voda , no tak stade ide uplny naval pary horucej. dufam ze to bude len ta vodna pumpa alebo termostat
BMW e28 520i ex :'(

BMW e34 525td ex :'((

BMW e39 525tds ex :'(((

BMW e46 320i
 
Užívateľov profilový obrázok
chembos
Príspevky: 1772
Registrovaný: 20.3.2008
Auto: 535i&525D
Kraj: Trenčiansky
Bydlisko: Bánovce nad Bebravou

Piatok, 8. Augusta 2008, 07:17

...no tak si to prerob na parny stroj :lol: sak treba tu paru nejak vyuzit
ale ked ti to robi hentak tak natom nejazdi, a nedajnoze bez vody, to je fakt na prasknutie tesnenia, mooc by som to neriskoval
Obrázok


>BMW e39 535i
>BMW e36 320i QP ex
>Jeep Cherokee 2,5TD Limited
>BMW e39 525 TDS
 
tomcat1
Príspevky: 15
Registrovaný: 5.10.2007

Piatok, 8. Augusta 2008, 21:56

Na 95 percent je to prasknuta hlava.
 
Užívateľov profilový obrázok
Stew
Autor témy
Príspevky: 117
Registrovaný: 13.2.2008
Kraj: Bratislavský

Piatok, 8. Augusta 2008, 23:44

ale ono to nedymi , len ked jazdim natom cca pol hodku, inac ide normalne , a to preto zacne dymyt podla mna lebo sa stade cela voda vyparila,neviem sak uvidime. ked to bude prasknuta hlava tak asi treba zohnat novu vsak
BMW e28 520i ex :'(

BMW e34 525td ex :'((

BMW e39 525tds ex :'(((

BMW e46 320i
 
Užívateľov profilový obrázok
chembos
Príspevky: 1772
Registrovaný: 20.3.2008
Auto: 535i&525D
Kraj: Trenčiansky
Bydlisko: Bánovce nad Bebravou

Sobota, 9. Augusta 2008, 08:40

nemusi byt prasknuta hlava, mozno len tesnenie pod hlavou, a to by bol ten lepsi pripad
Obrázok


>BMW e39 535i
>BMW e36 320i QP ex
>Jeep Cherokee 2,5TD Limited
>BMW e39 525 TDS
 
Užívateľov profilový obrázok
mathesss
Príspevky: 484
Registrovaný: 21.4.2008
Kraj: Trnavský
Bydlisko: Trnava

Pondelok, 11. Augusta 2008, 11:48

Stew napísal:
ale ono to nedymi , len ked jazdim natom cca pol hodku, inac ide normalne , a to preto zacne dymyt podla mna lebo sa stade cela voda vyparila,neviem sak uvidime. ked to bude prasknuta hlava tak asi treba zohnat novu vsak


začne ti to dymiť neskor pretože sa ti zohreje motor a potom sa cez vyfuk vyparuje voda von. Na tych motoroch tesnenie praska malokedy vždy pukne hlava.
BMW F01 730xd
EX.:BMW E65 730d
EX.:BMW E39 528i
 
Užívateľov profilový obrázok
Stew
Autor témy
Príspevky: 117
Registrovaný: 13.2.2008
Kraj: Bratislavský

Utorok, 12. Augusta 2008, 10:25

tak ak mas pravdu tak co ma vyde oprava priblizne? dik.
BMW e28 520i ex :'(

BMW e34 525td ex :'((

BMW e39 525tds ex :'(((

BMW e46 320i
 
atc
Príspevky: 472
Registrovaný: 13.9.2007
Kraj: Zahraničie

Utorok, 12. Augusta 2008, 15:50

Na niektore rocniky sa davali vodne pumpy s plastovou vrtulou ktora sa zvykne rozpadnut co znamena ze voda nekoluje motorom a ten sa prehrieva :wink: Skus to overit ja som robil uz min. 3 tds-ka s tymto problemom.Potom sa zaoberaj hlavou atd.
 
Užívateľov profilový obrázok
mathesss
Príspevky: 484
Registrovaný: 21.4.2008
Kraj: Trnavský
Bydlisko: Trnava

Štvrtok, 14. Augusta 2008, 11:57

Stew napísal:
tak ak mas pravdu tak co ma vyde oprava priblizne? dik.


no väčšina ludí to rieši spôsobom, rozobrať hlavu dať zvariť, dať na magnetku, vymeniť tesnenie a nahodiť späť. Takto ťa to vyde ale okolo 10-15litrov zaleží ako a kde. Ja osobne by som to takto nerobil zhaňal by som novu hlavu alebo po prípade radšej komplet motor. Máš to istotu. To zvaranie podla mňa je len také lepenie a už to neni nikdy ono. Samozrejme na tvojom mieste by som išiel od najlacnejších vecí... výmena vodnej pumpy a termostatu a auž potom by som to riešil dalej. Ale ja pochybujem že to bude tou pumpou a termostatom pretože sa ti až strašne moc stráca ta voda. Kebyže máš zlu pumpu tak maš strašny tlak až by si ta voda našla cestu kade vytečie. Takže ak zretelne nevidíš že kade sa ti voda straca, bude to tou hlavou alebo tesnením
BMW F01 730xd
EX.:BMW E65 730d
EX.:BMW E39 528i
 
Užívateľov profilový obrázok
Jannci
Príspevky: 2335
Registrovaný: 17.6.2008
Auto: MB
Kraj: Trnavský
Bydlisko: Trnava

Štvrtok, 14. Augusta 2008, 12:30

Zvaranie je spajanie dvoch kovov s pridanim ineho matrialu, ktory sposobuje, ze zvar je pevnejsi ako povodny material. Cize v praxi. ked to je dobre zavarene, tak ti uz v tom istom mieste nepraskne. A ked na tom aute nejazdis zavody a neprehriavas ho, tak by potom nemala puknut vobec

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 20 neregistrovaných