... všetko o BMW ...

Moderátori: salat, barabas, alfi666

bmwtt.sk
 
badbat329
Autor témy
Príspevky: 458
Registrovaný: 20.5.2012
Auto: F31
Kraj: Trnavský

Re: Vymena Vstrekov N47

Utorok, 27. Októbra 2015, 13:13

upir156 napísal:


no hento je do M47 .. ja mam N47
 
Užívateľov profilový obrázok
upir156
Príspevky: 2314
Registrovaný: 25.11.2012
Kraj: Trnavský

Re: Vymena Vstrekov N47

Utorok, 27. Októbra 2015, 13:19

Tak do N47 neviem aké idú, či takéto isté, či iné.... Fakt netuším
 
badbat329
Autor témy
Príspevky: 458
Registrovaný: 20.5.2012
Auto: F31
Kraj: Trnavský

Re: Vymena Vstrekov N47

Utorok, 27. Októbra 2015, 13:47

upir156 napísal:
Tak do N47 neviem aké idú, či takéto isté, či iné.... Fakt netuším


no akurat mi panacik na tlefone povedal ze "nove" sanie na N47 uz klapky nema. Tak neviem co si mam o tom mysliet.
 
Užívateľov profilový obrázok
pejo
Príspevky: 126
Registrovaný: 21.4.2010
Auto: BMW E91 320d LCI
Kraj: Banskobystrický

Re: Vymena Vstrekov N47

Utorok, 27. Októbra 2015, 14:06

tak toto by aj mna zaujimalo, ci N47 (konkretne u mna rv 2011) ma alebo nema tie klapky ?
BMW E91 320d LCI
r.v. 04/2011, Bi-Xenon, automat, CIC iDrive Professional, N47D20O1 - 120kw Fleet edition
 
badbat329
Autor témy
Príspevky: 458
Registrovaný: 20.5.2012
Auto: F31
Kraj: Trnavský

Re: Vymena Vstrekov N47

Utorok, 27. Októbra 2015, 14:12

pejo napísal:
tak toto by aj mna zaujimalo, ci N47 (konkretne u mna rv 2011) ma alebo nema tie klapky ?


tak podla http://bmwfans.info/

e91 N47 2008 ma
http://bmwfans.info/parts-catalog/E91/E ... p_control/

e91 N47 2010 ma tie iste
http://bmwfans.info/parts-catalog/E91N/ ... p_control/

F31 N47N 2013 ma, ale ine a aj vstup do sania to ma inak, cize treba aj ruru od turba vymenit
http://bmwfans.info/parts-catalog/F31/E ... p_control/

2011 si vyklikaj .. neviem ktory mesiac mas
 
Užívateľov profilový obrázok
pejo
Príspevky: 126
Registrovaný: 21.4.2010
Auto: BMW E91 320d LCI
Kraj: Banskobystrický

Re: Vymena Vstrekov N47

Utorok, 27. Októbra 2015, 16:34

mam to tak isto ako ta F31: http://bmwfans.info/parts-catalog/E91N/ ... p_control/

podla toho co som medzitym vycital na internete, tak tieto by uz mali byt nejake mega giga odolne a nemali by sa kazit. nie su na to ani ziadne zaslepky, tak neviem :/
BMW E91 320d LCI
r.v. 04/2011, Bi-Xenon, automat, CIC iDrive Professional, N47D20O1 - 120kw Fleet edition
 
Užívateľov profilový obrázok
upir156
Príspevky: 2314
Registrovaný: 25.11.2012
Kraj: Trnavský

Re: Vymena Vstrekov N47

Streda, 28. Októbra 2015, 20:59

Tak dnes mi klapky vybrali a aplikovali záslepky, takže som už mimo ohrozenia. :-({|=
 
Užívateľov profilový obrázok
Syso
Príspevky: 107
Registrovaný: 19.1.2015
Auto: E91 130kW 2008
Kraj: Bratislavský

Re: Vymena Vstrekov N47

Štvrtok, 29. Októbra 2015, 20:46

Ahojte aktuálne mam dole sanie z mojej E91 N47 320d 9/2007. Z prednej strany mi niečo dost fucalo a dekel na motore bol oprskany od oleja. Keď som zhodil sanie zistil som, ze to fuci z nastavovacej jednotky klapiek. Je tam taká valcekova gumka, ktoru nikde neviem zohnať. Takže potvrdzujem. Klapky tu sú ale inakšie ako na M47. Prikladam foto po zhodeni. Teraz sanie luhujem, bolo riadne zasrate. Zajtra hodím foto čistých. Chcem sa ale spýtať, dajú sa tieto klapky dat preč? Teda preč sa dajú dať, to viem, ale co potom resp. čo ked tam nebudú. Dik za rady. Inak okrem tej gumky zhanam aj tu hranatu osku, na ktorej sú klapky. Na dvoch klapkach je dost osuchana a stenšená... Neviete niekto kde to zohnať? V BMW mi povedali, že mi nepomôžu ani s gumkou ani s oskou, vraj nemá svoje číslo a je to len súčasť nového sania...
Prílohy
IMAG4460.jpg
IMAG4458.jpg
BMW E91 Mperformance
VW Polo Classic
Honda Hornet
Škoda Favorit (ex)
 
badbat329
Autor témy
Príspevky: 458
Registrovaný: 20.5.2012
Auto: F31
Kraj: Trnavský

Re: Vymena Vstrekov N47

Štvrtok, 29. Októbra 2015, 22:19

Syso napísal:
Ahojte aktuálne mam dole sanie z mojej E91 N47 320d 9/2007. Z prednej strany mi niečo dost fucalo a dekel na motore bol oprskany od oleja. Keď som zhodil sanie zistil som, ze to fuci z nastavovacej jednotky klapiek. Je tam taká valcekova gumka, ktoru nikde neviem zohnať. Takže potvrdzujem. Klapky tu sú ale inakšie ako na M47. Prikladam foto po zhodeni. Teraz sanie luhujem, bolo riadne zasrate. Zajtra hodím foto čistých. Chcem sa ale spýtať, dajú sa tieto klapky dat preč? Teda preč sa dajú dať, to viem, ale co potom resp. čo ked tam nebudú. Dik za rady. Inak okrem tej gumky zhanam aj tu hranatu osku, na ktorej sú klapky. Na dvoch klapkach je dost osuchana a stenšená... Neviete niekto kde to zohnať? V BMW mi povedali, že mi nepomôžu ani s gumkou ani s oskou, vraj nemá svoje číslo a je to len súčasť nového sania...


kolko mas km? tu tycku bude treba vybrat aj s klapkami a budes mat pokoj, ako presne ti zrejme budem vediet povedat asi az po vikende ked dostanem auto spat opravene. Porozmyslaj nad tym si dat zaslepit EGR ventil, potom ti nepojdu vyfukove plyny do sania a nebude to take zasrane.
Tie klapky sluzia na rychlejsie zohriatie motora vyfukovymi plynmi, cize ak je motor studeny klapky sa otvoria a do motora sa dostane viac vyfukovych plynov, ak sa motor dostatocne zohrene klapky sa mechanicky zatvoria.
Ak das odstranit EGR a vybrat klapky, sice sa ti zohreje motor pomalsie a uz ti tam nic nespadne a do motora ti nepojdu vyfukove plyny, alebo kup nove sanie za 450€ resp pouzite chodia okolo 100€.
 
Užívateľov profilový obrázok
PeqpeK
Príspevky: 7481
Registrovaný: 16.1.2012
Auto: povacsine BMW
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: MA

Re: Vymena Vstrekov N47

Štvrtok, 29. Októbra 2015, 22:21

Tie klapky nemaju nic spolocne s ohrevom motora
 
badbat329
Autor témy
Príspevky: 458
Registrovaný: 20.5.2012
Auto: F31
Kraj: Trnavský

Re: Vymena Vstrekov N47

Štvrtok, 29. Októbra 2015, 22:33

PeqpeK napísal:
Tie klapky nemaju nic spolocne s ohrevom motora

ok a naco teda sluzia?

edit:
Sorry to co som pisal hore, mam s nemeckeho fora ... wiki hovori nieco ine.

https://en.wikipedia.org/wiki/Swirl_flap

Swirl flap position is adjusted by an electrical or vacuum-activated servo mechanism which is under the control of the engine management system. In a typical implementation the flaps will be closed at idle speed, creating additional turbulence in the intake. As engine speed increases, the flaps are gradually opened until, at around 2,000 rpm, they are parallel to the airflow and present virtually no resistance. Their purpose is to ensure that the air entering the cylinder is sufficiently turbulent for good fuel-air mixing even at low engine speeds. This aids in reducing certain toxic emissions and may also improve low-end power and torque.

Popis z Mercedesu:
Um eine schnelle und optimale Verbrennung des Kraftstoff-Luft-Gemisches im CDi-Motor zu erreichen, wird die Luft durch zwei getrennte Ansaugkanäle für
jeden Zylinder mit einem Drall versehen.Jeweils einer dieser Ansaugkanäle ist zusätzlich mit einer verstellbaren Drallklappe ausgestattet, die über
ein Gestänge vom elektrischen Antriebsmodul betä-tigt wird. Die Stellung der Drallklappen reguliert die Verwirbelung der Frischluft im Zylinder und passt sie den jeweiligen Lastbedingungen des Motors an. Dadurch können Schadstoffausstoß und Leistung abhängig von den jeweiligen Lastbedingungen optimal
eingestellt werden. Wenn die Drallklappen hängen, klemmen oder gebrochen sind, macht sich das durch schlechtere Laufkultur und schlechtere Leistung des Motors bemerkbar.
 
Užívateľov profilový obrázok
Syso
Príspevky: 107
Registrovaný: 19.1.2015
Auto: E91 130kW 2008
Kraj: Bratislavský

Re: Vymena Vstrekov N47

Piatok, 30. Októbra 2015, 09:16

Mám najazdených 240 tkm po prvom majiteľovi jazdiacom BA-KE.
Asi pôjdem skôr do druhého-lepšieho sania. Skúsim nejaké pohľadať.

PS: prikladám foto po vyčistení. Vidno ako je oska klapiek takmer kruhového prierezu z pôvodného štvorca... ](*,)
Prílohy
IMAG4995.jpg
IMAG5006.jpg
IMAG4999.jpg
BMW E91 Mperformance
VW Polo Classic
Honda Hornet
Škoda Favorit (ex)
 
badbat329
Autor témy
Príspevky: 458
Registrovaný: 20.5.2012
Auto: F31
Kraj: Trnavský

Re: Vymena Vstrekov N47

Utorok, 17. Novembra 2015, 15:27

noo v mojom pripade sa jedna klapka z kraja odtrhla a padla dnu, rozjebala piest a tesnenie + vrtulu na turbe = generalka motora a turba. Teraz tam mam sanie z 1 BMW ktore vyzera tak isto ale nema klapky.
 
Užívateľov profilový obrázok
jakub2712
Príspevky: 52
Registrovaný: 21.9.2014
Auto: bmw 335d coupe
Kraj: Banskobystrický

Re: Vymena Vstrekov N47

Utorok, 14. Júna 2022, 18:00

badbat329 napísal:
noo v mojom pripade sa jedna klapka z kraja odtrhla a padla dnu, rozjebala piest a tesnenie + vrtulu na turbe = generalka motora a turba. Teraz tam mam sanie z 1 BMW ktore vyzera tak isto ale nema klapky.
 
Užívateľov profilový obrázok
jakub2712
Príspevky: 52
Registrovaný: 21.9.2014
Auto: bmw 335d coupe
Kraj: Banskobystrický

Re: Vymena Vstrekov N47

Utorok, 14. Júna 2022, 18:01

Nazdar mal si problém s nekludnym voľnobehom len za tepla alebo stále? Mne ide motor za studena normálne ale keď sa zohreje začne skákať na 3 valce, oska z klapiek bola zlomená ale klapky sa našli všetky

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 17 neregistrovaných