... všetko o BMW ...
Moderátori: salat, barabas, alfi666
TT-SIMIK napísal:K tomuto treba ale dopísať, že žiadne DPF nemá nekonečnú životnosť (voľnú kapacitu na popol), takže každý filter dožije aj pri motore v špičkovej kondicii. Pri BMW v pohode aj tých 400tkm. Problémom seriózne upchatého DPF popolom (nie sadzami zo zlej regenerácie, alebo iného problému s motorom) je po kvalitnom vyčistení logicky horšia kondícia oxidačného katalyzátora čomu sa po tých km netreba čudovať. Takto vyčistený DPF ma problém hlavne s účinnou prirodzenou (samovoľnou) regeneráciou a ani zďaleka nevydrží to čo nový filter. Keď sa začne ozývať DPF po takýchto km, tak je skutočne na zváženie nové DPF.80% tychto rychlo biznis podnik firiem je kupa nejakej technologie z cielom rychlozisku bez znalosti problematiky dpf...Stretavam sa s tym denne u mna v servise.....Jedina dobra cesta je kvalitna chemia na rozpustenie a vediet ju pouzit bez tlakoveho cistenia!!!Bohuzial malokto vie ze zapchatie dpf je sekundarny jav nejakeho problemu...Servisujem auta co maju 350tis km na originalnom dpf napr....