... všetko o BMW ...
Moderátori: salat, barabas, alfi666
wilko napísal:Ahojte, hľadal som na fóre, ale nenasiel som môj konkrétny problém. Svieti mi kontrolka motora (check engine). Keď to mechanik napojil na diagnostiku, ukázalo problém s valvetronic. Jeho prvý tip bol nefunkčný elektromotor. Keď to ale rozobral, zistil, že motorček funguje, ale nedokaze pootocit vačku, lebo ide veľmi ťažko. Ihličkové loziska, ktore držia vačku na 1. a 4. valci kladú veľký odpor. Otázka teraz znie čo presne sa stalo. Bude stačiť vymeniť 2 pridrete loziska, alebo vačka kladie odpor, lebo sa zohla a bude ju treba vymenit? Stretol sa už niekto s týmto problemom?
Auto inak funguje a jazdí aj bez VVT, akurát mám ísť na TK a STK a bez valvetronic a so svietiacou chybou motora neprejdem ani cez emisie ani technickou. Diky za názory a rady.
wilko napísal:To chces povedat ze len tak ste nacvakli pouzitiu DME a malo by nieco fungovat? Aky je presny popis chyby co to vyhadzuje? Ma ten tvoj elektrikar spravny diagnosticky nastroj alebo nejaku rucnu univerzalnu kalkulacku ?podarilo sa mi zohnat presne rovnaky typ RJ z uplne rovnakeho auta
Mechanik ju nacvakol, pripojil diagnostiku a ta mu zahlasila rovnaku chybu - interna chyba valvetronic.
Som uz z toho zufaly, je mozne aby mali 2 RJ rovnake chyby?
Zvazujem moznost kupit novu RJ za 1300 Eur, bojim sa ale, ci to situaciu vyriesi.