... všetko o BMW ...

Moderátori: salat, barabas, alfi666

bmwtt.sk
 
Pedrof
Autor témy
Príspevky: 14
Registrovaný: 1.9.2018
Auto: E60 530d.
Kraj: Banskobystrický

KLukovka ???????

Sobota, 26. Decembra 2020, 11:06

Nazdar chalani..potrebujem poradit resp.potvrdenie môjho názoru, ze je to blbosť..alebo sa mýlim?
Momentálne vlastním E91-N47 rok 2009 august- nájazd 228000km..origo..overené
Teraz k veci...rozvody zatiaľ nepočut ale nebudem čakať na katastrofu a idem to radšej riešiť..bol som svedkom ked to jeblo..sedel som v aute kamarátovom, už mu troška šuštali a bol objednaný navýmenu ale nestihlo sa..takže určite to idem meniť...
Niekde som zachytil, ze nestačí vymenit rozvod ale aj dalšie súčasti motora..mne sa to zdá pritiahnuté za vlasy..čo vy na to??kopírujem presne text..dakujem..
V návode na opravy preto BMW k motorom N47 s dátumom výroby od januára 2009 okrem montáže optimalizovaných koľajničiek pre rozvodové reťaze predpisuje aj výmenu nového kľukového hriadeľa vrátane puzdra ložísk. Keďže motor sa pritom musí čiastočne rozmontovať, náklady na opravu sa môžu vyšplhať až na sumu 4 000 eur. A to nie je všetko, návod navyše upozorňuje aj na opotrebovanie a poškodenie kľukového hriadeľa a rozvodovej reťaze.
Audi A6 3.0 TDI,2014 ex
Audi A6 3.0 TDI,2006 ex
Audi A6 2,4 6Vbenzín,2001 ex
Mercedes ex
Mitsubishi 2x,ex
Honda crv,ex
seat, ex
Skoda,ex
Opel 2x,ex
Renault
Kawasaki z800,ex
Honda cb 1000r 2x,ex
Yamaha fz1 1000,ex
Yamaha R6,2003,ex
Yamaha R6,2008,ex
Yamaha MT-09
Honda cbr600rr Repsol
Ducati monster 800
Kawasaki Z800
BMW E60 530d
BMW F31 Msport
BME E91
Ducati Monster 696
 
starynovy
Príspevky: 8950
Registrovaný: 10.6.2012
Kraj: Zahraničie

Re: KLukovka ???????

Sobota, 26. Decembra 2020, 12:38

Bolo by uviest aj zdroj tejto kktiny, ked citujes. Nech je jasne, ci ma vôbec zmysel, sa vyjadrovat.
 
Užívateľov profilový obrázok
boborjelotor
Príspevky: 4538
Registrovaný: 24.4.2019
Kraj: Trenčiansky

Re: KLukovka ???????

Sobota, 26. Decembra 2020, 14:05

 
Užívateľov profilový obrázok
Blooddog
Príspevky: 143
Registrovaný: 29.12.2014
Kraj: Banskobystrický

Re: KLukovka ???????

Sobota, 26. Decembra 2020, 14:12

V PUME sa pre motory vyrobené po 5.1.2009 nič také nespomína.
puma.jpg

Osobne mám N47D20A, rozvody menené 2x (1x vrámci TA - napináky + horná reťaz, 1x komplet výmena, keď sa ozvala aj spodná)
Ani v mojom prípade (mám starší motor ako Ty) sa kľukovka nemenila.
z.JPG
Tvoje auto sa nikdy ráno nezobudí a nepovie, že už ťa nemiluje a odchádza. Preto doňho môžeš nasypať toľko peňazí, koľko chceš.
 
Pedrof
Autor témy
Príspevky: 14
Registrovaný: 1.9.2018
Auto: E60 530d.
Kraj: Banskobystrický

Re: KLukovka ???????

Sobota, 26. Decembra 2020, 14:58

Dakujem..aj som si myslel, ze je to somarina..este ohladne zvolávačky...to uz asi nie je aktuálne...dalej mi bolo povedane, ze to bude stát 600-700e...myslim vymena rozvodu..
No a este..niekde som čital ze motor kod N47 sa vyrabal do septebra 2011..potom bol B....
Audi A6 3.0 TDI,2014 ex
Audi A6 3.0 TDI,2006 ex
Audi A6 2,4 6Vbenzín,2001 ex
Mercedes ex
Mitsubishi 2x,ex
Honda crv,ex
seat, ex
Skoda,ex
Opel 2x,ex
Renault
Kawasaki z800,ex
Honda cb 1000r 2x,ex
Yamaha fz1 1000,ex
Yamaha R6,2003,ex
Yamaha R6,2008,ex
Yamaha MT-09
Honda cbr600rr Repsol
Ducati monster 800
Kawasaki Z800
BMW E60 530d
BMW F31 Msport
BME E91
Ducati Monster 696
 
Užívateľov profilový obrázok
Blooddog
Príspevky: 143
Registrovaný: 29.12.2014
Kraj: Banskobystrický

Re: KLukovka ???????

Sobota, 26. Decembra 2020, 15:03

Áno, technická akcia (nebola to zvolávačka) skončila pred pár rokmi.
B47 sa začal vyrábať v 2014, čiže N47 sa určite neprestal používať v 2011.
Tvoje auto sa nikdy ráno nezobudí a nepovie, že už ťa nemiluje a odchádza. Preto doňho môžeš nasypať toľko peňazí, koľko chceš.
 
don.dundy
Príspevky: 6
Registrovaný: 11.3.2020
Auto: BMW 320d E91
Kraj: Prešovský

Re: KLukovka ???????

Sobota, 26. Decembra 2020, 15:08

Zdravím páni, nechcem začínať novú tému tak sa opýtam tu. Na motore N47D20A mi preskočilo ojničné ložisko na druhom valci. Vymenila sa kľuka s ložiskami vymenili sa ojničné ložiská piestne krúžky tesnenie pod hlavou rozvody. Po zložení motor bežal na voľnobeh asi 3 hodiny, teplota oleja v norme, tlak oleja okolo 2,5 Bar, Tak sme sa šli previezť. No po asi dvoch minútach jazdy sa to stalo znova a znova na druhom valci. Viete mi poradiť, čo spraviť, resp. čo nespraviť, aby sa to znova po zložení nestalo? Kľuka bola používaná, no nebola poškodená
Naposledy upravil/-a don.dundy v Sobota, 26. Decembra 2020, 20:35, upravené celkom 1 krát.
 
Pedrof
Autor témy
Príspevky: 14
Registrovaný: 1.9.2018
Auto: E60 530d.
Kraj: Banskobystrický

Re: KLukovka ???????

Sobota, 26. Decembra 2020, 17:00

Blooddok dakujem
Audi A6 3.0 TDI,2014 ex
Audi A6 3.0 TDI,2006 ex
Audi A6 2,4 6Vbenzín,2001 ex
Mercedes ex
Mitsubishi 2x,ex
Honda crv,ex
seat, ex
Skoda,ex
Opel 2x,ex
Renault
Kawasaki z800,ex
Honda cb 1000r 2x,ex
Yamaha fz1 1000,ex
Yamaha R6,2003,ex
Yamaha R6,2008,ex
Yamaha MT-09
Honda cbr600rr Repsol
Ducati monster 800
Kawasaki Z800
BMW E60 530d
BMW F31 Msport
BME E91
Ducati Monster 696
 
starynovy
Príspevky: 8950
Registrovaný: 10.6.2012
Kraj: Zahraničie

Re: KLukovka ???????

Nedeľa, 27. Decembra 2020, 13:14

boborjelotor napísal:
https://autobild.pluska.sk/testy/model-e90-mozete-mat-6000-eur-co-ale-treba-dat-pozor

Hm kvalita.. jebe tam cely cas o N47, technicke data pastne od M47. Potom, ze plnia EURO5. Kde?? Problemove EGR u N47 nieje ani spomenute, iba ze u M47 stoji 180€ lebo plni EURO5. :D Uf zase kvalitna naloz nejakeho volant.tv kokota. Ale kvitujem tu pripravu na ojebavacske servisy, oprava "kapitalne" poskodeneho motora 8500€. To uz moze byt len menej, prijemne prekvapenie.
 
Užívateľov profilový obrázok
Abyssko
Príspevky: 4186
Registrovaný: 12.8.2018
Auto: E60 535d, e91 330xd
Kraj: Žilinský
Bydlisko: Dolný Kubín

Re: KLukovka ???????

Nedeľa, 27. Decembra 2020, 13:20

Klasika, hentaky kokoti mozu pisat tak jedine na klub, nie clanky do novin
 
bodomir
Príspevky: 1
Registrovaný: 13.11.2018
Auto: bmw e87
Kraj: Banskobystrický

Re: KLukovka ???????

Sobota, 16. Decembra 2023, 00:20

don.dundy napísal:
Zdravím páni, nechcem začínať novú tému tak sa opýtam tu. Na motore N47D20A mi preskočilo ojničné ložisko na druhom valci. Vymenila sa kľuka s ložiskami vymenili sa ojničné ložiská piestne krúžky tesnenie pod hlavou rozvody. Po zložení motor bežal na voľnobeh asi 3 hodiny, teplota oleja v norme, tlak oleja okolo 2,5 Bar, Tak sme sa šli previezť. No po asi dvoch minútach jazdy sa to stalo znova a znova na druhom valci. Viete mi poradiť, čo spraviť, resp. čo nespraviť, aby sa to znova po zložení nestalo? Kľuka bola používaná, no nebola poškodená
zdravim vas, poprosim o info , ako ste to doriesili, mam ten isty problema bojim sa ze po oprave sa mi to zopakuje. dakujem za info
 
Užívateľov profilový obrázok
TT-SIMIK
Príspevky: 12253
Registrovaný: 8.9.2007
Auto: BMW
Kraj: Trnavský
Bydlisko: SERVIS BMW Mobil:0917 741480 www.bmwtt.sk

Re: KLukovka ???????

Sobota, 16. Decembra 2023, 13:05

No skusit prefuknut mazaci kanal ci tam nieco nezostalo…
SERVIS BMW TT-SIMIK
Obrázok
http://www.ttsimik.sk
Mám v živote dve lásky, SIMONKU a BMW
AJ MÚDRI SÚ OBČAS SPROSTÍ,AJ SPROSTÍ SÚ OBČAS MÚDRI!!!!!
https://www.instagram.com/ttsimik/

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 28 neregistrovaných