... všetko o BMW ...
Moderátori: salat, barabas, alfi666
dominiksm napísal:Mne toto zasvietilo na E90 320d pred mesiacom, tesne po 280,000 km. Nechcel som s tým dlho jazdiť, auto som hneď zobral do bmwzvolen.sk. Tam mi povedali, že vynútená regenerácia nestačí, väčšinou spolu s dpf odchádzajú aj ďalšie veci, u mňa žhaviče a termostaty. Na diagnostike sa dokonca zistilo, že u mňa regenerácia prebiehala, spätný tlak bol ale už zlý. Nechal som to všetko vymeniť, auto predávam, takže nech to má budúci kupec ok. Čistenie ultrazvukom vyšlo tuším na 370 eur, vraj je 99% ako nový a mal by zase vydržať cez 200 tis. km. Žhaviče, termostaty, krúžky + práca okolo 250 eur. Na druhý deň bolo auto hotové so všetkým. Zvýšenie výkonu som nepociťoval, ale to ani stratu, auto aj s hláškou jazdilo ako predtým, spotreba ale ukazovala lepšie čísla. Moja rada - daj to vyčistiť a opraviť celé, investuješ cca 600 eur a je po starostiach. Ak si to dáš do nákladov, tak zase tak veľa nezaplatíš.Zdravím.Chlapi potreboval by som radu.Predvčerom mi na mojej e90 318d zasvietil DPF filter.Po chvílke to zhaslo no v checku to ostalo.Myslel som že pustilo regeneráciu tak som sa vozil do zbláznenia na ustálených 2000ot nech ho vypáli no zbytočne.Regeneracia pravdepodobne nebežala.Včera keď som išiel do práce tak to tam už nesvietio ani v checku to nebolo.Ale keď som išiel domov z práce tak som si dal väčšiu trasu či to znova neblikne.Zasa sa problém opakoval.Všimol som si že keď vypnem motor a znova naštartujem tak to tam nieje ale keď sa auto zohreje tak to pípne a skočí do chceku.Auto mam cca 2 mesiace a doteraz som si nevšimol že by spúštalo regeneráciu žiadna zvýšená spotreba,iný zvuk motora,dymanie ani praskanie výfuku po zastavení.Otázka znie čo s tým robiť resp ako postupovať?Ignorovať to určite nemienim nechcem aby to zobralo so sebou aj niečo iné nehovoriac o tom že neznášam keď mi svieti nejaká chyba.Resp bude stačiť vynútená regenerácia cez dia?Za odpovede voprede ďakujem
dominiksm napísal:mam ho, dymivost je nizsia ako pred tym, ale cistu koncovku necakaj...su tam vacsie diery sita... kupil som to iba preto ze jazdim zahranicie a nechcem mat drahu dalsiu picovinu v ktora ...no ako ti to...slusne to neviem, zapchaj si rit a chod sa vysrat... asi tak sa citi motor od vyfukovych zvodov az von...takto mi nemoze nikto nic... fyzicky tam je,mozu overit sondou a to ze je zanesene vyfukove potrubie trosku viac, ti nemoze nikto nic na to povedat, auto moze byt po oprave... dalsia vec je tvoje presvedcenie ako nalozis s tym, ze z vyfuku idu ciastocky ktore sposobuju raka... nikto nikde nedal odpoved na to,ze jeden a ten isty motor ma a nema dpf z vyroby...bol za priplatok napriklad...nezacinam zas o zaoceanskych nakladnych lodiach:-))) tu to mas na videu https://www.youtube.com/watch?v=jTXAzAJTrxk ... pouzivaju nahrady..a tak vela nahrad v tej cene ako spominaju neexistuje...dokonca JMJ a Walker je jedno a to iste..iba Walker vyrobeny v UK.... zober si z tychto info co len chces, mas obciansky...a tu urcite neplati nekvalitny vyrobok...horsie pre auto ako take...najlepsie pre motor by tam bolo vies co?hola rura.. ak si myslel kvalitu zvarov... tak ako profesionalny zvarac ti mozem povedat ze ano...katastrofa, mozno nejaka chranena dielna niekde dostala certifikat iso a zvaraju tam slepci...ale pokial to tesni...:-)))No keď ti mam pravdu povedať nepotešil si ma.Keďže zajtra idem dávať robiť komplet brzdy ATE.Tak toto mi vytiahne ďalšiu paľbu z peňaženky a to dúfam že sú vstreky,egr,vaha vzduchu,žhavičve a termostaty ok kedže si ma s tým celkom nastrašil.To sa ešte uvidí na diagnostike.Niesom sídce nejaký eko zástanca takže by som ho dal kľudne aj vybrať.Ale nenechám nejakého šuflikanta hrabať do softu,predsalen bol by to celom hrubý zásah.Takže teraz uvažujem či ho dať vyčistit s tým že mi to možno po 10-20000km zasa zasvieti alebo kúpim nový.Inak našiel som toto. http://www.extravyfuk.eu/doplnky/filtre ... 5201022-1/ má niekto s týmto filtrom skúsenosti?Lebo cena mi je viac než podozrivá vzhladom k cene ostatných filtrov a čisteniu.A nechcem tam dávať nejaký nekvalitný výrobok.
PetoK napísal:dakujem psycholog...uz teda viem kam patrim....precitaj si to ak vies vobec citat http://www.autorubik.sk/clanky/ako-fung ... castic-dpf ..No co asi ? Tie filtre su presne pre takych ludi ktori maju hlboko do vacku...
TT-SIMIK napísal:Ziadna ale ziadna druhovyroba nefunguje!!!Proste kvalitu a cenu neojebes....Videl som xy nahrad a ani jedna nefungovala....keby ludia videli co v nich vnutri je,smiali by sa zo slzami v ociach ako ich ojebali...
nemas ho nahodou off?
Conditions for DPF ReGen. The following conditions must be fulfilled for a regeneration:
1. The engine temperatur must be in excess of 75 °C
2. The exhaust-gas temperature before the diesel particle filter must be greater than 240 °C
3. here must be enough fuel (fuel reserve lamp does not light up). Whenever the reserve lamp lights up, the regeneration process is suspended.
4. No fault codes from the air system, exhaust emission system and sensors must be saved in the DDE. The fault codes 480A / 245700 (from F01) and 481A / 245800 (from F01) must display the status "currently not present"
5. Constant driving speed above about 60 km/h (approx. 38 mph). The optimum speed is about 100 km/h (approx. 60 mph)."
No faults stored in the DDE is the key as you know! You really need to check that out with DIS.