Streda, 14. Októbra 2020, 09:51
Bežný pre teba lebo tomu nerozumieš, nie pre auto ktoré má vysoké tlaky pred DPF. Prečo ti to nebude regenerovať a čo to znamená, ti nemá význam písať.
Ja ťa do BMW neposielam, nemusíš chodiť nikde, môžeš na tom chodiť aj večne a utešovať sa bežným problémom.
Splietaš piate cez deviate, nik ti nekáže si kúpiť nový. Majú diagnostiku a na to som pôvodne narážal. Pre teba je dôležité vedieť prečo sa to stalo, a je jedno kto ti to povie za 50eur.
Veď napíš kde, urob im reklamu, alebo to tu ani nespomínaj.
Ja ťa nemoralizujem, ja som konštatoval tvoju úvahu: radšej budem prosíkať o diagnostiku ako by som si mal zodvihnúť svoj zadok sadnúť do auta a ísť sním do najbližšieho servisu (ked aj do BMW) a za smiešny peniaz dať skontrolovať o čo ide a prečo sa to stalo.
Čo tu spomínaš mňa? Čo to má spoločné s tvojou neochotou ísť do najbližšieho servisu?
Pre tvoju info aby si mal pekné sny a zamyslel sa: Dakedy som sa o to zaujímal nakoľko má auto 300tkm. Chcel som počuť aj iný názor ako názor BMW. A ja na rozdiel od teba, nemám problém tam ísť znovu keď treba. Obe rady boli tie isté: filter vymeniť. A za aký? Za nový. A čo som urobil? Dal som si kúpiť originál filter. Rovnako ako aj iné veci v mojom aute som dal okamžite vymeniť. Ja nemám problém do auta investovať keď treba, na rozdiel od niektorých.
Súčasnosť: E91 330d x-drive 2006 M-Paket
Ex1: E46 330xd Touring 2003
Ex2: E46 320i 1999