Utorok, 24. Marca 2020, 18:47
Mal som dvakrát N47 a jedne krst N57. Čo sa týka N47 tak problémom je zanasanie sania od EGT, odporúčam ho cez diagnostiku odkódovať a motor bude tshsť čistý vzduch. Moje bývalé auto na Emisnej bez jediného problému prešlo .
Ďalšia vec sú rozvody a ich skrátenú životnosť má na svedomí longlife interval. Odporúča sa ich vymeniť pri 160-180 000km, najlepšie originál kde pôjdu nové všetky reťaze, nové klzáky, nové hydraulické napínače. Cena s prácou cca 1200€. Nie je to nič hrozné. Ďalšia vec je vysokotlakové palivové čerpadlo CP4 ktoré vie pustiť piliny a to znamená výmenu všetkých vstrekovačov, výmenu čerpadla, výmenu všetkých trubiek a prečistenie komplet celého palivového systému. Cena 3000€. Tsnkuj iba kvalitnú naftu a nejazdi do rezervy a čerpadlo vymenis pri výmene rozvodov. Treba rátať že s výmenou rozvodov a čerpadlom v cene 1600€ cca , pokial je to xdrive motor musí dole a tam cena je cca 2100-2200€
Daewoo Tico