... všetko o BMW ...
Moderátori: salat, barabas, alfi666
Xander777 napísal:S castymi regeneraciami (najma nedokoncenymi) ti moze hladina oleja stupat.Olej som dlhsie nepozeral,a co s olejom ?neubudalo,ale popravde som ho dlhsie nekontroloval,ani palubak mi nehlasil ze chyba,a odkedy vyriesil problem uniku tak nesledoval.hej sledujem ako ked vyziada regeneraciu pomaly stupa teplota na 400stupnov v meste,a ked dostanem von z mesta vyssia rychlost a stupen ukazuje ta aplikacia exhaust temp 600stupnov a pise ze regeneracia vyziadana a active,ale nepise ci teplota pred dpf alebo za, iba ze exhaust temp,ale je pekne vidno ked sa zvysuje a ma zacat regeneracia,a ked sa ukonci ,nesledoval presne ale neskoci to ze zo 600 hned na 400 ale tak pofla jazdy to kle 600,550,500,450 a tak,ale skontrolujem to presne
Xander777 napísal:tuto hodnotu som mal tusim okolo 36No vyskusam sledovat ten olej.mne sa zda ze ked to regeneruje neprerusuje,furt pise active trva cca 20min,a dokonca ani pri znizeny rychlosti,ani pri zastaveni na semafore,samozrejme sa zniži teplota co som vsimol a ked sa pohnem konstatne narasta.a ten popol si jak stade dostal???pise mi ze ash mass 34,4 a co som si vsimol ludia okolo yochto cisla mali problemy cca 38g a tak co nasiel na fore,ty si msl kolko ash mass???
Slayer napísal:Len pre zaujímavosť - ako často má regenerovať DPF, ak je všetko ok? Po cca koľkých km?
Stanislav napísal:Ako ja uz som mal raz cistene dpf ale to namocene v roztoku,zevraj tak sa to cisty ked nieje ten stroj specialny a vydrzalo to necele 2roky...tak ze by sa to znova zaplnilo a cele ani nevyčistilo???takze odsledujem ten olej,egr moze stym nieco?to idem pozriet prečistiť dnes,vstreky móžu spósobovať casté regeneracie???tie planujem blizku buducnost dat na stolicu,a v neposlednom rade ked nic nezmeni vyskúšam čistenie v dpf pro garantuju ze dostanú zneho všetok popol a 100 000km zarukututo hodnotu som mal tusim okolo 36
no popol je zevraj uz zvyskovy produkt po vypalovani a to tam ostava.. su firmy ktore to vedia strojovo nejak z toho dostat .. proces technologie netusim.. no po tomto zakroku sa mi hodnota znizila na cca tretinu.
ale aj napriek tomu sa mi to spravalo rovnako..
pekne vypalovalo teplota bola ok, taktiez okolo 20minut .. ale pustalo to kazdych cca 50km.
samozrejme vsetko ostatne mam ok..
kupil som nove origo dpf v BMW za takmer 2000e a zrazu to vsetko funguje.. velke plus, spotreba sa mi znizila celkom dost 😀
Xander777 napísal:Ako ja uz som mal raz cistene dpf ale to namocene v roztoku,zevraj tak sa to cisty ked nieje ten stroj specialny a vydrzalo to necele 2roky...tak ze by sa to znova zaplnilo a cele ani nevyčistilo???takze odsledujem ten olej,egr moze stym nieco?to idem pozriet prečistiť dnes,vstreky móžu spósobovať casté regeneracie???tie planujem blizku buducnost dat na stolicu,a v neposlednom rade ked nic nezmeni vyskúšam čistenie v dpf pro garantuju ze dostanú zneho všetok popol a 100 000km zaruku
Xander777 napísal:vies.. dpf a cistenie je dost chulostiva vec a kazdy si povie ze ta jeho technologia je najlepsia.. no nikto chybu neprizna..Je to mozne pocul som to aj ja,ale nerobilo to problemy,a aj vela mechanikov mi povedalo ked sa to robi dobre stym cim ma tak sa neposkodi,a myslim ze on ked venuje bmw a par ich uz robil tak nedal nejaky sajrajt co by poskodil,ale myslim si ze je fakt plny popolu lebo po regen bol tlak 5-6hpa a po najazdeny 60km uz 10-11hpa na neutrali...ale este vysledujem ten olej ,chcem aj egr pozriet ci neni zasrane (pred rokom a pol cistil),a potom naposledy asi cistenie na stroji(dpf pro) ci nieco zmeni ,robia merania pred a po,a jeden chalan tu na fore mal tiez 36 ash mass a problemy nevedel co ,dal cistit a po probleme(dokonca som aj cital ze jedine ten stroj dokaze vycistit popol,ze tym roztokom sa komplet popolcek 100%vycistit neda,este mam v plane ked tak vstrekovače na stolicu