... všetko o BMW ...

Moderátori: salat, barabas, alfi666

  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
reklamne predmety bmwklub.sk
 
Užívateľov profilový obrázok
gsicbr
Príspevky: 25
Registrovaný: 5.1.2015
Auto: e91 320d
Kraj: Zahraničie

Re: E91 320D nepravidelný chod za studena a při tepl. nad 74

Sobota, 10. Januára 2015, 17:23

tak jsem to napsal i na bmwklub.cz, tak jsem zvědavej jestli někdo poradí.
 
Užívateľov profilový obrázok
Kortys
Autor témy
Príspevky: 268
Registrovaný: 22.12.2010
Auto: E91, E46, E53
Kraj: Zahraničie

Re: E91 320D nepravidelný chod za studena a při tepl. nad 74

Sobota, 10. Januára 2015, 18:19

Mám to samé i na CZ.
 
Užívateľov profilový obrázok
gsicbr
Príspevky: 25
Registrovaný: 5.1.2015
Auto: e91 320d
Kraj: Zahraničie

Re: E91 320D nepravidelný chod za studena a při tepl. nad 74

Nedeľa, 11. Januára 2015, 07:50

Tak dneska teplota +3 a prede jako kocka. Tak nevim kde je ta hranice kdy to zacne blbnout.
 
Užívateľov profilový obrázok
gsicbr
Príspevky: 25
Registrovaný: 5.1.2015
Auto: e91 320d
Kraj: Zahraničie

Re: E91 320D nepravidelný chod za studena a při tepl. nad 74

Utorok, 13. Januára 2015, 20:30

dneska -1 a volnoběh v pohodě
 
handsome
Príspevky: 216
Registrovaný: 3.10.2015
Auto: e46ci
Kraj: Košický

Re: E91 320D nepravidelný chod za studena a při tepl. nad 74

Streda, 30. Marca 2016, 08:19

Pripojím sa k tejto záhadnej skupine keďže mám rovnaký problém ako väčšina z vás...

Motor N47 318d a trpí na ranné štarty... po naštartovaní kope a má nepravidelný chod a z výfuku ide šedo-biely dym.

1. Diagnostika ukázala chybu žhavenia:
Vymenil som riadiacu jednotku žhavnia
Vymenil som žhaviče - 3ks, na druhom valci sa mi ho nepodarilo vybrať - môže toto spôsobovať jeden žhavič?
Nič sa mezmenilo...

2. Cez diagnostiku sa skontrolovali vstreky a jeden mal odchylku tak sa poslali rovno všetky na repas.
Vstreky prišli, namontovali sa a všetky hodnoty sú OK.
Nič sa nezmenilo

3. Zmerala sa kompresia motora
Všetky hodnoty v poriadku

4. Olej s filtrom menený pred mesiacom, dal som mobil 1 0w40 namiesto 5w30 - môže byť toto príčina nepravidelného chodu?

5. Termostaty fungujú, motor sa normálne zohreje a drží cca 90°C

6. Diagnostika neukazuje žiadne iné chyby

5-10 sekúnd po štarte sa chod ukľudní a motor ide normálne a potichu, bez vibrácií. Výkon je v poriadku, spotreba motora je cca 6L.

Vyriešil niekto tento problém?
akt: 2005 BMW E46 318CI
ex: 2005 Audi A4 B7 1.8t
ex: 2008 BMW E90 318D
ex: 2003 Audi A6 C5 avant 1.9tdi
ex: 1999 Honda Accord cg9 2.0i ES
 
Užívateľov profilový obrázok
upir156
Príspevky: 2314
Registrovaný: 25.11.2012
Kraj: Trnavský

Re: E91 320D nepravidelný chod za studena a při tepl. nad 74

Streda, 30. Marca 2016, 08:57

Tiež som mal problém s ranný kolisanim otáčok, korekcie vstrekov som mal +- dobré. Po výmene vstrekovačov za nové úplne super. Je to 100 a 1.
 
handsome
Príspevky: 216
Registrovaný: 3.10.2015
Auto: e46ci
Kraj: Košický

Re: E91 320D nepravidelný chod za studena a při tepl. nad 74

Streda, 30. Marca 2016, 09:12

Včera mi prišli vstreky z repasu z toho jeden mi úplne vymemili a zbytok menili špičky a čo ja viem čo ešte. (agat diesel v pezinku) Diagnostika ukazuje hodnoty od -1 po +1 a po zohriatí sú ešte menšie/lepšie. Nechce sa mi veriť, že som vyhodil 840€ len tak von oknom a vstreky sú zlé...

Môže výmena oleja za 0w40, resp. jeden nevymenený žhavič (iskri hádzal takže asi funguje) spôsobovať zlé ranné štarty?

Ak si zameníte e46 za e90 tak to presne takto isto vyzerá aj u mňa prvých pár sekúnd po štarte...

akt: 2005 BMW E46 318CI
ex: 2005 Audi A4 B7 1.8t
ex: 2008 BMW E90 318D
ex: 2003 Audi A6 C5 avant 1.9tdi
ex: 1999 Honda Accord cg9 2.0i ES
 
Štromfi
Príspevky: 17
Registrovaný: 12.10.2016
Auto: BMW e91 320d
Kraj: Košický

Re: E91 320D nepravidelný chod za studena a při tepl. nad 74st

Štvrtok, 13. Októbra 2016, 15:36

Nazdar chlapi mám ten istý problém že po výmene termostatu mi začal nepravidelne bežať motor po zohriati, ráno tažký štart atď..... v servise zistili že korekcia vstrekov je mimo tolerancie....dáva mi veľa nafty a motor si s tým nedokáže poradiť takže ho dusi...preto ten nepravidelny chod motora...v pondelok budem vedieť presne hodnoty vstrekov a snáď bude len jeden v pi...
 
Užívateľov profilový obrázok
BlackBaron
Príspevky: 6
Registrovaný: 28.4.2016
Auto: E91 318d
Kraj: Bratislavský

Re: E91 320D nepravidelný chod za studena a při tepl. nad 74

Pondelok, 5. Decembra 2016, 12:34

handsome napísal:
Pripojím sa k tejto záhadnej skupine keďže mám rovnaký problém ako väčšina z vás...

Motor N47 318d a trpí na ranné štarty... po naštartovaní kope a má nepravidelný chod a z výfuku ide šedo-biely dym.

1. Diagnostika ukázala chybu žhavenia:
Vymenil som riadiacu jednotku žhavnia
Vymenil som žhaviče - 3ks, na druhom valci sa mi ho nepodarilo vybrať - môže toto spôsobovať jeden žhavič?
Nič sa mezmenilo...

2. Cez diagnostiku sa skontrolovali vstreky a jeden mal odchylku tak sa poslali rovno všetky na repas.
Vstreky prišli, namontovali sa a všetky hodnoty sú OK.
Nič sa nezmenilo

3. Zmerala sa kompresia motora
Všetky hodnoty v poriadku

4. Olej s filtrom menený pred mesiacom, dal som mobil 1 0w40 namiesto 5w30 - môže byť toto príčina nepravidelného chodu?

5. Termostaty fungujú, motor sa normálne zohreje a drží cca 90°C

6. Diagnostika neukazuje žiadne iné chyby

5-10 sekúnd po štarte sa chod ukľudní a motor ide normálne a potichu, bez vibrácií. Výkon je v poriadku, spotreba motora je cca 6L.

Vyriešil niekto tento problém?


Zdravím mám rovnaký problém, a motorizáciu ako ty, N47 318d, konkrétne 105kw. Zaujal ma bod 4. s výmenou oleja, keďže mi nedávno pretesňovlai držial olejového filtra s výmenníkom pre netesnosť oleja a menili sa pri tom náplne chladiacej zmesi a oleja. Miesto môjho 0W-40 mi dali 5W-30. Dovtedy som nemal problem s ničím tak preto by ma zaujímalo či si postrehol nejaký rozdiel práve so zmenou oleja.
Moje zistenie bolo zatial len v tom, že záleží na dlžke žhavenia... pri rovnakej situacii ked je vonku -6 C° a odomknem sadnem a štartujem je štart omnoho ťažší ako keď odomknem sadnem vopcham kluč o šachty a štartujem s odstupom 3 sekúnd.
Inak plánujem riešiť ten problém výmenou žhavičov, RJ žhavenia a mám v pláne aj akumulátor a ak nepomôže aj kábel k RJ.
Vstreky by som mal mať OK tak ak to nebude žhavenie tak budu asi na rade termostaty a snímače teploty.
Nepride mi to akoby auto išlo len na tri valce ale akoby sa trápil motor a nie len jeden valec. Nebude problém so zmesou čo ide do valca na začiatku, že ju zle zmieša? Predsa ak má nafta inú teplotu
nameranú snímačom ako tú, ktorou sa robí zmes tak musí mať aj inú hustotu a teda pri zlých udajoch o množstve nafty prvych par sekund mieša akoby falošnu zmes? To isté vzduch. Môže váha vzduchu zle merať hustotu vzduchu tak, že pri štarte idu zle udaje no po chvíľke sa to upraví a má dobré údaje o hustote a mieša správne?
 
Užívateľov profilový obrázok
unknown
Príspevky: 84
Registrovaný: 12.5.2011
Auto: BMW e91 320d
Kraj: Trnavský

Re: E91 320D nepravidelný chod za studena a při tepl. nad 74st

Utorok, 6. Decembra 2016, 21:50

caute,

moze mi niekto vysvetlit ako resp. podla coho prebieha zhavenie? nechapem to spravanie. mam dve situacie :) ( v oboch auto stoji celu noc vonku)

1) vonku ked je medzi 0 az 5C, pri startovani mi preblikne kontrolka zhavenia, zhasne, nastartuje motor a vsetko je ok
2) vonku ked je pod 0, pri startovani mi ani len nepreblikne kontrolka zhavenia, hned nastartuje motor a cca 5 sek si tak pokasle ( neni to taky hladucky chod)
 
Snap
Príspevky: 1
Registrovaný: 23.3.2017
Auto: E91 325D
Kraj: Bratislavský

Re: E91 320D nepravidelný chod za studena a při tepl. nad 74st

Štvrtok, 23. Marca 2017, 08:46

ahoj, přišel jste už někdo na něco? Moje 325d má po ranním startu taky nepravidelný chod cca 5 až 10 vteřin.
 
Užívateľov profilový obrázok
Kortys
Autor témy
Príspevky: 268
Registrovaný: 22.12.2010
Auto: E91, E46, E53
Kraj: Zahraničie

Re: E91 320D nepravidelný chod za studena a při tepl. nad 74st

Štvrtok, 23. Marca 2017, 11:01

Já ne.
 
Užívateľov profilový obrázok
Mi00wa
Príspevky: 507
Registrovaný: 10.4.2014
Auto: Bmw 535d e60
Kraj: Zahraničie

Re: E91 320D nepravidelný chod za studena a při tepl. nad 74st

Piatok, 24. Marca 2017, 12:45

Co zkusit odpojit EGR hadičku ?
 
Užívateľov profilový obrázok
Kortys
Autor témy
Príspevky: 268
Registrovaný: 22.12.2010
Auto: E91, E46, E53
Kraj: Zahraničie

Re: E91 320D nepravidelný chod za studena a při tepl. nad 74st

Piatok, 24. Marca 2017, 17:29

Zkusil, ale nic to neřešilo.
 
Užívateľov profilový obrázok
boris_diesel
Príspevky: 323
Registrovaný: 4.8.2011
Auto: E91 320d
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Bratislava

Re: E91 320D nepravidelný chod za studena a při tepl. nad 74st

Streda, 28. Novembra 2018, 11:13

Ahojte, vidím že tu Kortys rieši problém už snád vyše 3 rokov. Celkom by ma zaujímalo či na niečo prišiel za posledný rok.

Mám totižto rovnaký problém :D 320d 163PS 2006 M47. Kolísanie otáčok za studena (u mna musí byt pod cca 5 stupnov). Nechám auto ležat celú noc na zime ráno pri 0 stupnoch naštartujem. Chvilku svieti kontrolka žhavenia potom motor naštartuje a pri kolísaní otáčok trasie celým autom a otáčky vybehnú nad 1000. Po chvilke alebo po pridaní plynu sa to ustáli a auto funguje normálne. V lete som vymenil žhaviče aj s RJ + oby dva termostaty kedže auto šlo na nejakých 60-70 stupnov. Hladší chod všetko super hovorím si paráda už budu v zime štarty jak lusk. Spotreba klesla z 7,2 na 6,9 (Automat). Prišla zima a tie štarty sú ešte horšie ako minulú zimu. Som s toho neštastný. Turbo po repase, vstreky majú dobré hodnoty. Vymenený olej za Millers. Moje auto absolutne nedymí max v zime chvilku za studena ale to myslím každé auto. Mám zaslepené klapky a DPF regeneruje pravidelne a je v slušnej kondícií.

U mna ešte také bočné, možno s týmto nesúvisiace, príznaky:
- zvýšená spotreba, podla mna nieje normálne že ten motor jazdí za 7 litrov aj ked jazdim ostrejšie. Kamarát má na X5 10 a to jazdí mesto 90% ja jazdím 75% dialnice.
- autíčko lúbi papat olej aj po repase turba cca 1,5 litra na 10 000 km čo mi pride dost
- kolíšu otáčky aj ked už je auto vyhriate napriklad ked stojím na semaforoch strašne slabučko ale je to jemne počut a strašne jemne sa hýbe ručička
- v lete raz som údajne spravil 350km na štvrt nádrže z shell fuelsafe (chvilku som mal pochybnosti o tom či nejaké čidlo nezblblo)
- auto docela slušne smrdí od výfuku, dlhšiu dobu som jazdil na E420CDI z rovnakého roku a to auto vobec nesmrdelo a malo nabehaných 450k takže neuverím argumentu že diesele smrdia

Moja otázka znie:
Máte všetci automat? Ak hej nemože to sposobovat práve ten? že by to bolo hydromeničom alebo niečim v automate?
Mna čaká výmena oleja v automate aj s preplachom pretože už je strašne cítit že prevodovka občas nevie čo má zaradit a potom tam niečo na rychlo šupne síce správne ale je to neprijemné preradenie.

Ak by ste niekto na niečo prišli bol by som vám vdačný. Upenlivo pracujem na tom aby som mal daily 100% kedže s ním docela často cestujeme a robím aj slušnú dávku km ročne. A toto ma fakt ničí.
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 6 neregistrovaných