Piatok, 8. Septembra 2017, 01:32
Ahoj, kedze GT mame, je na nom uz cca 100k, viem o nom co-to povedat.
1. to GT ktore si pozeral, to bolo s najvacsou pravdepodobnostou burane, nakolko ten pan kseftuje s buranicami.
2. ak aj burane nebolo, pravdepodobne davali naraznik dolu kvoli senzoru narazu s chodcom a precizne zlicovanie mechanika vobec nezaujimalo, lebo medved, pardon, bmw autorizovany servis...
3. motorizacia 25d nevynika zrovna spolahlivostou. radsej si zobre 20d, alebo 30d. 25d je biturbo a ma vacsie neduhy ako ta 20d. 30/35d je zasa tazka na tu napravu, takze rataj so skorsim odchodom prednej napravy do vecnych lovist.
4. auto je super, zatial nic okrem toho senzora, poskodenej navi- v bmw sa im zahadne odporucalo cele HU_NBT, a to co ma najviac stve, to su napuchnute akoze "hlinikove listy" interierove. A takmer by som zabudol, este sa bolo s autom na 2 zvolavackach- 1. bola hned za nova, ze nejaka gumova klapka v odtoku nebola OK a spona na vyfuku bola druha zvolavacka...
5. RWD nema problem, ale musi mat splnene 2 poziadavky- kvalitne gumy a to rozhodne nie su PIRELLI! ale napr na Hankook to ide ako gula a pre istotu davam zataz do kufra na zimu- cca 40-50kg olova.
porovnavas neporovnatelne. v 3GT je viac miesta ako v 5er, ale je to aj tym, ze v 3GT nie su komfortne sedacky a tym padom je o 5cm viac miesta... vzadu maju pasazieri luxus vzdy- myslim v gt. v 5er je to horsie.
G11
F10 Lci
F15
F34