Utorok, 2. Januára 2018, 21:57
Ahojte mam taky problem, kupil som minuly rok BMW F31, bolo dovezene z nemecka, teraz pri vymene oleja sme zistili, ze dva sroby z troch, ktore drzia elektricky posilnovac riadenia su ulomene a teda servo drzalo uz len na poslednom srobe. Sroby boli hlinikove a totalne zaoxidovane...ako aj elektromotor. Pravdepodobne predchadzajuci majitel jazdil v drastickom prostredi (posypova sol). A teraz k veci, kedze pri demontazi sa zlomil aj treti srob, ostali vsetky tri sroby zakliesnene v povodnych zavitoch. Elektromotor ale mal aj alternativne tri diery so zavitmi na ktore sme ho znovu prisrobovali. V podstate sme si mysleli, ze vsetko je okej, elektromotor sme len pootocili prisrobovanim na alternativne diery o par stupnov ale kedze vnutri je len rotor s ozubenym kolesom ktory sa toci dokola, nemalo by to mat vplyv na riadenie a vsetko by malo byt OK. No bohuzial nie je. Teraz fungujem tak, ze pri kruteni volantom servo praska alebo puka alebo ako to nazvat, hlavne ked vytocim kolesa do vacsich uhlov a hlavne na mieste....pri klasickom jazdeni je vsetko celkom fajn, posilnovac funguje, ale ked vyparkovavam z parkovacieho miesta tak neskutocne tam cosi praska. Asi v tom elektromotore. Chcem sa spytat, ci s tymto niekto nema skusenosti, ci je to len cisto v riadiacej jednotke, ze sa musi nieco prestavit aby inak vypocitavalo posilnovac, alebo co robit ? Odvrtat tri sroby z povodnych dier by bolo trosku narocnejsie a ak by stacilo len nieco prestavit v riadiacej jednotke velmi by mi pomohla akakolvek rada. Dakujem PS: v prilohe prikladam zopar obrazkov
-
Prílohy
-

-

-

-
