... všetko o BMW ...
Moderátori: salat, barabas, alfi666
ceco232 napísal:Robil ti to matiz z czklubu?lebo mne tvrdil to isté a realita bola packy tuším 45e a kodovanie u jararaka 50e a tempomat funguje.Keď som mu to na cz klube napísal tak ze je to bastardena robota lebo som mu nedal zarobiť:)Pri 6-valcoch pred faceliftom je potrebné meniť:
1. Budiky s tempomatovou funkciou - treba kúpiť také, ktoré majú menej km ako pôvodné (prípadne kúpiť úplne nové)
2. Páčky pod volant - treba kúpiť také, ktoré sú na konkrétny model. Sedan a kombi sú rozdielne a taktiež sú rozdielne 4 a 6 valce.
Pri 4 valcoch je jednopolohová páčka. Od seba +1km/hod, k sebe -1km/hod.
Pri 6-valcoch sú dve polohy páčky. Od seba do prvej polohy +1km/hod, k sebe do prvej polohy -1km/hod. Od seba do druhej polohy +10km/hod, k sebe do druhej polohy -10km/hod.
3. LDM modul
4. Kablovačka
5. Praca 3-5 hod
ceco232 napísal:E91 330d rok 2006 a tiež mi tvrdil že treba budiki a neviem čo ešte vymeniť...vychádzalo to na 700e.jararak prehodil packy nakodoval a tempomat ideA na akom presne aute si to dal dorobiť a aký rok výroby?
ceco232 napísal:Ja viem ze mas benzín:) ja som ale pisal že mne dával tie isté zumi a mám naftu.takže ma chcel ojebat alebo tomu nerozumie...Treba čítať pozornejšie. Ja mám e91 330i, takže benzín. Takže všetko čo som napísal platí pre benzínové motory R6 pred faceliftom. Takže v podstate pre všetky motory N52 325i/330i.