... všetko o BMW ...
Moderátori: salat, barabas, alfi666
TT-SIMIK napísal:Svata pravda, plny suhlas so Simikom, a navyse podlozeny dlhodobymi skusenostami, nie agenturou JPP. Asi to bude tak ako sa pise. Male auto s mini kotucmi, jazda po meste, tam vydrzia aj cinske zimmermanny...... Ja ked som mal 545i, ta ta roztriasla aj matku pitchu.... ATE vydrzali 5tkm kym zacala lambada, niektore ine ani tolko, a dokonca ani nechceli brzdit. Jedine s oem to auto brzdilo a netriasloATE robi oem brzdy ale urcite tam je ina zmes,vyssi podiel uhlika...ATE druhovyroba maximalne na 116i do zadu som montoval....Otestovane ATE,Zimmerman,ebc,a rozne ine znacky a vsetky boli na picu skor ci neskor!!!!Preto nic ine ako original kotuce roky uz nemontujeme...Originaly nikdy ziadna reklamacia,tak asi nebude problem v montazi,lozisku,naboji,mechanikovi atd....
Jediny rozdiel je v zisku...na origo kotuci servis zarobi 5% a neorigo 40%...Ale nieje to o peniazoch...Teda ako u koho....poznam servisi ktore montuju len lacaky...ci brzdy,ci filtre,ci sudove oleje
unknown napísal:ja som menil komplet kotuce, platnicky TEXTAR predok/zadok asi pred 20 tis ...dnes mozem povedat, ze asi mozem menit zase :'( idem to dat pozriet tak uvidime
prejavy: uz po cca 10 tis po vymene mi zacal vibrovat volant medzi 90-110 km\h (kolesa vyvazene 2krat v roznych servisoch, letne/zimne bez zmeny) po prekroceni 120km/h citim vibracie uz az v sedane, ale volant sa pri tejto rychlosti uz netrasie... otazka: moze krive kotuce sposobovat vibracie az do sedanky ? alebo sa zamerat aj na nieco ine ?