... všetko o BMW ...

Moderátori: salat, barabas, alfi666

mmracing.sk
 
Užívateľov profilový obrázok
bmwbanan
Príspevky: 273
Registrovaný: 1.3.2011
Auto: BMW 6GT 630d xDrive
Kraj: Žilinský

Re: Spotreba

Utorok, 28. Októbra 2014, 21:23

prisaham ja mam jeden chladiaci okruh v aute :D stojim na parkovisku zohrievam motor az dosiahne 93 stupnov a cakam... teplota drzi, vrati sa priatelka z nakupu, tak ideme dom asi 3km, parkujem a teplota 72 stupnov :( po ceste naporom vzduchu to klesa hned ale ked stojim tak drzi... jbmnt :D
 
Užívateľov profilový obrázok
PeqpeK
Príspevky: 7744
Registrovaný: 16.1.2012
Auto: povacsine BMW
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: MA

Re: Spotreba

Streda, 29. Októbra 2014, 00:31

bmwbanan napísal:
prisaham ja mam jeden chladiaci okruh v aute :D stojim na parkovisku zohrievam motor az dosiahne 93 stupnov a cakam... teplota drzi, vrati sa priatelka z nakupu, tak ideme dom asi 3km, parkujem a teplota 72 stupnov :( po ceste naporom vzduchu to klesa hned ale ked stojim tak drzi... jbmnt :D

boha ved to je asi uplne logicke nie???
 
Užívateľov profilový obrázok
bmwbanan
Príspevky: 273
Registrovaný: 1.3.2011
Auto: BMW 6GT 630d xDrive
Kraj: Žilinský

Re: Spotreba

Streda, 29. Októbra 2014, 09:43

boha ked je toto logicke pri vymenenych termostatoch tak som asi majka z gurunu :D neverim ze ten heat exchanger od automatu az tak do toho zasahuje... mozno budem za chu.a ale ako to teda funguje ? som v tom ze su tam 2 okruhy, maly pri motore to gro ktory ho ma drzat v prevadzkovej teplote a tam je aj merana teplota a potom velky od chladica ktory je chladeny vzduchom a oddeleny termostatom ktory sa otvara pri 88ºC a dochladzuje maly okruh aby si drzal 88-92 a ked uz sa to napr v lete v zapche ohreje cele na 96 tak zacina ulohu vetrak ktory chladi velky okruh aby on dochladzoval maly... ako u madarov a po lopate ale myslim ze tu je vela ludi co to nevie, tak nebudem sam co bude mudrejsi :)
 
Užívateľov profilový obrázok
PeqpeK
Príspevky: 7744
Registrovaný: 16.1.2012
Auto: povacsine BMW
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: MA

Re: Spotreba

Streda, 29. Októbra 2014, 09:57

bmwbanan napísal:
boha ked je toto logicke pri vymenenych termostatoch tak som asi majka z gurunu :D neverim ze ten heat exchanger od automatu az tak do toho zasahuje... mozno budem za chu.a ale ako to teda funguje ? som v tom ze su tam 2 okruhy, maly pri motore to gro ktory ho ma drzat v prevadzkovej teplote a tam je aj merana teplota a potom velky od chladica ktory je chladeny vzduchom a oddeleny termostatom ktory sa otvara pri 88ºC a dochladzuje maly okruh aby si drzal 88-92 a ked uz sa to napr v lete v zapche ohreje cele na 96 tak zacina ulohu vetrak ktory chladi velky okruh aby on dochladzoval maly... ako u madarov a po lopate ale myslim ze tu je vela ludi co to nevie, tak nebudem sam co bude mudrejsi :)

sak ked sa ti jeden z termostatov otvara skor ako ma, dajme tomu 72 stupnov, pusta ti vodu do chladica uz pri tejto teplote, ked stojis tak chladic neni chladeny, preto teplota stupa, vrtula ho schladzuje az pri 95-100 alebo tak nejak a ked sa hybes tak je stale chladeny naporom vzduchu, uplne jednoduche
 
Užívateľov profilový obrázok
bmwbanan
Príspevky: 273
Registrovaný: 1.3.2011
Auto: BMW 6GT 630d xDrive
Kraj: Žilinský

Re: Spotreba

Streda, 29. Októbra 2014, 10:43

tak chapem vsetko spravne, ale tie jeble tremostaty su noveee (mesiac), hlavny dokonca aj znova vymeneny v ramci zaruky(5 dni) preto uz mi zacina z toho ... ](*,) ](*,)

PeqpeK napísal:
sak ked sa ti jeden z termostatov otvara skor ako ma, dajme tomu 72 stupnov, pusta ti vodu do chladica uz pri tejto teplote, ked stojis tak chladic neni chladeny, preto teplota stupa, vrtula ho schladzuje az pri 95-100 alebo tak nejak a ked sa hybes tak je stale chladeny naporom vzduchu, uplne jednoduche
 
Užívateľov profilový obrázok
PeqpeK
Príspevky: 7744
Registrovaný: 16.1.2012
Auto: povacsine BMW
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: MA

Re: Spotreba

Streda, 29. Októbra 2014, 10:50

bmwbanan napísal:
tak chapem vsetko spravne, ale tie jeble tremostaty su noveee (mesiac), hlavny dokonca aj znova vymeneny v ramci zaruky(5 dni) preto uz mi zacina z toho ... ](*,) ](*,)


riesis stale dokola to iste...uz si dostal odpoved, bud vymen oba znovu za originaly aby si si bol isty, a ked nepomoze tak vymen ten treti na prevodovku...alebo vymen len ten a uvidis..alebo to mozes menit jak trulko po jednom

neviem na co cakas stale, viac ti uz pomoct nevieme...BTW ak mas DPF tak ho pozdravujem
 
Užívateľov profilový obrázok
bmwbanan
Príspevky: 273
Registrovaný: 1.3.2011
Auto: BMW 6GT 630d xDrive
Kraj: Žilinský

Re: Spotreba

Streda, 29. Októbra 2014, 11:59

nemam dpf, viem ze by neprebehla regeneracia... vymenit vsetko za nove aj 2x to je styl autorizaku a forum by existovat ani nemuselo... skusim ten vymenik tepla a ak nic tak az potom origo termostaty
 
Užívateľov profilový obrázok
mikem101
Príspevky: 194
Registrovaný: 20.6.2011
Auto: E90 330xd, 170kw.
Kraj: Banskobystrický

Re: Spotreba

Streda, 5. Novembra 2014, 19:16

Som tu spravne vo vlakne Spotreba ?
Dnes Ba-Zv na zimnych pneu priemerna rychlost 142km/h. Spotreba 7,6L.
Jazdu som si vylozene uzival.
E90 330xd M6 M57D30 - 3,00l (170kW), r.v. 04/2006 ......príbeh......
Ex: 330xd AT, 2003, combi, facelift
Ex: Alfa Romeo 156, 1.9JTDm, 103kw/140PS

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 2 neregistrovaní