Zdravím pani riešim zákazníkovi jeden problém a to:
Auto prišlo s tým že je turbo KO malo vôle dymilo to z výfuku jak dymovnica tak sa dalo nové nie repas, išiel som na testovačku auto chvíľu dymilo a potom prestalo úplne. Po návrate na servis pozrem do spätného a zasa dymovnica. Auto som dal na zdvihak meral som tlak v olejovej vani na narýchlo urobenej váhe 1cm=1mbar dolu priložené video. Tým pádom vylucujem to že by olej nemal kam odtekať a preto by ho tlačilo do výfuku
Po vychladnutí auto ide 5min normálne a potom sa spustí vodopád oleja z výfuku.
Stretol sa s tým už niekto? N47 130kw 2008
https://youtu.be/uigvMhGAo7YTu je video výfuku
https://youtu.be/aU9wZ-OwhCkSeparator oleja je u tohoto motora iba pružina plus membrána a to je neporušené
Môže niečo spôsobiť vysoký tlak oleja?
Alebo vie sa nejako upchať prepadová trúbka od bloku do vane? Lebo hadica medzi turbom a blokom je krásne priechodná tak ak by to bolo niekde ďalej upchaté pochopil by som že olej nestíha odtekať a preto ho tlaci cez výfuk, alebo je pre niečo privadzaný olej do turba vysokým tlakom a nestíha znova ísť von kadiaľ má.
Diky za všetky nápady a rady