Do DPF sa ziadna nafta nevstrekuje. Vstrekuje sa inde a za inym ucelom.
Prestan pisat bludy a nastuduj si poriadne ako funguje DPF u BMW. Nie len na preskacku.Mozes zacat tu a citaj aj diskusiu pod clankom:
http://fcd.eu/article.aspx?id=1568http://fcd.eu/article.aspx?id=1334Kondiciu a degradaciu filtra mozeme len odhadnut podla km, z prevazujicich jazd, ...atd. Do tvojho vzorca (aj ked si tuto cast relativne spravne pochopil) realne mozeme tak dosadit cucungy z prsta a odhady.
Na filtri a v jeho okoli (pred alebo za) sa nachadzaju len senzory tlaku, teploty a lambda sonda (kyslikovy senzor). Kazdy typ tom moze mat trosku v inom usporiadani.
No a z tychto troch veci kondiciu odhadnes najlepsie predovsetkym z hodnot tlakov.
Ano,moje auto niekedy regeneruje aj 20min - podla aktualnych podmienok, tak aby sa takmer vsetky castice spalili na popolcek, ak sa da.
Ak ti regeneruje len 3 min, a jedna sa o ten stary filter, tak sa moze jednat o to ze spali len tolko castic, ktore sa zmestia do volnych kanalikov - kedze je z velkej casti zaplneny popolom, tak za chvilu tu trosku spali. Ani v tomto pripade nie je 40g naozaj 40g. Je to len prepocitana hodnota tlaku. A ked po spaleni tych castic tlak uz neklesa, tak to vyhodnoti ako hotovo a da ti 0g. V skutocnosti sa meria ale ten tlak a to si treba uvedomit. Carly to len prepocitava. Napis este ako casto ti spusta akt.regen. - po kolkych km.