... všetko o BMW ...

Moderátori: salat, b0ris, barabas, alfi666

obchodna sekcia
 
Užívateľov profilový obrázok
upir156
Príspevky: 2314
Registrovaný: 25.11.2012
Kraj: Trnavský

Re: M Performance vyfuk

Nedeľa, 18. Septembra 2016, 10:25

Tak z pevného štartu sme to neskúšali, ale myslím si, že by ma dal aj z pevného štartu. Sme sa na nej vozili 3 ľudia v aute a to auto malo neskutočný ťah. Večer sme išli domov z PN ja s kamošom na mojej 3-ke, on za nami a reku ho pojedujem. Začal som pridávať a on pri 160 sa vyklonil a obehol ma ako keby som ja začal brzdiť.
 
Užívateľov profilový obrázok
stanleyy
Autor témy
Príspevky: 630
Registrovaný: 29.8.2008
Auto: G30 530xD, F20 116i
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Bratislava

Re: M Performance vyfuk

Nedeľa, 18. Septembra 2016, 10:48

upir156 napísal:
Tak z pevného štartu sme to neskúšali, ale myslím si, že by ma dal aj z pevného štartu. Sme sa na nej vozili 3 ľudia v aute a to auto malo neskutočný ťah. Večer sme išli domov z PN ja s kamošom na mojej 3-ke, on za nami a reku ho pojedujem. Začal som pridávať a on pri 160 sa vyklonil a obehol ma ako keby som ja začal brzdiť.
chip sa prejavuje prave pri vyssich rychlostiach, zhruba od 80 a viac... co som videl upravy pri TDI motoroch, tak sa zameriavaju na dost uzke pasmo, kde ten motor vie dat najlepsi vykon (notoricky problem TDI - v strednych pasmach super, dole a hore nic...)

Problem je, ze uzke pasmo otacok ti je na prd, ked sa rozbiehas z nuly, resp. nemas prevodovku s vela kvaltami, aby si mohol nechat bezat motor v optimalnych otackach. Proti 320d so ZF prevodovkou a launch controlom bez sance (aj kvoli trakcii).

porovnanie grafov motora v Octavii RS 2.0 TDI:
http://rototest-research.eu/popup/perfo ... artsID=639

a 130kW 20d motora:
http://rototest-research.eu/popup/perfo ... artsID=933

ako vidno, 20d ma lepsi priebeh krutiaku, hlavne hore to podrzi dlhsie. To v kombinacii so zadnym nahonom a ZF prevodovkou spravi vela (bavime sa o starte z kludu na suchej ceste).
Narokom som tam dal ten starsi 130kW diesel, novsie 140kW su technicky uplne inde (spotrebou, vykonom a hlavne kultivovanostou)
G30 530d xDrive, F20 116i, ex F31 328i xDrive, ex BMW 525d F10, ex BMW 320d e90
 
xener
Príspevky: 1600
Registrovaný: 15.5.2016
Auto: F31, A6
Kraj: Bratislavský

Re: M Performance vyfuk

Nedeľa, 18. Septembra 2016, 14:40

furt stale to iste dokoleckaa. polozis tych 10 litrov na stol alebo nie ?
Imperialblau Brillanteffekt Metallic - A89
 
Užívateľov profilový obrázok
stanleyy
Autor témy
Príspevky: 630
Registrovaný: 29.8.2008
Auto: G30 530xD, F20 116i
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Bratislava

Re: M Performance vyfuk

Nedeľa, 18. Septembra 2016, 17:23

xener napísal:
furt stale to iste dokoleckaa. polozis tych 10 litrov na stol alebo nie ?

neviem o com tocis... mam sa stavit, ze niekto iny zajazdi na okruhu nejaky cas, si uplne padol na hlavu?
Pytal si sa, odkial mam 7.2 sekundy, poslal som odkaz na technicku specifikaciu motora, poslal som videa, kde boli proti sebe postavene 320d aj RS.
Je mi uplne jedno, ze si myslis, ze prave tvoja RS bola top auto, mam to u prdele.
Si na fore pol roka a zosmiesnujes tipka, pretoze chce dvojitu koncovku na jedno z najlepsich aut v strednej triede? Fakt, vazne?
G30 530d xDrive, F20 116i, ex F31 328i xDrive, ex BMW 525d F10, ex BMW 320d e90
 
xener
Príspevky: 1600
Registrovaný: 15.5.2016
Auto: F31, A6
Kraj: Bratislavský

Re: M Performance vyfuk

Nedeľa, 18. Septembra 2016, 18:29

ako vidim pises tolko ze si uz nepaamatas co napises predtym. ti to teda pripomeniem, napisal ze ze chipnuta oktavia 2 103kW nikdy nenecha za sebou fabricku 320d.
ja zas tvrdim ze ano a mam to aj otestovane a este stale aj pristup k tomu autu. vypisujes tu nejake papierove parametre a ja som ta vyzval , ked si si taky isty svojimi teoriami aby sme si to overili v praxi a ja tomu co pisem verim tak ze na to dam 10000 eur, ked si stojis za svojim tak daj tiez a rozriesime to. :D

ja nikoho nezosmiesnujem, len sa snazim vysvetlit ze na aute su dolezitejsie ine veci ako vonkajsi supersport look bez toho aby to bolo podlozene aj vykonom. to je rozdiel.
Imperialblau Brillanteffekt Metallic - A89
 
blesk
Príspevky: 2724
Registrovaný: 15.7.2010
Auto: x1 18xd (2015)
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: BA

Re: M Performance vyfuk

Nedeľa, 18. Septembra 2016, 19:30

stanley ty mas upravenu tu 328iX?
Naposledy upravil/-a blesk v Nedeľa, 18. Septembra 2016, 20:11, upravené celkom 1 krát.
 
Užívateľov profilový obrázok
stanleyy
Autor témy
Príspevky: 630
Registrovaný: 29.8.2008
Auto: G30 530xD, F20 116i
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Bratislava

Re: M Performance vyfuk

Nedeľa, 18. Septembra 2016, 19:34

blesk napísal:
stanley ty mas upravenu tu 328iX
mal som chvilu, ale teraz tam mam povodny software... s autom som mal problemy (odisiel diferencial, turbo piskalo) tak som to chcel mat v povodnom stave, nech nikto nemoze povedat, ze problemy sposobil chip.
Blbe je, ze zacalo piskat aj druhe turbo, a to ma auto povodny software. V BMW mi vravia, ze im to robila aj druha 28i, ktoru tam minule na servise mali.. takze to asi bude nejaka "vlastnost" toho turba od Mitsubishi.
G30 530d xDrive, F20 116i, ex F31 328i xDrive, ex BMW 525d F10, ex BMW 320d e90
 
blesk
Príspevky: 2724
Registrovaný: 15.7.2010
Auto: x1 18xd (2015)
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: BA

Re: M Performance vyfuk

Nedeľa, 18. Septembra 2016, 20:14

ok, chapem. v tom pripade to F3x 328iX neni ani moc na chipovanie vhodne
 
Užívateľov profilový obrázok
stanleyy
Autor témy
Príspevky: 630
Registrovaný: 29.8.2008
Auto: G30 530xD, F20 116i
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Bratislava

Re: M Performance vyfuk

Nedeľa, 18. Septembra 2016, 20:34

blesk napísal:
ok, chapem. v tom pripade to F3x 328iX neni ani moc na chipovanie vhodne
no, to praveze neviem.. na bimmerposte je vela pozitivnych ohlasov na upravy 28i, robi to kopec firiem a napriklad v USA sa vacsina aut predava vo verzii 28i a kopec ich je upravenych (pred tyzdnom som sa vratil z Kalifornie.. F30 28i tam jazdilo asi tolko, ako u nas skodoviek.. fakt boli vsade)

V pripade mojho auta mi servis tvrdi, ze je vsetko v poriadku, turbo skontrolovali a vraj nie je na nom vidno ziadne znamky opotrebenia, ten zvuk je ale divny a ide jednoznacne od turba. Takze si ho idem dat za vlastne peniaze vyvazit resp. vymenit loziska a uvidime...
nebude to lacny spas, plus samozrejme treba menit aj olej, ale snad to daco zmeni..
G30 530d xDrive, F20 116i, ex F31 328i xDrive, ex BMW 525d F10, ex BMW 320d e90
 
blesk
Príspevky: 2724
Registrovaný: 15.7.2010
Auto: x1 18xd (2015)
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: BA

Re: M Performance vyfuk

Nedeľa, 18. Septembra 2016, 20:56

to mi pride divne ze ak ppznas a riesis s Dunauto aj Auto-Palace Vajnorska ze by tomu nieco bolo, bolo to v zaruke a ty si si ti musel dat za vlastne opravovat. (podla vsetkeho dva showroomy kde sa da veci vyriesit).
Inak ja ked si nieco zistujem/zhanam na auto - diel ci upravu (momentalne mam obe auta ciste serie). Tak prrleziem uplne vsetko a zameriavam sa specialne ci sa vyskytuju nejake negativa, teda neorientujem sa moc tym ze na 100 autach to funguje bez problemov, ale ci sa nejaky problem vyskytol viac ako raz. Pozor este s prusermi sa chvali daleko menej ludi ako dobrou skusenostou. Kedze u F3x ide este velmi casto o auta v zaruke..
 
Užívateľov profilový obrázok
stanleyy
Autor témy
Príspevky: 630
Registrovaný: 29.8.2008
Auto: G30 530xD, F20 116i
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Bratislava

Re: M Performance vyfuk

Pondelok, 19. Septembra 2016, 04:47

blesk napísal:
to mi pride divne ze ak ppznas a riesis s Dunauto aj Auto-Palace Vajnorska ze by tomu nieco bolo, bolo to v zaruke a ty si si ti musel dat za vlastne opravovat. (podla vsetkeho dva showroomy kde sa da veci vyriesit).
Inak ja ked si nieco zistujem/zhanam na auto - diel ci upravu (momentalne mam obe auta ciste serie). Tak prrleziem uplne vsetko a zameriavam sa specialne ci sa vyskytuju nejake negativa, teda neorientujem sa moc tym ze na 100 autach to funguje bez problemov, ale ci sa nejaky problem vyskytol viac ako raz. Pozor este s prusermi sa chvali daleko menej ludi ako dobrou skusenostou. Kedze u F3x ide este velmi casto o auta v zaruke..
So servisom v Auto Palace nemam dobru skusenost, uz chodim len do Dunauta, tam je to vzdy pohodicka. Furt sa tam zakecame a sedim tam potom aj pol hodinu navyse :)
Problem je, ze BMW v Nemecku musi reklamaciu uznat, a na druhu vymenu turba to vraj este nie je.. tak si pockam, ako sa to bude spravat a medzicasom si to dam sam prevazit, nech ma to neirituje...
G30 530d xDrive, F20 116i, ex F31 328i xDrive, ex BMW 525d F10, ex BMW 320d e90
 
blesk
Príspevky: 2724
Registrovaný: 15.7.2010
Auto: x1 18xd (2015)
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: BA

Re: M Performance vyfuk

Pondelok, 19. Septembra 2016, 05:50

kolko mas n atom km? Stale nerozumiem.
V tejto vete nevidim logiku pokial nemas vyse 100tis km a moze byt stav tvojho turba povazovany za mierne opotrebenie umerne poctu km.
"Problem je, ze BMW v Nemecku musi reklamaciu uznat, a na druhu vymenu turba to vraj este nie je"
 
Užívateľov profilový obrázok
stanleyy
Autor témy
Príspevky: 630
Registrovaný: 29.8.2008
Auto: G30 530xD, F20 116i
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Bratislava

Re: M Performance vyfuk

Pondelok, 19. Septembra 2016, 05:57

blesk napísal:
kolko mas n atom km? Stale nerozumiem.
V tejto vete nevidim logiku pokial nemas vyse 100tis km a moze byt stav tvojho turba povazovany za mierne opotrebenie umerne poctu km.
"Problem je, ze BMW v Nemecku musi reklamaciu uznat, a na druhu vymenu turba to vraj este nie je"
mam 35 tisic km.

V com konkretne nevidis logiku? Vymenu kazdeho drahsieho dielu v zaruke musi lokalny servis konzultovat s Nemeckou centralou a musia dostat schvalenie, ze ho mozu vymenit. Uz mi raz turbo menili (marec 2016) a druhy krat im to po pol roku neschvalia, pokial pri jeho rozobrati nenajdu evidentne zavazne problemy alebo poskodenia.
Ako som pisal, BMW servis mi turbo kontroloval a az na miernu volu na oske tam nenasli nejake zavaznejsie poskodenie.
Ked sa stav nahodou zhorsi (zacne piskat viac alebo tam budu nejake dalsie zhorsenia) tak to servis znova zvazu a potom mozu dostat povolenie od BMW AG na vymenu.
Inak vsetky veci fotia a nahravaju na video, aby mohli Nemcom ukazat, aky bol problem..

Priklad - video mojho odideneho zadneho diferencialu (nahravali v Dunaute):

https://www.youtube.com/watch?edit=vd&v=_NHijOd4808
G30 530d xDrive, F20 116i, ex F31 328i xDrive, ex BMW 525d F10, ex BMW 320d e90
 
blesk
Príspevky: 2724
Registrovaný: 15.7.2010
Auto: x1 18xd (2015)
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: BA

Re: M Performance vyfuk

Pondelok, 19. Septembra 2016, 07:23

zle som sa vyjadril-logika v tom je a velka:-)
ale ked tam mas druhe turbo a nabehane 35tis km a vykazuje co len minimalne naznaky vole (vacsie ako by malo mat turbo po zabehu) a vydava dokonca zvuk ktory tam byt nema, tak by som ich tolko buzeroval az by mi ponukli odstupenie od zmluvy ak by to nechceli riesit.
Viem ze v Dunaauto su dobri (kupoval som tam jedno auto) ale, ak necitis podiel svojim uzivanim ziadny repas by som si neplatil. To je chore vsak to mas v zaruke. To nie je Skoda Octavia za 15tis Eur, prave preto si clovek kupuje auto ako je BMW lebo ocakava pridanu hodnotu aj vo forme pristupu k reklamaciam, ktore sa vyskytuju u kazdej automobilky.
Ja riesim chujoviny typu pukotajuca listicka na palubke (velmi jednoducho vyriesene-demontaz, namazanie-montaz-a je ticho) zajtra tam idem s pukotanim od tapaciru prednych dveri (alebo ramov okien) mierne ako ked sa tru o seba dva kozenne alebo makke plastove povrchy. Podla mna to tam byt v novom aute nema, aj ked ma tvrdy podvozok a v Auto Palace sa zatial tomu nebrania to riesit. (kolegovi uz menili pri 1600km diferak - bez toho aby sa nejako negativne prejavoval- mali na to technicku akciu s avizovanou moznou mierou zvysenia jeho hlucnosti do buducna a urcite VIN-ka preto automaticky menia).
 
Užívateľov profilový obrázok
stanleyy
Autor témy
Príspevky: 630
Registrovaný: 29.8.2008
Auto: G30 530xD, F20 116i
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Bratislava

Re: M Performance vyfuk

Pondelok, 19. Septembra 2016, 07:40

vidis, mna v Auto Palace poslali do <> s diferencialom (vraj nic nepocuju... je to OK.. a podobne), a v Dunaute vymenili na pockanie...
S tym turbom je taky problem, ze to robi vacsinou len pri studenom motore a ked je rano chladno, preto to tazko niekomu na pockanie ukazat. Prve turbo to robilo o dost hlasnejsie, tak nemali problem to vymenit, teraz, ked to az tak casto nepocut, to take lahke nie je.
Pravdupovediac, nemam ani cas a chut stale chodit po zarucnych servisoch.. dam si to komplet zmerat a vyvazit, nech mam z toho protokol a bude po probleme.
Tych par stoviek za servis mi je ukradnutych, hlavne, nech s tym uz mam pokoj.

Ozaj, co sa tyka toho pukania dveri, je na to riesenie, trvale a funkcne - specialna teflonova paska od 3M, dal som si ju na svoje auto a je po probleme.
Je draha ako heroin (140 eciek bez DPH za 33 metrov), ale je to jedine riesenie, co funguje.

Je to inak tento diel:
https://www.fcpeuro.com/products/bmw-lo ... 3199407798

Keby si chcel, mozem par metrov predat, mam jej este dost.

Ozaj, az teraz pozeram, ze je tu konecne nejaky majitel F80 - gratulujem!
G30 530d xDrive, F20 116i, ex F31 328i xDrive, ex BMW 525d F10, ex BMW 320d e90

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 15 neregistrovaných