... všetko o BMW ...
Moderátori: salat, barabas, alfi666
nykto napísal:Nesuhlasim. U mna na slovenskom humuse zaplnenie DPF casticami po cca 200-300km. Na rakuskom BP Ultimate zaplnenie po 400km - tomuto okrem ineho prispieva aj mierne vyssia teplota v DPF a tym padom efektivnejsia pasivna regen (na dialnici som mal teplotu za katom 380st) - lepsie emisie+lepsia pasivna regeneracia. Okrem toho u mna spotreba nizsia o min. 0,5 litra. pri rovnakej dialnicnej jazde.3. To čo možem napísať hneď je, že "lepšia" nafta ani aditiva nemajú abolútne žiaden vplyv na teplotu spalin či lepšiu regeneráciu :) Skúšal som na tom Walker DPF niekoľko kombinácii (palivo + aditivum s i bez). Výkonovo či regeneračne je úplne jedno či tankujem naftu na TankOno za 1.04E alebo Aral Ultimate (s najvyšším cetanovým číslom na EU trhu) za 1.54E..
mitocross napísal:Nesuhlasim. U mna na slovenskom humuse zaplnenie DPF casticami po cca 200-300km. Na rakuskom BP Ultimate zaplnenie po 400km - tomuto okrem ineho prispieva aj mierne vyssia teplota v DPF a tym padom efektivnejsia pasivna regen (na dialnici som mal teplotu za katom 380st) - lepsie emisie+lepsia pasivna regeneracia. Okrem toho u mna spotreba nizsia o min. 0,5 litra. pri rovnakej dialnicnej jazde.
nykto napísal:3. To čo možem napísať hneď je, že "lepšia" nafta ani aditiva nemajú abolútne žiaden vplyv na teplotu spalin či lepšiu regeneráciu :) Skúšal som na tom Walker DPF niekoľko kombinácii (palivo + aditivum s i bez). Výkonovo či regeneračne je úplne jedno či tankujem naftu na TankOno za 1.04E alebo Aral Ultimate (s najvyšším cetanovým číslom na EU trhu) za 1.54E..
PetoK napísal:Daj si opraviť zhavice a nastartujes.