... všetko o BMW ...

Moderátori: salat, barabas, alfi666

bmwtt.sk
 
Užívateľov profilový obrázok
airbone
Príspevky: 6544
Registrovaný: 5.5.2007
Auto: F25 X3
Kraj: Prešovský
Bydlisko: doma

Re: Vstrekovacie cerpadlo 320d (N47D20A)

Štvrtok, 9. Júna 2016, 23:14

Presne tak, tie klapky su virive, takze musi byt okolo nich fuga a aj sa mozu pohybovat axialne na doraze. Aj tak vyzeraju robustnejsie a lepsie nez stary system klapiek u starisch motorov. Tam lietali valcami jedna radost...
 
Užívateľov profilový obrázok
BMWlive
Príspevky: 292
Registrovaný: 24.4.2011
Auto: BMW E90
Kraj: Bratislavský

Re: Vstrekovacie cerpadlo 320d (N47D20A)

Piatok, 10. Júna 2016, 07:26

ked to je uz nahodene na sani, tak sa nepohybuju po tycke..ale fuga tam samozrejme ostala..
 
Užívateľov profilový obrázok
Syso
Príspevky: 107
Registrovaný: 19.1.2015
Auto: E91 130kW 2008
Kraj: Bratislavský

Re: Vstrekovacie cerpadlo 320d (N47D20A)

Nedeľa, 6. Novembra 2016, 13:08

Tiež sa chcem spýtať na problémové čerpadlo. Načítal som si tu už asi všetky príspevky. Niekto sa to tu už pýtal ale nedostal odpoveď. Ako sa teda dá skontrolovať či mám práve to zlé čerpadlo v aute? Resp. môžeme sa baviť o fakte, že to čaká každé čerpadlo a je to len otázka času? Dá sa doň nejako nakuknúť keď je ešte na motore? Skúšal som pozrieť do nádrže (pod sedačkami) ale nedalo sa mi odšróbovať to veľké závitové koleso. A tiež ako dlho trvá proces toho púšťania pilín? Môžem to nejako odsledovať? Rád by som to preventívne sledoval. Nemá niekto foto tých pilín, ako vlastne vyzerajú? Dík za všetky rady/tipy/postrehy...

PS: Celý život som chcel BMW a keď som našetril a konečne ho kúpil, tak je prevažne odstavené-pokazené (kladky, remenica, zotrvák, spojka, turbo, klapky v saní, samotné sanie, DPF, rôzne snímače a iné). Som naozaj sklamaný z BMW.
BMW E91 Mperformance
VW Polo Classic
Honda Hornet
Škoda Favorit (ex)
 
Užívateľov profilový obrázok
TT-SIMIK
Príspevky: 12245
Registrovaný: 8.9.2007
Auto: BMW
Kraj: Trnavský
Bydlisko: SERVIS BMW Mobil:0917 741480 www.bmwtt.sk

Re: Vstrekovacie cerpadlo 320d (N47D20A)

Nedeľa, 6. Novembra 2016, 17:30

Neskontrolujes to ani nevies ktore cerpadlo to postihne....Jedina nezarucena je prevencia je dost paliva vzdy v nadrzi(nie rezerva a bordel z nadrze),casta vymena palivoveho filtra aspon 30tis km,mozno aditivum....Osobne keby som si take auto kupil,je to prva vec ktoru asi riesim....
SERVIS BMW TT-SIMIK
Obrázok
http://www.ttsimik.sk
Mám v živote dve lásky, SIMONKU a BMW
AJ MÚDRI SÚ OBČAS SPROSTÍ,AJ SPROSTÍ SÚ OBČAS MÚDRI!!!!!
https://www.instagram.com/ttsimik/
 
Peto24
Príspevky: 542
Registrovaný: 19.4.2009
Kraj: Prešovský

Re: Vstrekovacie cerpadlo 320d (N47D20A)

Pondelok, 7. Novembra 2016, 08:27

Syso napísal:
Celý život som chcel BMW a keď som našetril a konečne ho kúpil, tak je prevažne odstavené-pokazené (kladky, remenica, zotrvák, spojka, turbo, klapky v saní, samotné sanie, DPF, rôzne snímače a iné). Som naozaj sklamaný z BMW.

Presne toto. Človek keď si prečíta o problémoch N47 tak je toho teda naozaj dosť. Čo sa oplatí? Kúpiť rovno F30 aby som sa tomuto všetkému vyhol, alebo už ani F30 nie je istota?
 
Užívateľov profilový obrázok
Syso
Príspevky: 107
Registrovaný: 19.1.2015
Auto: E91 130kW 2008
Kraj: Bratislavský

Re: Vstrekovacie cerpadlo 320d (N47D20A)

Pondelok, 7. Novembra 2016, 17:04

Peto24 napísal:
Presne toto. Človek keď si prečíta o problémoch N47 tak je toho teda naozaj dosť. Čo sa oplatí? Kúpiť rovno F30 aby som sa tomuto všetkému vyhol, alebo už ani F30 nie je istota?

Keď som so známym, ktorý servisuje zn. BMW a Mini, minule rozprával, tak spomínal, že aj u týchto áut už začínajú poruchy. Nezapamätal som si presne čo to bolo ale viem, že tiež spomenul čerpadlo. Vraj je to pravdepodobne len otázka času a ukážu sa muchy. Lenže tie muchy sú každá za 500-1000€...
BMW E91 Mperformance
VW Polo Classic
Honda Hornet
Škoda Favorit (ex)
 
dibarbora
Príspevky: 158
Registrovaný: 22.1.2013
Kraj: Žilinský

Re: Vstrekovacie cerpadlo 320d (N47D20A)

Pondelok, 7. Novembra 2016, 19:04

Jedine riesenie na tieto problemy je nove auto a zaruka. Uz davno neplati, ze premiova znacka = adekvatne vyssia spolahlivost a zivotnost vzhladom k cene. BMW je dnes z hladiska (ne)spolahlivosti to iste co napr. koncern vw. Dodavatelia v tomto pripade palivoveho systemu su pre vsetky automobilky rovnaki. Problemy so zlyhanim cr systemu (cerpadlo) su bezne aj u koncernovych znaciek a tiez tam plati, oprava poriadna = oprava nerentabilna vzhladom k aktualnej cene auta. Holt je to haklive na kvalitu nafty.... . Na SK vobec neplati znackova pumpa = kvalitna nafta.
Len na okraj priamo vstrekove benziny nie su nic ine len cr system s nizsim tlakom a menej mastnym palivom, takze problemy mozeme cakat aj tam.
 
Užívateľov profilový obrázok
Martin46
Príspevky: 2177
Registrovaný: 28.6.2007
Auto: BMW 130i +Quaife
Kraj: Banskobystrický
Bydlisko: Banská Bystrica

Re: Vstrekovacie cerpadlo 320d (N47D20A)

Štvrtok, 10. Novembra 2016, 20:09

Čerpadlo BOSCH CP4, ktoré je pôvodcom problémov je použité ako píše dikbarbora o príspevok vyššie aj v iných značkách a rovnako aj správanie je rovnaké. Stále je to lacná oprava orpoti V8 Range Rover, kde bola oprava v značkovom servise pri identickom probléme kalkulovaná na 40tis € :)))

p.s. ak sa dobre pamatám týchto čerpadiel sa popredalo celkom dosť a spolu s tryskami (4ks) bola cena okolo 1800€ + vratná záloha za starý diel. Lacné to nie je ale pri auto, čo má 200tis km je nová zostava trysiek velmi príjemná. Každý mi potvrdil aj o cca liter nižšiu spotrebu ako so starými tryskami
 
Užívateľov profilový obrázok
TT-SIMIK
Príspevky: 12245
Registrovaný: 8.9.2007
Auto: BMW
Kraj: Trnavský
Bydlisko: SERVIS BMW Mobil:0917 741480 www.bmwtt.sk

Re: Vstrekovacie cerpadlo 320d (N47D20A)

Piatok, 11. Novembra 2016, 07:40

Tak to ano,ale nieje to iba o cerpadle a tryskach po fatalnom KO....Dalsich xy veci treba vymenit....Ale to vies:-)
SERVIS BMW TT-SIMIK
Obrázok
http://www.ttsimik.sk
Mám v živote dve lásky, SIMONKU a BMW
AJ MÚDRI SÚ OBČAS SPROSTÍ,AJ SPROSTÍ SÚ OBČAS MÚDRI!!!!!
https://www.instagram.com/ttsimik/
 
Užívateľov profilový obrázok
Martin46
Príspevky: 2177
Registrovaný: 28.6.2007
Auto: BMW 130i +Quaife
Kraj: Banskobystrický
Bydlisko: Banská Bystrica

Re: Vstrekovacie cerpadlo 320d (N47D20A)

Piatok, 11. Novembra 2016, 12:40

TT-SIMIK napísal:
Tak to ano,ale nieje to iba o cerpadle a tryskach po fatalnom KO....Dalsich xy veci treba vymenit....Ale to vies:-)

ano :) ale ja som dodával iba toto
 
Užívateľov profilový obrázok
Syso
Príspevky: 107
Registrovaný: 19.1.2015
Auto: E91 130kW 2008
Kraj: Bratislavský

Re: Vstrekovacie cerpadlo 320d (N47D20A)

Nedeľa, 13. Novembra 2016, 20:55

A keby som z času na čas dal dole vysokotlakú trubku z prvého vstreku (medzi CR rampou a vstrekom)? Tak by sa to dalo odpozorovať, nie?
BMW E91 Mperformance
VW Polo Classic
Honda Hornet
Škoda Favorit (ex)
 
Užívateľov profilový obrázok
TT-SIMIK
Príspevky: 12245
Registrovaný: 8.9.2007
Auto: BMW
Kraj: Trnavský
Bydlisko: SERVIS BMW Mobil:0917 741480 www.bmwtt.sk

Re: Vstrekovacie cerpadlo 320d (N47D20A)

Pondelok, 14. Novembra 2016, 07:47

Nedalo...cerpadlo nejavy ziadny problem do poslednej chvile....
SERVIS BMW TT-SIMIK
Obrázok
http://www.ttsimik.sk
Mám v živote dve lásky, SIMONKU a BMW
AJ MÚDRI SÚ OBČAS SPROSTÍ,AJ SPROSTÍ SÚ OBČAS MÚDRI!!!!!
https://www.instagram.com/ttsimik/
 
Užívateľov profilový obrázok
Syso
Príspevky: 107
Registrovaný: 19.1.2015
Auto: E91 130kW 2008
Kraj: Bratislavský

Re: Vstrekovacie cerpadlo 320d (N47D20A)

Streda, 23. Novembra 2016, 20:01

No a je to tu!! ](*,)
Kedže mám zaužívané meniť palivový filter každú výmenu oleja, bolo tak aj teraz. Olej som sa chystal meniť po zime, mal by cca 20tkm (20tkm nikdy neprekračujem), no teraz keď odišlo turbo mal cca 15tkm, ale už šiel nový. Pri výmene turba som nemal hneď kúpený palivový filter, tak som ho menil až dnes spolu s vodnou pumpou a termostatom. Po výmene som starý filter vylial a boli v ňom piliny. Nie moc, len trocha ale boli. Pod silnou baterkou bolo vidno, že malinkaté (sa trbliecu) plávajú aj v nafte.
Samozrejme auto zostalo odstavené a už ho nemienim štartovať.
Chcem sa spýtať či stačí vymeniť len CR čerpadlo a ostatné vyčistiť alebo už treba všetko meniť (vstreky, rampu atď). A tiež či tie piliny nemôžu byť aj z čerpadla v nádrži. U iných značiek púšťajú piliny aj tie. Motor štartuje, auto jazdí. Len občas nechytí ráno na jednu otáčku ale na jeden a pol až dve. Potom už v pohode...
[-o<
Prílohy
image.jpeg
image.jpeg
Naposledy upravil/-a Syso v Štvrtok, 24. Novembra 2016, 09:09, upravené celkom 3 krát.
BMW E91 Mperformance
VW Polo Classic
Honda Hornet
Škoda Favorit (ex)
 
Užívateľov profilový obrázok
TT-SIMIK
Príspevky: 12245
Registrovaný: 8.9.2007
Auto: BMW
Kraj: Trnavský
Bydlisko: SERVIS BMW Mobil:0917 741480 www.bmwtt.sk

Re: Vstrekovacie cerpadlo 320d (N47D20A)

Štvrtok, 24. Novembra 2016, 07:44

Vysosaj nadrz a pozri baterkou ci su piliny aj v nej.....

Dole rampa a skontroluj ci aj z nej sa vyleju piliny z naftu....

Tak isto by som pozrel trysky a v neposlednem rade aj cerpadlo,na nom bude vidiet opotrebenie a podla toho budes vediet ci to je z nadrze alebo nie....treba pozriet na piestiky....

Ak hej tak ta caka cerpadlo urcite a kedze sa ti problem este neprejavil,tak vsetko dokonale vycistit od nadrze dopredu....
SERVIS BMW TT-SIMIK
Obrázok
http://www.ttsimik.sk
Mám v živote dve lásky, SIMONKU a BMW
AJ MÚDRI SÚ OBČAS SPROSTÍ,AJ SPROSTÍ SÚ OBČAS MÚDRI!!!!!
https://www.instagram.com/ttsimik/
 
Užívateľov profilový obrázok
Syso
Príspevky: 107
Registrovaný: 19.1.2015
Auto: E91 130kW 2008
Kraj: Bratislavský

Re: Vstrekovacie cerpadlo 320d (N47D20A)

Piatok, 25. Novembra 2016, 15:06

Našiel som na nete z havarovaného vozu toto čerpadlo. Je veľké riziko ísť do takejto kúpy? Auto malo údajne 130tkm a cena je okolo 200€. Prípadne dá sa čerpadlo nejako skontrolovať pri kúpe?
Po druhotnom rozhovore s predajcom je vraj čerpadlo z motora 318d - N47D20C. Do akých motorov sa všade montovalo, hm? Čo viem 318d má 1600 barov s elektromag. vstrekmi a 320d 1800-2000 barov a piezoele. vstrekmi.
Naposledy upravil/-a Syso v Sobota, 26. Novembra 2016, 08:31, upravené celkom 1 krát.
BMW E91 Mperformance
VW Polo Classic
Honda Hornet
Škoda Favorit (ex)

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 13 neregistrovaných