Nedeľa, 1. Decembra 2013, 21:05
Jednu vec som si dnes všimol, 2stupne, manželka štartovala a počas nerovnomerného chodu som videl sivý dym. Takže to musí mať niečo s olejom, pretože nedostatočné spaľovanie nafty je čierny dym ak sa nemýlim.
Najviac ma štve to, že neviem prísť tomu na podstatu. Ak si vymenil aj vstrekovače aj žhaviče tak pri dobrej kompesií motor nemá dôvod na nepravidelný chod. Ja mám kompresiu v poriadku, korekcie sú veľmi nízke ( majú byť od 5,0 do -4,0) ja mám 0,2 do -0,4.
ešte napadajú dve veci:
1. Silový kábel k riadiacej jednotke žhavenia /ale to by vypísala diagnostika, pretože tam ide 5V referenčných a to by riadiaca jednotka motora okamžite spoznala)
2. Nadmerný prepad, za studena vstrekovače dávajú viac do prepadu - treba to dať na "dojičku".