Streda, 6. Decembra 2017, 15:51
No ak sa DPF zapchalo a neregenerovalo, tak niekde musi byt chyba. Pokial auto ide tak ako ma, a nemas plny filter popola, mal by sa normalne regenerovat a nie iba plnit. Cukanie vstreky, EGR. Pozri sa na korekcie valcov, mne auto cukalo a 2 vstreky boli KO, najlepsie je ich dat skontrolovat na stolici.
Ak mas vadnu RJ zhavenia, malo by ti ukazovat chybu zhavicov. Na BMW inpe je funckia test akcnych clenov, kde si dokazes spolahlivo zapnut zhavenie a nasledne podla chyb pozriet, ci s nimi nieco je. Alebo staci rano nastartovat, mne auto uz okolo tej nuly pekne zhavi a pozriet chyby. Mozes mat so zhavenim v zasade 2 problemy, ktore su dost caste. Vadne zhavice, a vadna RJ. Ja som menil najprv zhavice a potom RJ, pretoze z chybnych 2 zhavicov som mal po vymene chybne zrazu vsetky = RJ zhavenia papa, odvtedy pokoj. Nemyslim si, ze vadne zhavice alebo RJ sa ti prejavia na cukani auta za tepla.
No a neviem ako je to s regenereaciou DPF ak mas vadne veci okolo zhavenia. To mozno niekto tu skusenejsi bude vediet, ci vadne zhavice mozu zamedzovat regeneracii DPF, ale ja som mal 2 zhavice v pecku a regeneracia sla normalne.
Hyundai i30 Fastback 2018, 1,4 T-GDi Style 103kW - dočasná stanica
ex BMW e91 320d 2006 120kW - navždy v <3