Pravda. Aj ja mam po chipe zajebany vyfuk od sadzi, ihned po par tisic km. N47 135kW chip na 162kW, odmerane na brzde. 134tisic km ma auto. Musim to dat prerobit....
Ja som auto tak kupil,pôjde tam seria a uvidim ako bude spiniť resp. jazdiť, mam aj vyššiu spotrebu takže to možno nebude spravene ok. Podla logu vidieť, že skoro v celom rozsahu je pomer vzduch/nafta cca 17:1 co je dosť, pretože porovnatelny seriový soft má 21:1 a koncovku má cistú. Otázka prečo sa to deje, teda dpf sa zničí zvýšením výkonu?
Netuším ako je na tom môj motor. Auto bolo na emisnej a namerali tam dymivosť 0,3 a hodnota strop bola nejaké 1,9 či čo. Či to je hodnota dymivosti alebo? .. auto má chip už dva mesiace a urobene 5000-5500km. Zatiaľ podľa diag je dpf za esencia na 2%... záleží čistota s dymivost aj od kvality chiptuningu?