... všetko o BMW ...

Moderátori: salat, barabas, alfi666

obchodna sekcia
 
stevoS
Autor témy
Príspevky: 9
Registrovaný: 11.3.2020
Auto: E60, F20, E90
Kraj: Trnavský

Re: Zanášanie MAP senzoru od karbónu

Štvrtok, 24. Marca 2022, 13:15

Na váhe vzduchu nieje žiaden olej, okolo separátora mi prepúšťalo olej keď tam bol ešte starý separátor.
Včera večer, mi prestalo auto úplne ťahať a strata výkonu bola aj po opätovnom naštartovaní. Skúšal som ešte večer či hadica za intercoolerom stvrdne aj po pridaní plynu ale moc nestvrdla (dala sa stále stlačiť.
Takže dnes jak som to dal na diagnostiku sa objavili tieto chyby.
Diagnostika chyby .png
Chyby na diagnostike

Takže som skontroloval skutočný a požadovaný plniaci tlak kde hodnota skutočného ostala na 890mbar aj pri zvýšení otáčok . Následne som skontroloval samotný MAP senzor a ukázalo mi tieto hodnoty pri vypnutom motore:
Chybný snímač tlaku .png
Chybný snímač tlaku
Chybný snímač tlaku .png (83.2 KiB) 410 zobrazení

Tak som sa ho rozhodol vybrať, znova bol celý komplet od karbónu a "diera" v saní kde je strčený bola plná karbónu (musel som to prepichnúť a vyčistiť). Následne po vyčistení som znova skontroloval snímač cez diag a už ukazoval správne hodnoty a výkon auta sa vrátil naspäť
Snímač po vyčístení .png
Hodnoty po vyčistení
Snímač po vyčístení .png (82.94 KiB) 410 zobrazení

Snímač som menil v decembri za nový orig. BMW z autotechniku. Moja teória (brať s nadhľadom) je, že MAP senzor začne ukazovať, že v sáni nieje požadovaný tlak tým pádom RJ si myslí, že je diera v systéme a následne prestane regulovať turbo aby sa niečo nepoškodilo a tým sa zníži výkon. Lebo neviem čo s tým už...

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 12 neregistrovaných