BMW E36 328Ci BOSTON GRÜN BMW E46 330Cd BLACK SAPPHIRE METALLIC BMW E60 545i SILBER GRAU BMW E90 330i MONACO BLAU BMW E60 545i SILBER GRAU BMW E87 130i BLACK SAPHIRE METALLIC BMW E90 LCI 335i BLACK SAPHIRE METALLIC BMW E92 335i stage2+ M/T ALPINE WHITE
Motor mám vonku, ráno sa pustím do rozoberania. Mimo toho oleja, už keď je to vonku mi to nedalo a pozrel som hneď pod veko ventilov.... myslím si že už je sponovak docela dosť vysunutý a budem meniť aj rozvody...
Prílohy
BMW E36 328Ci BOSTON GRÜN BMW E46 330Cd BLACK SAPPHIRE METALLIC BMW E60 545i SILBER GRAU BMW E90 330i MONACO BLAU BMW E60 545i SILBER GRAU BMW E87 130i BLACK SAPHIRE METALLIC BMW E90 LCI 335i BLACK SAPHIRE METALLIC BMW E92 335i stage2+ M/T ALPINE WHITE
Dikes..... 129 000km....... nechám na zvážení zákazníka, tak či tak by to prišlo a keď je to už vonku..... Ale to budem riešiť keď zistím prečo tlaci olej cez výfuk
BMW E36 328Ci BOSTON GRÜN BMW E46 330Cd BLACK SAPPHIRE METALLIC BMW E60 545i SILBER GRAU BMW E90 330i MONACO BLAU BMW E60 545i SILBER GRAU BMW E87 130i BLACK SAPHIRE METALLIC BMW E90 LCI 335i BLACK SAPHIRE METALLIC BMW E92 335i stage2+ M/T ALPINE WHITE
Štvrtý piest (strana rozvodov) je najviac nahoretý olejom a na hlave sú všetky ventily od oleja ale to už mohlo natiahnuť cez egr naspäť olej z toho štvrtého zasa do všetkých.... tesnenie hlavy tiež nevyzerá najlepšie no neviem zatiaľ jednoznačne povedať že to bolo tesnením 🤔
Prílohy
BMW E36 328Ci BOSTON GRÜN BMW E46 330Cd BLACK SAPPHIRE METALLIC BMW E60 545i SILBER GRAU BMW E90 330i MONACO BLAU BMW E60 545i SILBER GRAU BMW E87 130i BLACK SAPHIRE METALLIC BMW E90 LCI 335i BLACK SAPHIRE METALLIC BMW E92 335i stage2+ M/T ALPINE WHITE
Hlavu viem dať odtlakovať, tesnenie riskovať iba tak nebudem že to zložím a uvidíme 😄 no stále ma trápi otázka či nemám vybrat piesty von a pozriet piestne krúžky ale znova pri 129t km a ešte aby boli iba na jednom v prdeli to sa mi nezdá....
BMW E36 328Ci BOSTON GRÜN BMW E46 330Cd BLACK SAPPHIRE METALLIC BMW E60 545i SILBER GRAU BMW E90 330i MONACO BLAU BMW E60 545i SILBER GRAU BMW E87 130i BLACK SAPHIRE METALLIC BMW E90 LCI 335i BLACK SAPHIRE METALLIC BMW E92 335i stage2+ M/T ALPINE WHITE
Ja by som to pozrel, ked budes menit loziska. Ale je to nepravdepodobne, tento problém zapecenych kruzkov som riesil viac krat a okrem neskutocnej spotreby oleja a dymenia, nikde netiekol a ani spalovak nebol mokry, normalne to zhorelo.
mne sa to tiež nezdá že by cez tie krúžky dokázalo prejsť toľko oleja, aby nestíhal zhorieť a začal vytekať výfukom von, len zatiaľ som stále neobjavil nič konkrétne čo by to mohlo spôsobovať
BMW E36 328Ci BOSTON GRÜN BMW E46 330Cd BLACK SAPPHIRE METALLIC BMW E60 545i SILBER GRAU BMW E90 330i MONACO BLAU BMW E60 545i SILBER GRAU BMW E87 130i BLACK SAPHIRE METALLIC BMW E90 LCI 335i BLACK SAPHIRE METALLIC BMW E92 335i stage2+ M/T ALPINE WHITE
Pri skúmaní má jedno video naviedlo na zatiaľ jedinú teóriu ktorú mám.... https://www.youtube.com/watch?v=YWk2lv3qiW4 tesnenie vyzerá ako prehriate v okolí rozvodov, štvrtého valca a mazacími kanálmi.....
Prílohy
BMW E36 328Ci BOSTON GRÜN BMW E46 330Cd BLACK SAPPHIRE METALLIC BMW E60 545i SILBER GRAU BMW E90 330i MONACO BLAU BMW E60 545i SILBER GRAU BMW E87 130i BLACK SAPHIRE METALLIC BMW E90 LCI 335i BLACK SAPHIRE METALLIC BMW E92 335i stage2+ M/T ALPINE WHITE